Onhan siellä muitakin, mutta Hanna on niitä mielenterveys potilaita !
Hanna Smith Yliopiston palkka Venäjä rasisti
5
134
Vastaukset
- haisevaryssä
Abrahamm, sinä suomea osaamaton ryssänketku. Painu vittuun täältä sekoilemasta!
- D.Osentti
Hanna Smith on varmaan yksi teräväpäisimmistä tutkijoista. Tätä todistaa sekin, että häntä arvostellaan ilman, että arvostelua pystytään kohdentamaan itse asiaan.
- asijantuntija
Eihän näiden tämän tyyppisten arvostelijoiden tiedot edes riitä asiakysymyksistä keskustelemiseen. Saati sitten sen arvioimiseen millainen tutkija Hanna Smith on. Olen samaa mieltä tuosta teräväpäisyydestä ja asiantuntemuksesta.
- Abrahamm
Kun hannan puheissa olisi edes jotain perää ja johtolankaa voisi puhua tutkiasta. Hölösuita on maa jo täynnä muutenkin !
- K.Uppari
Abraham on tuppisuinen, kapeakasvoinen nilkki vailla minkäänlaista asiantuntemusta mistään mahdollisesta aiheesta. Lisäksi hän ei tiedä tutkiamisesta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416