Oletko fiksu ja terve?
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2016021921143810_iq.shtml
Palstan naiset
10
58
Vastaukset
En ole kumpaakaan. Enkä ole myöskään kääriytynyt perseeni ympärille. Se on vain yksi osa minua. :)
- rumamaija
Minulla on valitettavasti tuollainen perse :( Vaikea päästä siitä eroon. Jo yläasteella, kun olin muuten erittäin laiha/hoikka, sain kuulla pojilta kommenttia "läskiperse".
Olen kantanut ison pyöreän perseeni ylpeydellä jo vuosia ja ajattelin tehdä niin jatkossakin - ilman tutkimuksen huvittavia tuloksiakin. <3
- xxxzzzccc
En. Minun takapuoli on laiha, luiseva ja lättänä.
- atännä
Fiksu? En. Terve? Joo kai, jollei palstailua lasketa.
En ole nainen, mutta arvatenkin hyvin fiksuja ja terveitä naisia näkee hyvin paljon.
Naisen fiksuus ja terveys kyllä kiinnittää usein huomioni, varsinkin istuvissa farkuissa.
Näin tässä viikolla nuoren, pyöreän naisen, jonka fiksuus ja terveys roikkui aika inhalla tavalla, koska sen wetlook-leggingsit eivät antaneet sen fiksuudelle ja terveydelle riittävää tukea.
HC-ätmel kirjoitti:
Näin tässä viikolla nuoren, pyöreän naisen, jonka fiksuus ja terveys roikkui aika inhalla tavalla, koska sen wetlook-leggingsit eivät antaneet sen fiksuudelle ja terveydelle riittävää tukea.
Kaikki naiset aina väittää että miehet on kiinnostuneita vain tisseistä vaikka oikeasti vähintään yhtä monelle fiksuus&terveys on paljon tärkeämpää.
- rumamaija
scrg kirjoitti:
Kaikki naiset aina väittää että miehet on kiinnostuneita vain tisseistä vaikka oikeasti vähintään yhtä monelle fiksuus&terveys on paljon tärkeämpää.
Ikävää, sillä tissini olisivat kuitenkin paremmassa kuosissa kuin se "fiksuuteni ja terveyteni". :( Pitää varmaan etsiä ns. "tissimies".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719