Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toisemme? En tiedä enää haluatko vai haluatko jonkun toisen
Olen niin pettynyt itseeni
40
940
Vastaukset
- Anonyymi
Onko teillä jo jotain niin vakavaa
- Anonyymi
koska olet varattu mies näin nyt käsitin
- Anonyymi
En ole mennyt mihinkään. Olen rakastunut vain yhteen mieheen, aina vaan.
- Anonyymi
Samoin. Rakastunut häneen ihanaan naiseen. Aina vaan.
- Anonyymi
Vielä oon sun. Tuu ja ota. (Nainen)
- AnonyymiUUSI
Miten sinut otetaan ilman, ettet anna korvapuustia?
- Anonyymi
Jätit minut huomioimatta. Unohdit minut. Tajusin, että kiinnostuksesi oli kadonnut, joten jätin sinut rauhaan. Ja toinen vaan välittää musta avoimesti. Miksi särkisin sydämeni kanssasi?
- Anonyymi
Luulin että pystyn siihen mutta sitten tajusin kun näin sen tilanteen että olet niin tärkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että pystyn siihen mutta sitten tajusin kun näin sen tilanteen että olet niin tärkeä
En vieläkään näe, että välität minusta. Ainakin vähän 🤏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vieläkään näe, että välität minusta. Ainakin vähän 🤏🏻
Näet sen sitten joskus paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet sen sitten joskus paremmin
En usko niin. Pian katoamme toistemme elämästä ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko niin. Pian katoamme toistemme elämästä ikuisesti.
Miten niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin
No, olemme jo vieraita. Minä lähden ja yhteyttä ei enää tule.
- Anonyymi
On ymmärrettävää jättää huomiotta kun olet sen toisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ymmärrettävää jättää huomiotta kun olet sen toisen kanssa.
Voi ei, kun oon yksin, tilanne ei muutu 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, kun oon yksin, tilanne ei muutu 😂
Miten se vois muuttua kun olet edelleen hänen kanssaan 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se vois muuttua kun olet edelleen hänen kanssaan 🤔
Se oli niin ennen kuin hän alkoi nähdä meidät yhdessä koko ajan ☝🏻
- Anonyymi
Haluan, haluan sinut! , enkä ole mennyt eteenpäin. Junnaan edelleen paikoillani.
- Anonyymi
Jep, kuin purukumiin kiinni jääneenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kuin purukumiin kiinni jääneenä
Itsehän olen ilmastointiteipillä kiinni
- Anonyymi
On aika sulkea menneisyyden verhot.
- Anonyymi
Mene ja kauas,on sinus ollut kyllä kärsiminen!
- Anonyymi
🙏🙏🙏🐼
- AnonyymiUUSI
Kiitos🙏. Välitän yhä, mutta lähdin. Nykyään varoitetaan ja nähdään "red flagseja". Ehkä olen tuollainen, siksi muutin muualle.
Samat sanat! Yrityksistä huolimatta en ole mennyt eteenpäin elämässä kuin semisti. Sielu huutaa vielä tuskaansa kun hänet menetin... 🥺
- AnonyymiUUSI
Se on sun korjattava se tilanne sitten, jos oot toiselle antanut väärän kuvan. Itse en ainakaan ala penkomaan toisesta uusia puolia esiin enää sen jälkeen, ellei toinen osapuoli itse ole aktiivinen ja osoita jotain muuta kuin sitä mikä on status quo mielessäni hänestä.
- AnonyymiUUSI
Ajattelen niin, että silloin harvoin kun osuu kohdalle tilanne, että tunteet ovat molemminpuoliset, sydämet löytävät kyllä keinon päästä toistensa luo, ennemmin tai myöhemmin. Olen itse tilanteessa, joka on täysin jumissa tällä hetkellä eikä loppua näy. Emme myöskään ole missään kontaktissa toisiimme emmekä ole nähneet aikoihin. Silti olen jostain syystä rauhallinen*, koska tiedän, että jos molemmat tuntevat samoin, saamme kyllä toisemme. Ehkä rauhallisuus kumpuaa kohdallani siitä, että minua ei yksinkertaisesti kiinnosta kukaan muu kuin hän. Jos en saa häntä elämääni, jatkan sitten yksin oloa. Ei sen kummempia.
On eri asia, jos jompi kumpi osapuoli on parisuhteen perässä eikä sen tietyn ihmisen perässä. Sittenhän on todennäköistä, että hän kyllästyy odottelemaan ja etsii jonkun toisen. En tiedä tunteeko kaivattuni oloaan niin yksinäiseksi, että olisi valmis vaihtamaan kaipuun kohdetta ennen kuin tilanteemme on selvinnyt, mutta jotenkin minusta tuntuu, että näin ei välttämättä ole.
Jonkinlainen pieni ihme tarvittaisiin, että tilanteemme lähtisi purkautumaan. Mutta olihan se jo pieni ihme, että hänet alun perin edes kohtasin. Joten jos maailmaan yksi ihme mahtuu, niin miksei sitten toinenkin.
* satunnaisia epätoivon hetkiä lukuun ottamatta, jolloin tuntuu siltä, että mistään ei tule mitään ja olen jo menettänyt hänet- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoista miten mieli olettaa että löytää vielä toisensa vaikka ei ole tekemisissä ja toinen siirtynyt jo elämässä eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista miten mieli olettaa että löytää vielä toisensa vaikka ei ole tekemisissä ja toinen siirtynyt jo elämässä eteenpäin
Sinä et tiedä onko kaivattuni siirtynyt elämässä eteenpäin yhtään enempää kuin minäkään tiedän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä onko kaivattuni siirtynyt elämässä eteenpäin yhtään enempää kuin minäkään tiedän.
Joskus perspektiivin vaihto antaa eri mahdollisuudet siirtyä elämässä eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joskus perspektiivin vaihto antaa eri mahdollisuudet siirtyä elämässä eteenpäin.
1) Jos pyrkimyksesi on saada lukija tuntemaan olonsa epävarmaksi ja epäilemään kaivattuaan, tulet epäonnistumaan siinä kohdallani. Kasvottomilla sanoilla Suomi24:lla ei ole mitään vaikutusta siihen, miten näen hänet ja millaiseksi arvioin tilanteemme tai omat tunteeni häntä kohtaan.
2) Alkuperäisen kommenttini tarkoitus oli tuoda oma perspektiivini aloittajan tietoon, koska minun kokemukseni omasta tilanteestani saattaa tuoda hänelle jotain ajateltavaa. Ei ole tarvetta ruveta ruotimaan minun tilannettani tässä sen kummemmin, se ei ollut se pointti.
Mukavaa illanjatkoa. - AnonyymiUUSI
Niiiiin sama. Loogisesti tiedän, että tunteissani ja odotuksissani ei ole järkeä. Oikein aikuismaisen selväjärkisenä päivänä selitän itselleni, että hormoneista tämä kaikki vain johtuu, ja onhan hän objektiivisestikin puoleensavetävä, ja mistä sitä tietää vaikka auringonpilkuilla olisi joku "sekoitetaanpa taas yksi pää"-päivä. Ja seuraavana päivänä herään taas kesken työpäivän siihen, että olen ajatellut häntä töiden sijaan vaikka emme ole nähneet kuukausiin.
Oikeasti todennäköisyys sille että mitään tapahtuisi on 0%, koska hänkin on nainen ja vielä tietyllä tavalla auktoriteettiasemassa minuun nähden. Ja silti olo on levollisen odottava, vaikka, kuten sanottua, mikään ei anna ymmärtää että mitään ikinä tapahtuisi. Tämä on ollut kummallisin ihastuminen kenenkään koko elämäni aikana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1) Jos pyrkimyksesi on saada lukija tuntemaan olonsa epävarmaksi ja epäilemään kaivattuaan, tulet epäonnistumaan siinä kohdallani. Kasvottomilla sanoilla Suomi24:lla ei ole mitään vaikutusta siihen, miten näen hänet ja millaiseksi arvioin tilanteemme tai omat tunteeni häntä kohtaan.
2) Alkuperäisen kommenttini tarkoitus oli tuoda oma perspektiivini aloittajan tietoon, koska minun kokemukseni omasta tilanteestani saattaa tuoda hänelle jotain ajateltavaa. Ei ole tarvetta ruveta ruotimaan minun tilannettani tässä sen kummemmin, se ei ollut se pointti.
Mukavaa illanjatkoa.Toin oman perspektiivini esille, se että sinä loukkaannut siitä on sinussa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niiiiin sama. Loogisesti tiedän, että tunteissani ja odotuksissani ei ole järkeä. Oikein aikuismaisen selväjärkisenä päivänä selitän itselleni, että hormoneista tämä kaikki vain johtuu, ja onhan hän objektiivisestikin puoleensavetävä, ja mistä sitä tietää vaikka auringonpilkuilla olisi joku "sekoitetaanpa taas yksi pää"-päivä. Ja seuraavana päivänä herään taas kesken työpäivän siihen, että olen ajatellut häntä töiden sijaan vaikka emme ole nähneet kuukausiin.
Oikeasti todennäköisyys sille että mitään tapahtuisi on 0%, koska hänkin on nainen ja vielä tietyllä tavalla auktoriteettiasemassa minuun nähden. Ja silti olo on levollisen odottava, vaikka, kuten sanottua, mikään ei anna ymmärtää että mitään ikinä tapahtuisi. Tämä on ollut kummallisin ihastuminen kenenkään koko elämäni aikana.Aivan. Omalla kohdalla myös "kummallinen" tapaus aiempiin ihastumisiin verrattuna, mutta näillä mennään kun ei muuta voi. :)
18:18 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toin oman perspektiivini esille, se että sinä loukkaannut siitä on sinussa
En suinkaan loukkaantunut, ei huolta.
- AnonyymiUUSI
Harvoin minulta ainakaan tunteet loppuvat, jos olen sattunut ihastumaan pahasti. Se vaan menee taka-alalle ja asiaan voi ehkä palata kuukauden, vuoden tai parin päästä. Nyt tulee käytyä treffeillä, kun nainen teki kiinnostuksen oikeasti selväksi, mutta saa nähdä tuleeko tästä mitään vakavaa.
Joillakin taas ihastukset alkavat ja loppuvat hetkessä, mikä on varmasti myös omalla tavallaan raskas tapa elää. Itsellä on yksi nainen, johon tunteet eivät kuole varmaan kymmenessäkään vuodessa, vaikka ei ollakaan tekemisissä, missä on myös omat ongelmansa.- AnonyymiUUSI
Miksi et ole sen naisen kanssa johon tunteet ei kuole?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et ole sen naisen kanssa johon tunteet ei kuole?
Hänellä on oma sanottavansa asiaan ja se on jotakuinkin ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on oma sanottavansa asiaan ja se on jotakuinkin ei.
Harmi kun näin käynnyt. Voi toki arvostaa että suoraan kieltäytyi.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt höpsi. Et oo luovuttaja. Pelästyit omia tunteitasi.
Mikä tilanne sai sut ymmärtämään, et olisin menny eteenpäin? Jokin toinen ihminen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4182770- 1461403
- 821078
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44931Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40930Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37921- 102892
- 206861
- 9837
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"176773