Päiväkotien home ONGELMA

katseutil

Monessa päiväkodissa hometta.Aukaiset oven niin karmee ummehtunut haju.Vanhemmat voisvat olla tarkkoja minne lapsensa vie.Jos ihmettelettee lastenne sairauksia.Tästä löytyy yksi syy.Laukaan terveystarkastajat levittelee käsiään.Rivitalossa toimiva päiväkoti liepeellä on tallainen homepommi.Ei muutenkaan sovellu tähän toimintaan.Lapsia ei edes ulkoiluteta.Onko syynä liian paljon lapsia vai vähän hoitajia.

11

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buuaahaaa

      Ei talossa vikaa vaan hoitajat itse on haisevia homeperseitä ollaan niin veteliä ettei peräänsä viitti pestä nämä silli pimperot

    • opelius

      Tulihan peräräsi pestyä, sillä sieltä se.......

    • ononjataitaaolla

      Suuri ongelma kaikissa Keski-Suomen rakennelmissa...

      • opelius

        Tai kun kävin armeijan 80 luvun alussa niin aamulla ensiksi avattiin......


      • xffgghhh

        Koko tuppu kylä on ongelma pitäis hävittää kartalta


      • perei

        Laukaa se tuppu kylä on.Keskustassa yhteiskunnan tukipilarit.....kusi haisee et silmiä kirvelee


    • Homecastle

      Airwick - home is in the air
      Laukaa - sama juttu

      • muttaeikateeksi

        Sääliksi käy sua


      • Hometownlaukaa

        Ja 18 000 muuta? Mikä siinä hometown viestissä nyt niin loukkasi että piti poistaa? Eikö kukaan ymmärrä mustaa huumoria? My home is your home. :)


      • epistäääää

        Joku hönö pitää vahtia näillä sivuilla ei edes saa löylykauhaa työntää perseeseen johan on kumma


      • opelius

        Eduskunta homeperseitä kaikki 200 tolloa. En se minä vaan se oli "pirkka"......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe