Mitä on onnellisuus ?

testaavaikkaite

Eräs ulkolainen henkilö määrittelee onnellisuuden näin. Ajattele omaa kuolemaasi joka päivä 5 minuuttia. ...ja huomaat olevasi. Onnellinen !?

5

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäinenvahvuus

En osaa ajatella sitä noin. Se vain tulee jostain sisältä itsestä.

• Vielä.olen

Kun tulee vastoinkäymisiä ja niistä selviää täyspäisenä ja pystyy taas jatkamaan sellaista elämää, jossa osaa kohdata vastoinkäymisiä ja tuntea onnistumisen ilon kun on selviytynyt niistä. Pystyy jatkamaan jämähtämättä ja katkeroitumatta. Ylipäätään pystyä tuntemaan ja hallitsemaan kaikki tunteet. Silloin olen onnellinen.

• 1.K

Ikävä-palstalla ns. sisäpiiritiedon jakajat tietävät mitä on onnellisuus ja ketä asia ei koske

• onnellinenkuitenkin

Joku näin " olin onneton ja allapäin, kun jalattoman miehen kadulla näin"

• happywithyou

kymmenen vuotta sitten tilanteeni oli tämä.. lapsettomuus diagnoosi kourassa. ei töitä, alkava alkoholisoituminen. ei toivoakaan tulevasta. sillonen mies pahoinpiteli,kiristi ja pilkkasi lapsettomuuttani. masennuin ja muutuin täysin erilaiseksi. ihmisyyteni oli poissa.en ollut mitään. luottotiedot meni. ei mitään toivoa huomisesta. erottiin ,luojan kiitos. tapasin toisen ihmisen, aloin pääsemään lipittelystä pikkuhiljaa eroon, ihana mies,komea hurmuri,alettiin harrastaman yhdessä kaikkea kivaa. aloin muuttumaan iloiseksi..elin täysillä.rakastuneena. oltiin vusoi oltu yhdessä kun paljastui että oli muuttamassa ex vaimon luo takaisin,oli haukkunut pilkannut minua selän takana, vanhaksi mahoksi lehmäksi. masennuin. aloin juomaan,muutin pois ,mies jäi yksin kun ei vaimokaan enää huijaria halunnut. muutin kotikaupunkiini. tapasin ihanan miehen,en enää haaveillut tyhjistä,tämä seisoi jalat maassa. suhde vakiintui,ja hakeuduimme hoitoihin ja sain ihania lapsia hänen kanssaan. sain osamaksuilla velat pois pikkuhiljaa, asun maalla,on eläimiä,on ihana katsoa lasten leikkivän. usein mietin,miten voi viedä 40 vuotta tajuta mitä se onni on.. nyt on paras aika minun elämässäni. olen onnellinen.vaikka kuolisin,kuolisin saaneeni kokea täydellisen onnen. ilman sitä tuskaa,en sitä tuntisi näin vahvana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe