Armeijasta eroaminen

Eroa.Armeijasta

24

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmäisapu
      • Eroaminenkannattaa

        Unohdat, että naisista varusmiespalveluksen suoritti loppuun ainoastaan 40%.
        Armeija on alistuskulttuuria, oletko alistuva hintti?


      • jees48

        intti = hintti


    • ertyuikjhgfd

      Mitä väli onko hintti , homo tai hetero. Se on meillä ihan laillistakin , toisin kuin teillä siellä ryssissä.
      Pääasia on maanpuolustustahto.
      Jos on huono omatunto käymättäjääneestä intistä, ei se poistu sinusta toisia solvaamalla.
      Eikä maanpuolustustahto poistu solvaamalla. päinvastoin!

      • mercs

        Pääasia ei ole maanpuolustustahto , vaan sukupuolten välinen TASA-ARVO ja VALINNAN VAPAUS!

        Eihän teillä ole pienintäkään käsitystä nykymaailmasta, ihmisoikeuksista tai individualismista.
        Armeijan "suorittaa" (rämpii omantunnontuskissa) yhä pienenevä joukko.

        Olen suomalainen ja pidän huolta työssäni,että kaltaisesi fasisti on pian vähemmistöä.

        Puolustusvoimilla on leikattavaa.


    • ertyuihygfdfghj

      Joku ryssä vaahtoo joka sivulla armeijasta eroamisesta.

      • vinkzor

        Antimilitaristien ryssitteleminen kertoo kommentoivan henkilön omasta typeryydestä.


    • ertyuihygfdfghj

      Voin olla typerä, muuta perustele tuo antimilitarinen.
      Minulle sana ryssä tarkoittaa henkilöä, joka onnistuu ryssimään (pilaamaan} kaiken mihin periaatteessa tarttuu tai aloittaa, tai haluaa tahallaan ymmärtää väärin , kun puhutaan vaikkapa maanpuolustuksesta.
      Ryssä on myös minulle vihasana kansalle, joka hautasi isoisäni (mitä en ikinä nähnyt) kranaaatilla korsuunsa.
      Ryssä on minulle henkilö jolla on jotain negatiivisia tarkoitusperiä suomalaiselle tai Suomelle.
      Venäläinen on henkilö joka tulee viettämään lomaansa vaikkapa Suomeen.
      Tai kun minä menen esim. Pietariin , niin syön venäläisten tekemiä ruokia .

      https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiX0ObcwqnLAhWMVxoKHQNDCTYQFggfMAE&url=http://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/vesa_heikkinen/ryssia_ryssitella_vihata.9175.blog&usg=AFQjCNFbCdPieZ7Dm11XcNazlNIhrxD-nA
      https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwidrNS6w6nLAhUBthoKHWh_Cq4QFggsMAM&url=https://fi.wikipedia.org/wiki/Antimilitarismi&usg=AFQjCNGDpCNRe4lsF2Gw5J8pqdGkSFuLNQ

      • vinkzor

        Sivarit, reservinkieltäytyjät, totaalikieltäytyjät, pasifistit. Armeijasta eroamista mainostava on suurella todennäköisyydellä joku heistä. Heille on usein kehittynyt ideologia ja tähän nojautuva omatunto, jonka mukaan he toimivat. He ajattelevat vapaasti ja heillä on siihen lain turvaamat oikeutensa. Näiden ihmisten yksioikoinen tuomitseminen ryssijöiksi on varsinkin nykyajan maailmassa yksinkertaisesti typerää.
        Antimilitarismin määritteen löysitkin itsenäisesti.


    • vaikkavoissapaistais
    • vaikkavoissapaistais
    • niin.se.menee

      Sotatilaa ei ole jos ei olisi sotilaita!

    • yutiroep

      Jos ei maailmassa olisi yhtään sotilasta, niin minä ottaisin vallan.

    • valasta.irtisanoutuneet
    • vinkzor

      Vaikka olen itse venäläinen en ole täysin armeijavastainen. Venäjän armeijan toivotan tervetulleeksi.

    • nykyaikaista

      Armeijasta eroamiset ovat lisääntyneet merkittävästi!

      Armeijan käyneet kansoittavat nyt sivarikeskusta: http://yle.fi/uutiset/3-9216038

      "– Heidän määränsä on kasvanut meidän mittapuumme mukaan räjähdysmäisesti. Viime vuonna tuli tuhat uutta hakemusta näiltä täydennyspalveluvelvollisilta, selvittää siviilipalvelujohtaja Mikko Reijonen. "

      • Kcncncmcm

        Näyttäisi siltä että nyt on jo liian myöhäistä erota reservistä välttääkseen sotaan joutumisen. Alkaa päivissä tai viikoissa.


    • VELMIESJABRU

      Miks armeijasta pitäs erota ??????

      • oletko-homofiili

        Miks armeijaan pitäis kuulua ??????


    • VELMIESJABRU

      AI,NIINKÖ SE ON,ETTÄ EUKOSTA EROTAAN,KUN TISKIVUORO ISKEE... VARSIN PIENIMUNASTA PORUKKAA ... !

    • Ykskauttaysiviis

      Minä tein jo vahtivuoroni ja nyt olen sijoittamatonta reserviä. Next man up!

    • Holovernström

      Niin - onko tuosta hyötyä? Kun Suomi on liitetty Venäjään, vaihtoehtoina ovat asepalvelus tai kuopan reunalle ja läpi. Näistä voi valita.

    • Anonyymi

      Siinä sinulle sitten maanpuolustustahtoa: olet tekopyhä ihmispaska.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe