http://m.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/44125-nyt-se-on-selvitetty-bemarikuskeilla-rytisee-eniten
Yllätyyyyyys!!!
Yllättävää!!!
20
213
Vastaukset
Haista sinä homo perse runkkari iso perse !
- FiksuKaveriTääHajis
Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?
- olet.söpö
FiksuKaveriTääHajis kirjoitti:
Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?
Kun hajis huutaa sammakko, niin sinä hyppäät :)
- Anonyymi
FiksuKaveriTääHajis kirjoitti:
Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?
No on sinulla harrastukset
Anonyymi kirjoitti:
No on sinulla harrastukset
Sun harrastukset tässä on puheena homo idiootti !
- lobotomia.vajaaälyisille
Kuinka paljon noista on rättipäitä? Monet heistä näkyvät ajavan bemareilla, ja ovat kuskeina yhtä idiootteja kuin kotimaiset vajakit.
- 330d-Jo-Hajos
No kertoohan sen jo nimimerkkikin: HAJIS, eli haisee varmaankin kuin kärpäsraato vastauksista päätellen...
- ÄläVastaaHäirikölle
Hajis on kuin Auto-Antero aikanaan tällä palstalla. Aina kun kirjoitti jotain tekstin sisältö ei koskaan sisältänyt mitään järkevää. No nettihäiköiden tarkoitushan ei koskaan ole osallistua keskusteluun muusta syystä kuin hakeakseen itselleen huomiota. Ja internetissä sen voi tehdä ihan vapaasti koska ei joudu omaa henkilöllisyyttään paljastamaan. Hajiksen ja kaltaistensa kirjoituksiin ei kenekään pidä kommentoida mitään. Häiriköt turhautuvat kun eivät saa vastausta ja poistuvat jatkamaan häiriköintiään muualle.
Tietynmerkkiset ja tietynlaiset autot vetävät puoleensa samanhenkisiä kuljettajia. Bemari jostain syystä nauttii sporttisen auton mielikuvasta. Kun sellaisen ratin taakse istuu urheilullisen ja nopean ajotavan omaava kuljettaja saamme sen seurauksista lukea ja kuulla mediassa. Harva jonkun Kian tai Daewoon puikoissa haluaa esittää menemisen mallia tai luule omistavansa tien jolla ajaa. Ikävää että joku automerkki saa aikaan ajotavan jolla moni ylittää oman ajotaitonsa.
- audilla.ajava
Pidän noita puheita, jollain tietyllä automerkillä ajavien, "kusipäisyydestä" vahvasti liioiteltuina paikkaansa pitämättömänä mutu tuntumana.
- lobotomia.vajaaälyisille
audilla.ajava kirjoitti:
Pidän noita puheita, jollain tietyllä automerkillä ajavien, "kusipäisyydestä" vahvasti liioiteltuina paikkaansa pitämättömänä mutu tuntumana.
Ehkä kannattaa ensi kerralla pitää silmät auki, kun olet liikenteessä. Jostain syystä myös Audeilla ajavissa on uskomaton määrä vajakkeja. Eikä ole mitään mutua, vaan jatkuvasti liikenteessä näkyvä asia.
- Anonyymi
Takavuosina kävi niin, että kesäkelillä lippis-jonnella lähti bemari käsistä 40 alueella ja yksi matkustajista kuoli.
Tämä oli jo ennen kurdi-bemareitten kukoistusta.
Tehokas auto, joka vetää kädettömiä vajakkeja puoleensa. - Anonyymi
Bmw merkkisille 1000 euron vuosittainen haittavero heti.
- Anonyymi
Hevonen ja hiiri leikkivät navetan pihalla, kun hevonen yllättäen putoaa isoon kuoppaan. Hevonen huutaa hiirelle että ”hae isäntä apuun”. Hiiri ei löydä isäntää, mutta ottaa sen sijaan isännän BMW:n ja ajaa kuopan viereen, lassoaa hevosen ja vetää tämän ylös kuopasta.
Pari päivää myöhemmin hiiri tippuu samaan kuoppaan. Hiiri huutaa hevoselle että ”hae isännän BMW”. Hevonen sanoo että ”ei tarvitse”, sillä ”uskon että saan sinut ylös sieltä”. Hevonen venyttäytyy kuopan yli ja sanoo hiirelle että ”ota kiinni jormastani”. Hiiri ottaa kiinni ja hevonen vetää hiiren ylös.
Mikä on tarinan moraalinen opetus? Jos sinulla on iso mul#ku, niin et tarvitse BMW:tä. - Anonyymi
Noh, 5 muun merkkistä on tullut ajettua lunariin kun loppunut ominaisuudet kesken matkan. Nyt on bmw alla eikä kertaakaan ole irronnut hallinnasta.
En tiijä mikä lie mutta noilla tunnottomilla paskoilla talvella on ollut ihan helisemässä.
Nyt on päässyt ja meno maistunut useamman vuoden kun löysi sen oikean merkin alle.
Kestää ajaa kovempaakin.- Anonyymi
Voi olla kuskissa jotain pielessä, jos on 5 autoa ajanut lunariin....
Harva ajaa edes yhtä...
Ajokortti suoritettu maalla vai saatu jossain ulkomailla?
Hyvin kirjoitat suomea kurdi-bemaristiksi.
- Anonyymi
Ei yllätä yhtään. On tutkittu, että liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden, kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa.
- Anonyymi
Persaukiset on kovimpia valittajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukiset on kovimpia valittajia
Mistä löytyy tutkimustulos tai fakta sinun väitteellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy tutkimustulos tai fakta sinun väitteellesi?
Kyselijäpösilön omasta pehvasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519