Mitä? Mitä? Antti Jämsen lähti ilman selvitystä kuntalaisille ja vielä pikavauhtia. Kyllästykö kumartelemaan paikkakunnan kuusivarpaisia?
Jämsen lähti
5
283
Vastaukset
- 1900
jos tarjotaan parempaa on mentävä heti eikä 15 päivä
- Taas-täällä
No, kai sen nyt ois voinu julkistaa? " Uudet haasteet odottavat... " tai muuta semmoista. Kummallista toimintaa, mutta toisaalta Kaakonkaksikon linjan mukaista.......
- palokunta
Tuliko kenkää?
- Hienohomma
Itse irtisanoutuu työstään niin saa vielä puolen vuoden erokorvauksen. Palkitaan siitä,kun lopettaa työnteon.
- Taas-täällä
Irtisanoutuu... Niin, pienen kokouksen jälkeen, kun ei yhteistä säveltä paikallisten "pikkuherrojen" kanssa löytynyt. Kaikki voittaa: lähtevä saa kahisevaa ja "pikkuherrat" vallan itselleen. Näin mennään, nää on annettu pienellä paikkakunnalla, kun on ne muutama päättäjää ja loput ruskeakielisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101