Katsastuksessa huomattiin että vasemmanpuoleisen vetoakselin sisempi kumi on vaurioitunut, niin kummonen homma vaihtaa ja tarviiko erikoistyökaluja?
Hain varaosan jo, mutta tuttu kertos että on myös jotain "päälle vedettäviä/venytettäviä" kumeja jotka olis helpompi asentaa. Mitä mahto tarkoittaa?
Kokemusta on raidetankojen, koiranluiden ja puslan vaihdosta ja voi olla että tullut vaihettua muutakin tuolta pyörän takaa. Mitään isompaa remppaa en ole tehnyt.
Auto on 2l manuaali bensa B2 Vectra
Vetoakselin sisempi kumi vaihto
virliebbenautos
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919