Olin tänään TB:llä kahvilla ja siellähän se Raideri höpötti taas kassan tytölle jostain mullistavast kirpputori-ideastaan, joka laittaa muut kirppikset Ukissa ahtaalle. Näkyi lähtevän uudehkolla E-sarjan Mersulla, mistä lie rahat siihen saanu, vai onko vaan lainassa..
Raiderilla ilmeisesti uudempi Mersu..
6
194
Vastaukset
- TeeBee_on_siististi_cool
Olen kuullut myös huhuja, että pian Uuteenkaupunkin tulee uusi kirppis, nimeltään Raideri-kirppis. Nythän scenessä on tilaa, kun pari suurta kirppistä on sulkenut.
Ilmeisesti Raiderin ideassa on kyseessä se, että asiakkaat maksavat kirpparille tullessaan pääsymaksun, joka oikeuttaa tunnin kiertelyyn faciliteeteissa. Kahvi kuuluu. - JeesusSaatana
Aloitusviestiin tiivistyy syy siihen, miksi haen epätoivoisesti töitä Ukin ulkopuolelta. Vittu mikä kyttäävien rinkirunkkaajien läävä tämä on.
- Ikhhighot
Raidersi on niitä ainoita huumorintajuisia henkilöitä täällä ukissa. Sinä ja kaltaisesi saatte mennä töihi kyllä mahdollisimman kauas täältä..
- SUMMERNIGHTCITYH
Oli muuten raidersi tänään Pakkahuoneella kahvilla. Oma kokoontaitettava puutarhapöytä ja yksi Välttikadun Halpahallista ostettu tuoli. kahvia kaateli mukiinsa termarista ja Lidlistä oli hakenut 69 sentin munkin. Kehuskeli ohikulkijoille, että runsaasti on hilloa sisällä. Se poika sitä osaa aloittaa kesäkauden ajoissa. Kaikki täällä eivät osaa nauttia kesästä edes heinäkuussa..
- Raidersontöskai
Raider pongattu Pakkahuoneelta. Myi intiaanien aurinkorasvaa ja kauppahan näytti käyvän hyvin. Nyt näytti ostaneen kahvin ihan Pakkahuoneelta, munkki lienee muualta. Miehen tuntien.
- Eityhmä
Rasvat ostettu 25e. myin voitolla naapurille 42 e tyhmiä saatana. Sama rasva tokmannil 4.80e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923