Tulin ajatelleeks että mikä on teidän oudoin seksi paikka?
Itsellä varmaankin kirkko. Olin siinä ihan normaalisti isäni kanssa käymässä kirkolla (isäni on pappi). Päätin sitten illan päätteeksi jäädä rukoilemaan kirkkoon. Ei siinä kauaa mennyt kun kirkkoon asteli tumma pitkä mies. Jatkoin rukoiluani mutta mies istui viereeni. Se herätti huomiota koska koko kirkko oli tyhjä ja mies istui silti viereeni. Hetken mietin että pitäisikö lähteä pois mutta päätin kuitenkin jäädä. Mies alkoi hetken päästä jutella ihan normaaleja juttuja ja pian huomasimme pitävämme aikalailla samoista asioista. Keskustelumme harhautui seksiin ja haluihimme. Tämän noin 35minuutin keskustelu/tutustumis session jälkeen mies tarttui minua lantiosta ja suuteli. Vastasin suudelmaan. Ei siinä sitten muutakun tositoimissa oltiin. Se meni aika kinkyihinkin juttuihin. Juuri kun olin kirkon käytävällä kontallani ja mies työnsi takaapäin joku tuli kirkkoon. Pelästyimme ja juoksimme vaatteidemme luokse. Puimme ja lähdimme nopeasti pois. Taisimme jättää hieman sotkua penkeille mutta kivaa oli. Miehestä en ole sen koommin kuullut.
Oudoin paikka
papintytär
0
861
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1886269Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2414223"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423515Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää643237Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492836Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.702406Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432357- 252326
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001907