Osaisiko joku suositella hyvää foto/kameraliikettä Düsseldorfista ? Parin päivän duunimatka tiedossa ja digikameran hankinta mielessä.
Nettikauppoja löytyy googlettamalla "pilvinpimein" mutta ostaisin kameran mielelläni liikkeestä...
(ei postikuluja jne...)
Vinkeistä kiittäen !
Kameraliike Düsseldorf ?
6
2409
Vastaukset
- Hongain
Jokaisessa suuressa Saksan kaupungissa löytyy ainakin yksi Mediamarkt ja Saturn. Ne ovat kuten Gigantti, mutta huomattavasti suurempia. Muttaa huomioi, että muovikorteilla voit niissä korkeintaan rapsuttaa niskaasi, eli kaupankäynti vaati oikeita euroja.
- Saksan matka edessä
Kiitos vinkistä.
Aika huvittavaa, ettei kummallakaan firmalla ole nettisivuillaan MITÄÄN englanninkielellä.. No saksahan on tunnetusti maailmankieli ...
Tuo luottokorttijuttu (tai siis niiden kelpaamattomuus) oli ihan hyvä maininta !
Saksalaista hitautta (tai säästäväisyyttä) ??
Täytyy katsoa löytyykö saksasta muuta mielenkiintoista ja ostettavaa kuin olut ja curry-wurst !
- Esko
keltaisetsivut.fi -sivuilta, aloitusaukeaman (vas. ylälaidassakohan se oli) on linkkejä eri maiden keltaisille sivuolle ja sieltä voi tässä tapauksessa esim. hakusanalla "kameras" tai "digikameras" jne. löytää liikkeitä ja taitaa löytyä vielä karttojakin, mistä sijainti näkyy. Itse en ole käyttänyt, joten tämä on toisen käden tietoa.
- ei rutiköyhä
Ei kannata lähteä pelleilemään Saksan ostosten perään. Jos sinulla on normaalit tulot niin katso kotimaan hinta osoitteesta mbnet.fi - takuutapauksessa tai kauppiaan kanssa asioidessa asiat sujuvat - SUJUVAMMIN.
Jos olet köyhä, niin onnea vaan mäyräkoirasakujen kanssa asiointiin: menevät piiloon heti ongelman ilmeentyessä.- Saksan matka takana
.. no jatketaan siis alkuperäistä juttua:
.. joo kyllä se on totta, että Suomestakin löytyy kameroita halvalla/edullisesti !
Meinasin siis ostaa Saksasta Pentax Optio MX4:sen
(halvin löytämäni hinta 249 e verkkokaupassa) toimituskulut).. perillä en ehtinyt tehdä hintavertailua kun oli sen verran kiireinen reissu !
okei: ostin sitten kyseisen kameran Suomesta.
No kävi sitten niin, että kameran näyttö oli rikki ja piti vaihtaa uuteen.... oli aikalailla helpompaa kiikuttaa se 3km päähän kuin olisi pitänyt alkaa reklamaationeuvottelu Saksaan !
.. ja ainiin.. se Suomen hinta (eräässä isossa tavaratalossa) 299 e jopa kuukauden kanta-asiakas tarjouksena ! Ovh about 80 e kalliimpi (?)
eli oon ihan tyytyväinen ! - kurppa123123
asiaa! ostin saksasta subbarin joka tuli rikkinäisenä perille. kun oyhien jälkeen soittelin siellä seliteltiin että mitää subbaria ei ole tilattu :O. en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704