Sitä vaan, ett kun tämä kortti tuli muodossa jossa mini-SIMistä on katkoviivaa myöten irrotettavissa Mikro-SIM, niin jos sen kortin jotenkin siinä onnistuu tärväämään, esim. taittuu Mikron alueelta, niin saakohan tähän uutta korttia sitten ilman menoeriä, jos ei se taittunut satu toimimaan.
Saunalahti / Elisa liittymä ja sim-kortti
tärviöllä
1
162
Vastaukset
Moi!
Jos nyt kokonaan painat kortin mutkalle niin kyllähän siinä sitten uudesta kortista voidaan veloitella. :) Jos kuitenkin irrtotat siis vahingossa vaan väärän koon kortista, niin voit kehysten avulla kyllä laittaa sen laitteeseen.
Huomaathan, että kortista veloitetaan vasta aktivointi vaiheessa. Jos siis tuntuu, että kortti menisi jotenkin mahdollisesti rikki niin voit sitten ensin asettaa sen laitteeseen ja aktivoida sen jälkeen. Ei mene sitten turhia aktivointiveloituksia. :)
Janika/Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111