Pelottaa ihan kauheasti

Neuvojatarvin

Noin kaksi viikkoa sitten olin poikaystävän kanssa yhdynnässä. Käytimme kortsua, joka kuitenkin meni nurin päin. Poikaystävä sai kuitenkin vedettyä sitä niin että se meni yli puolen väliin. Ei sitten laitettu sitä kokonaan sisään (eli kortsun ulkoreuna ei mennyt sisään ja pysyi kokoajan paikallaan).. poikaystävä myös tarkisti tämän jälkeen kortsun hyvin laittamalla sisään vettä ym.. nyt kuitenkin menkat myöhässä jo 10pv (menkkojen olisi pitänyt alkaa aikalailla muutaman päivän kuluttua yhdynnästä).. kaduttaa etten hakenut je-pilleriä. raskaustestit näyttää negatiivista ja rintoja aristaa mutta menkat ei vaan ala :/ paljon stressiä on ollut koulusta mutta silti raskauden mahdollisuus pelottaa.. me ollaan molemmat niin nuoria ja ei edes asuta yhdessä että ei meille mitään lasta voi tulla.. Itkettää ja ahdistaa kun ei tule selkoa tähän. Milloin pitää ottaa yhteyttä lääkäriin? Ja näyttäiskö testit edes vielä positiivista jos oisin raskaana.. ja vielä se että minulla ei ole täysin säännölliset kuukautiset, parin viimeisten mukaan laskenut nyt kierron.

4

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia_vielä

Ja sekin vielä.

• Turkumuija-88

Se sun stressikin voi vaikuttaa siihen et menkat olis myöhässä. Kun puhuit myös siitä et ne menkat ei oo viel säännölliset, ni se voi kans vähän hakea sitä kiertoa vielä. Tee muutaman päivän päästä uus raskaustesti ja jos se on vielä negatiivinen ni sit et oo raskaana. Ja kun pillereiden aikaan ei tuu ovista niin se voi hyvinkin olla mahdollista et menkat tulee tavallista myöhempään. Mä söin muutaman vuoden pillereitä, jolla vasta sain kk-rytmin kohdalleen ja säännölliseks. Sit ku lopettaa pillerit, pitää muistaa et kaikkien kroppa ei oo ku kone. Niitä menkkoja saa taas aina sillonkin odottaa. Mä en nimittäin koskaan enää aloita uudestaa pillereitä, mul meni lähemmäs vuos et raskauduin. Vaikka ei käytetty mitään ehkäsyä moneen kuukauteen. Ja jos yhtään viel näiden asioiden kans on ongelmaa tai vastoinkäymisiä, kannattaa gynellä käydä. Vaikka nyt vaan ihan perustutkimuksessa, käynnit kannattaa tehä ihan säännöllisin ajoin. Toivotaan et oli jotain apua, mukavaa vkl täältä Turun seudulta! :)

• neljänÄiti

Et voi olla raskaana, pelko pois!!

• sikailija

Sika!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6929
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1938
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe