Yllättävää!!!

Bimmerillä_Taivaaseen

20

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haista sinä homo perse runkkari iso perse !

      • FiksuKaveriTääHajis

        Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?


      • olet.söpö
        FiksuKaveriTääHajis kirjoitti:

        Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?

        Kun hajis huutaa sammakko, niin sinä hyppäät :)


      • Anonyymi
        FiksuKaveriTääHajis kirjoitti:

        Jes! Ja Hajis palannut palstalle ja tuttuun tyyliinsä. Hyvin rajoittuneen sanavalikoiman omaava, mielestään kovasti fiksu kaveri unohti alapääsanastostaan vain vittu-sanan. Tällaisten tyyppien kanssa on todella mahtavaa jatkaa keskustelua. Se on selvää että itseään kovin läheisesti koskettava aihe aikaansaa päässä erilaisia reaktioita ja Hajiksella se avaa nerokkaan keskustelutyylin. Ja kenelle vileä on epäselvää niin kyseinen Hajis ajaa arvatkaa millä? Heh, juurikin Bemarilla. Mahtaako monillakin Bemarilla ajavalla elämä pyöriä yhtä paljon perseen, paskan, homojen ja runkkaamisen parissa kun niitä on jokaisessa kirjoituksessa mainittava kuin Hajiksella?

        No on sinulla harrastukset


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on sinulla harrastukset

        Sun harrastukset tässä on puheena homo idiootti !


    • lobotomia.vajaaälyisille

      Kuinka paljon noista on rättipäitä? Monet heistä näkyvät ajavan bemareilla, ja ovat kuskeina yhtä idiootteja kuin kotimaiset vajakit.

    • 330d-Jo-Hajos

      No kertoohan sen jo nimimerkkikin: HAJIS, eli haisee varmaankin kuin kärpäsraato vastauksista päätellen...

    • ÄläVastaaHäirikölle

      Hajis on kuin Auto-Antero aikanaan tällä palstalla. Aina kun kirjoitti jotain tekstin sisältö ei koskaan sisältänyt mitään järkevää. No nettihäiköiden tarkoitushan ei koskaan ole osallistua keskusteluun muusta syystä kuin hakeakseen itselleen huomiota. Ja internetissä sen voi tehdä ihan vapaasti koska ei joudu omaa henkilöllisyyttään paljastamaan. Hajiksen ja kaltaistensa kirjoituksiin ei kenekään pidä kommentoida mitään. Häiriköt turhautuvat kun eivät saa vastausta ja poistuvat jatkamaan häiriköintiään muualle.

    • Tietynmerkkiset ja tietynlaiset autot vetävät puoleensa samanhenkisiä kuljettajia. Bemari jostain syystä nauttii sporttisen auton mielikuvasta. Kun sellaisen ratin taakse istuu urheilullisen ja nopean ajotavan omaava kuljettaja saamme sen seurauksista lukea ja kuulla mediassa. Harva jonkun Kian tai Daewoon puikoissa haluaa esittää menemisen mallia tai luule omistavansa tien jolla ajaa. Ikävää että joku automerkki saa aikaan ajotavan jolla moni ylittää oman ajotaitonsa.

      • audilla.ajava

        Pidän noita puheita, jollain tietyllä automerkillä ajavien, "kusipäisyydestä" vahvasti liioiteltuina paikkaansa pitämättömänä mutu tuntumana.


      • lobotomia.vajaaälyisille
        audilla.ajava kirjoitti:

        Pidän noita puheita, jollain tietyllä automerkillä ajavien, "kusipäisyydestä" vahvasti liioiteltuina paikkaansa pitämättömänä mutu tuntumana.

        Ehkä kannattaa ensi kerralla pitää silmät auki, kun olet liikenteessä. Jostain syystä myös Audeilla ajavissa on uskomaton määrä vajakkeja. Eikä ole mitään mutua, vaan jatkuvasti liikenteessä näkyvä asia.


    • Anonyymi

      Takavuosina kävi niin, että kesäkelillä lippis-jonnella lähti bemari käsistä 40 alueella ja yksi matkustajista kuoli.
      Tämä oli jo ennen kurdi-bemareitten kukoistusta.

      Tehokas auto, joka vetää kädettömiä vajakkeja puoleensa.

    • Anonyymi

      Bmw merkkisille 1000 euron vuosittainen haittavero heti.

    • Anonyymi

      Hevonen ja hiiri leikkivät navetan pihalla, kun hevonen yllättäen putoaa isoon kuoppaan. Hevonen huutaa hiirelle että ”hae isäntä apuun”. Hiiri ei löydä isäntää, mutta ottaa sen sijaan isännän BMW:n ja ajaa kuopan viereen, lassoaa hevosen ja vetää tämän ylös kuopasta.

      Pari päivää myöhemmin hiiri tippuu samaan kuoppaan. Hiiri huutaa hevoselle että ”hae isännän BMW”. Hevonen sanoo että ”ei tarvitse”, sillä ”uskon että saan sinut ylös sieltä”. Hevonen venyttäytyy kuopan yli ja sanoo hiirelle että ”ota kiinni jormastani”. Hiiri ottaa kiinni ja hevonen vetää hiiren ylös.

      Mikä on tarinan moraalinen opetus? Jos sinulla on iso mul#ku, niin et tarvitse BMW:tä.

    • Anonyymi

      Noh, 5 muun merkkistä on tullut ajettua lunariin kun loppunut ominaisuudet kesken matkan. Nyt on bmw alla eikä kertaakaan ole irronnut hallinnasta.
      En tiijä mikä lie mutta noilla tunnottomilla paskoilla talvella on ollut ihan helisemässä.
      Nyt on päässyt ja meno maistunut useamman vuoden kun löysi sen oikean merkin alle.
      Kestää ajaa kovempaakin.

      • Anonyymi

        Voi olla kuskissa jotain pielessä, jos on 5 autoa ajanut lunariin....
        Harva ajaa edes yhtä...

        Ajokortti suoritettu maalla vai saatu jossain ulkomailla?

        Hyvin kirjoitat suomea kurdi-bemaristiksi.


    • Anonyymi

      Ei yllätä yhtään. On tutkittu, että liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, ja huijaaminen on huomattavasti yleisempää rikkaiden, kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa.

      • Anonyymi

        Persaukiset on kovimpia valittajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukiset on kovimpia valittajia

        Mistä löytyy tutkimustulos tai fakta sinun väitteellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy tutkimustulos tai fakta sinun väitteellesi?

        Kyselijäpösilön omasta pehvasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe