seurakunta tarjoaa paikan pakoloisten ilosanoman levittämiseen.nyt loppui rahoitus minun kohdallani.
harjavallan seurakunta mokuttaa
18
333
Vastaukset
- minäkävin
Jep, kävin syömässä.
- chickentebsi
Niin minäkin! Ruoka oli älyttömän hyvää ja tilaisuus muutenkin hyvin järjestetty! Virren laulamisen olisi voinut jättää väliin.
- minäkävin
chickentebsi kirjoitti:
Niin minäkin! Ruoka oli älyttömän hyvää ja tilaisuus muutenkin hyvin järjestetty! Virren laulamisen olisi voinut jättää väliin.
Seurakunnan tilaisuuksissa yleensä pidetään pieni puhe ja lauletaan virsi.
Seurakunnan tilat, seurakunnan tavat! - kävin.kans
minäkävin kirjoitti:
Seurakunnan tilaisuuksissa yleensä pidetään pieni puhe ja lauletaan virsi.
Seurakunnan tilat, seurakunnan tavat!Onhan se niinkin, mutta oli vaikea laulaa posket täynnä riisiä. :D
Aloittajan epäilemää "pakoloisten ilosanomaa" en kyllä huomannut, ruuassa, sen tarjoilussa ja pois korjamisessa oli heidän suurin panoksensa. En tuntenut tarvetta käntyä islaminuskoiseksi, vaikka heidän kokkaamansa ruoka olikin herkullista!
- oikeintoimii
Kai tiedät missä kristinusko on syntynyt? Ei tainnut Jeesus Nasaretilainen olla vaalea ja sinisilmäinen? Kristinuskon ydin on nimenomaan kohdella kaikkia ihmisiä hyvin. Seurakunta toimii siis täysin kristinuskon oppien ja aatteiden mukaisesti.
- unelmiaunessa
Ketjun aloittaja. ole hyvä ja tee palvelus kreikkalainen kravaatti sopisi sinulle hyvin. Mutta tee se kadoten koska en halua tuollaisia isiemme hautoihin.
- RAMIN.AZIMI
mamut on kivoja?? GOOGLE : Karim Muthana.
- uytrwgjjku654t
Kaikkien suvakkien kannattas googlata kyseinen yli-ihminen!
- sä1
Uskooko joku aikuinen oikeasti Jeesukseen.? Herätkää jo.! Kannattaa vähän ottaa selvää asioista.! Tai uskonnoista.! ;) ja herätä sit tähän päivään !!
- uskotontoivoton
Uskoo tai ei, niin suomalainen yhteiskunta ja kulttuuri pohjautuu hyvin pitkälti kristinuskoon ja sen arvomaailmaan.
Usko on ihmisen henkilökohtainen asia, jota sinulla ei ole oikeutta mennä arvostelemaan. - sä1
Kaikkia saa arvostella. Sananvapauden mukaan.! Uskoa saa vaikka mihin. Jeesus jumala! Tai muuta paskaa.!
- sä1
Muslimit uskovat, että Jumala paljasti sanansa ihmiskunnalle Muhammadin ja aikaisempien islamin profeettojen kautta. Islam perustuu monilta osin samoille periaatteille kuin juutalaisuus sekä kristinusko.l samaa paskaa kaikki.! Mut uskoa saa vaikka mihen.!
- ählytvittuun
jos haluat isis ählämeitä suomeen tuet seurakuntaa tai spr ää.matut ei kuulu tänne.mustan mulkun puutteessa olevat voi muuttaa vaikka mogadichuun.
- mnbvfghjrertyu
Ei tainnu seurakunnan ja islamin kohtaaminen oikeen onnistuu? Ei meinaan riviäkään paikallisissa suvakkilehdissä.
- seuraavaksisompitila
Onnistu kyl. Oli niin paljon väkee ettei toimittaja mahtunu sekaan.
- 7ytwrhrh
Ja mun. Eroon kirkosta välittömästi
- kaikkivalta
http://www.answering-islam.org/suomi/html/eroja.html
ISLAMIN JA KRISTINUSKON EROJA
esim.
Olennainen ero islamin ja kristinuskon välillä koskee pelastusta; "Mitä minun on tehtävä, että pelastuisin?" Tähän kristitty vastaa samalla tavalla kuin Paavali Filipin vankilassa: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut" (Apt.16:31). Pelastus on Jumalan lahja niille, jotka uskovat Kristukseen. Sitä ei voi ansaita hyvillä teoilla. "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja" (Ef. 2:8). Muslimi vastaisi edellä esitettyyn kysymykseen seuraavasti: "Usko Jumalaan ja hänen sanansaattajaansa Muhammediin ja tee mitä Jumala vaatii sinun tekevän. Jos Jumala niin tahtoo, hän ottaa sinut luokseen." Syntistä ei ohjata Kristuksen luokse, vaikka Hän kuoli koko maailman syntien edestä. Hänet ohjataan toisen luo. Muistamme Paavalin sanat galatalaisille: "Jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette meiltä saaneet, hän olkoon kirottu" (Gal.l:9). Islam on todella tuo toinen evankeliumi. - rahottaja
kuinka oot muuten rahottanut seurakuntaa? sossurahoistako? vai baarissa keräyslippaaseen roposen sujauttanu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569