Pitäis ehkä mennä raksa hommiin ja työnantaja sanoi että ei maksa päivärahaa, tuon päivärahan verovapaana maksamisen edellytykset täyttyisi, sen olen tarkastanut. Mutta onko työnantajan pakko maksaa päiväraha, rakennusalan tessin mukaan se 40eur/pv, mutta missään ei sanota onko se pakko maksaa?
Päivärahat raksalla
groki
4
327
Vastaukset
- mitenköhänon
Sama asia kiinnostaa täälläkin?
- Jtfghjtfghh
Ei ole pakko maksaa. Kuten ei myöskään ole pakko sille firmalle tehdä töitä
- SopikaaKeskenänne
Ei ole pakko. Voitte sopia paikallisesti että ei makseta.
Tessin mukaan on pakko maksaa mutta YTK:lainenhan ei tesseistä välitä.
Työnantaja varmasti tykkää. - kommunismipalaa
Ei ole pakko maksaa ihan raksa tessin mukaankin. Eipä pitkässä juoksussa pysy porukka töissäkään kun pitää maksaa töissä käynnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741