Moi oon 12/03 blondi tyttö joka haluis pojan vierelleen asun helsingissä ja oon jotain 160cm pitkä ja painan 40kg mul on fb , ig , sc ja kik voin kertoo ittestäni lisää jossai niissä jos laitatte alas omn käyttäjänne oon aktiivisena 24/7 :)
Vastaukset 5
- nikke1077777
Jacobson_10
- Kylkävis
Oon 13/03 Poika helsingistä kerro ittestäs lisää ja vaikka sun ig tai snäp.
- 1016
No mikäs sun ig on? (Saatan tuntea sut).
Eei vittu tää palsta on täynnä tätä saatanan paskaa menkää pois ootte liian nuoria tänne!
- 13vPoikastadist
Voit tulla juttelee ig dires ja voit saada ehkä numeron :) ig:Leevi.Lindgren
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435