Kelpaisinko vielä?

Anonyymi-ap

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?

82

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Rakastan sinnuu AinA.

• Anonyymi

En usko että kelpaisit.

• Anonyymi

Mie kahtelen ja kuuntelen netflix sivusilmällä/ korvalla. Oikeen päikkäritkii nukkunt n.13 tunnin yöunien lisäksi niin siehän oot menny koko viikon täysillä kun durasel pupu konsanaan.
      Rakastan silti ja huolin❤️Ei maailma tähän kaadu.

🥸🤓

• Anonyymi

Ei järvi soutamalla kulu🤭

🚬🧔

• Anonyymi

Soutelijana noi lätäköt tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soutelijana noi lätäköt tiedät

Kyllä

• Anonyymi

Soutamaan opitaan ainoastaan soutamalla ja na^imaan vain na^imalla. Sun kanssa lähtisin soutelemaan koska vaan shampanjaa ja vaahtokarkkia messissä ja villasukat jalassa😘

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

🧔Oot söpö

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soutamaan opitaan ainoastaan soutamalla ja na^imaan vain na^imalla. Sun kanssa lähtisin soutelemaan koska vaan shampanjaa ja vaahtokarkkia messissä ja villasukat jalassa😘

🚬👩🏻‍🦳

Mukava kuulla 🥰😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧔Oot söpö

🚬👩🏻‍🦳

Ite oot 😊

🚬🧔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot 😊

🚬🧔

Joka toisia haukkuu se on itte 🤓🥸❤️🧔

• Anonyymi
        UUSI

Hevonsontaa.

Pillu ei ole järvi.

Ja kyllä se kuluu

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

En huolisi. Pidä se.

• Anonyymi

Et pysty keskittymään sen vertaa että edes yhteen ihmiseen kerrallaan. Joten mitä olisi luvassa jatkossa.

• Anonyymi

Mul tulee täst mieleen se biisi Miten käärmeet lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul tulee täst mieleen se biisi Miten käärmeet lisääntyy.

Vällykäärmeet 🤭

🥸🤓

• Anonyymi

Olen ollut selibaatissa yli 2v 3kk, enkä ole varma siitä onko kannattanut. Älkää tuomitko niin herkästi toisten tekemisiä, kun ette heidän elämässään ole.

• Anonyymi

En huoli. Se on ohi silloin, kun on menty eteenpäin.

• Anonyymi

Jos valitsit toisen minun edelle kerran, miksi suostuisin nyt?

• Anonyymi

Mä en ajattele näin, et kukaan valitsi edelle, tilanne oli hankala molemmin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ajattele näin, et kukaan valitsi edelle, tilanne oli hankala molemmin puolin.

Siltä minusta tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä minusta tuntuu.

Mä mietin, et mun ois hyvä jotenkin purkaa tää koko asia ja keskustella ihan kasvokkain kaikesta rehellisesti. Ehkä sit pääsis eteenpäin, siis selviäis ainakin miksi toinen on jäänyt niin pysyvästi mieleen ja mikä on suunta jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä mietin, et mun ois hyvä jotenkin purkaa tää koko asia ja keskustella ihan kasvokkain kaikesta rehellisesti. Ehkä sit pääsis eteenpäin, siis selviäis ainakin miksi toinen on jäänyt niin pysyvästi mieleen ja mikä on suunta jatkossa.

Kannattaa ainakin yrittää sopia tapaaminen. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä minusta tuntuu.

Mä en ole siitä ollut koskaan katkera, siis mitä tapahtui mun ja kaivatun välillä. Monesta muusta asiasta olen ollut katkera, esim. ihmisten suhteen, jotka ovat kohdelleet mua heikosti.

Oon ollut vaan surullinen, että meistä ei kaivatun kanssa tullut mitään. En tiedä onko hän siinä luulossa, että olisi ollut hänelle jostain syystä suuttunut. Mä enemmänkin ajattelin, et mä oon mokannut niin paljon, ettei hän pysty mulle antamaan koskaan anteeksi.

Ei hän täällä ole kuulemassa, mut kuhan puran tuntojani.

• Anonyymi

Huolisin. Jos jätät miehes ja alat olee mun kanssa. Sulla on mun numero, soita.

• Anonyymi

Oletko epätoivoinen

• Anonyymi

Jos et huolisi, niin miksi kirjoittelet minulle vielä?
      Ap

• Anonyymi

Koska ikävöin niin paljon.

• Anonyymi

Huolisitko itse jos sulle joku olisi tehnyt samoin?

• Anonyymi

Eli varattu joka pettää monien kanssa, varmasti kelpaat vielä.😂

• Anonyymi

Hyi saat ana

• Anonyymi

Jokainen on ollut jonkun kanssa ennen toista.. Eli se ei ole este.. Mutta jos lähdit toisen matkaan niin luultavasti olet tehnyt isompia virheitä kuin se että olet jonkun kanssa ollut sillailla..

Jos olisit minun exäni jota kuvittelen nyt päässäni, vastaus olisi: et kelpaa.

• Anonyymi

Kyse ei ole pettämisetä tai parisuhteesta, vaan yhden henkilön tapailusta.

• Anonyymi

Tämä siis ap:ltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riittää jo kertomaan ei ole eikä tule tulevaisuutta jos tapaillut jo toista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valitsit toisen ensin ja nyt kyselet täällä sitä ensimmäistä takaisin? Kuka v**** haluaa olla kenenkään 2. palkinto? Ei kuule ketään, joka yhtään itseään arvostaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja valitsit toisen ensin ja nyt kyselet täällä sitä ensimmäistä takaisin? Kuka v**** haluaa olla kenenkään 2. palkinto? Ei kuule ketään, joka yhtään itseään arvostaa!

Se toinen trollaa sinua. En ole edes puhunut kellekään toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kaiken maailman palkintoja jaossa. Mä tiesin jo parikymppisenä, millainen palkinto yhdelle oli tulossa! 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se toinen trollaa sinua. En ole edes puhunut kellekään toiselle.

Kuka trollaa ja ketä trollaa?? Kyllä nyt saa jäädä tämä sivusto. Kun tulee tänne herkässä mielentilassa, niin ei näitä kyllä kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap = alapää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysele takaisin. Haluan että lopettaa minun kaipailun.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riittää jo kertomaan ei ole eikä tule tulevaisuutta jos tapaillut jo toista!

Näin ajattelinkin ja tämä on myös oma tahtotilani. En ole vaihtamassa. Ap

• Anonyymi

Tietyn toisen kanssa jos olet ollut niin EI KELPAA.
      Ole vaikka koko maapallon tyyppien kanssa mutta sen yhden kanssa erehdyt niin good bye!

• Anonyymi

Luultavasti et - ainakin, jos se toinen on ollut joku, jonka tunnen.

• Anonyymi

Höh, kun mä niin toivoin, et oisin ollut oikeessa, kulta <3

• Anonyymi

Entä jos ei ole ollut kenenkään kanssa tässä välissä, niin kelpaako muka sitten? En usko, aina löytyy joku uusi syy että saa lytätä toisen koko persoonan ja jo valmiiksi ruhjotun sydämen.
        - sivusta, en ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ei ole ollut kenenkään kanssa tässä välissä, niin kelpaako muka sitten? En usko, aina löytyy joku uusi syy että saa lytätä toisen koko persoonan ja jo valmiiksi ruhjotun sydämen.
        - sivusta, en ap

En ole lytännyt kenenkään persoonaa tai ruhjonut sydäntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta, en ap

Tää sana kelpaako on kauhea, joskus itsekin ajattelin niin, etten kelpaa kenellekään. Nyt mietin, et niin ei pitäisi edes puhua, siinä noustaan tai nostetaan toinen johonkin turhan korkealle jalustalle. Jokainen meistä on yhtä arvokas ja jos ei yhden kanssa synkkaa, niin jonkun toisen kanssa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lytännyt kenenkään persoonaa tai ruhjonut sydäntä.

Puhunkin yleisellä tasolla siitä, millaista kumppania haetaan. Ei sellaiseen kunnolliseen tai vastuulliseen elämään pyrkiviä arvosteta. Kaikki on vaan rahan tai seksin perässä. Irtirevittävän hyödyn perässä. Ihmiset on toisiaan saalistavia petoeläimiä. Haluan jonnekin yksinäiseen metsämökkiin kauas ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- sivusta, en ap

Mä en ainakaan voi arvioida tätä, kun itsellä niin vähän kokemusta. Kai se menee niin, että toiset tykkää ja toiset ei yhtään, kunpa jokaiselle löytyis sellainen omannäköinen ihminen jostain matkan varrelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää sana kelpaako on kauhea, joskus itsekin ajattelin niin, etten kelpaa kenellekään. Nyt mietin, et niin ei pitäisi edes puhua, siinä noustaan tai nostetaan toinen johonkin turhan korkealle jalustalle. Jokainen meistä on yhtä arvokas ja jos ei yhden kanssa synkkaa, niin jonkun toisen kanssa sitten.

Olet kyllä oikeassa, ei niin saisi edes sanoa. Totta on, että jonkun ihmisen on nostanut korokkeelle, vain jonkin ominaisuuksiensa ansiosta. Vaikka ei ole parempi ihminen ja ihmisarvo on kaikilla sama. Sieltä korokkeelta on vaan helppo lyödä sitä toista henkisesti, sitä joka ei ole edes jaloilleen päässyt. Puhun nyt jostain, jonka olen itse kokenut. En olisi ansainnut mitään siitä, jota sain häneltä osakseni. Olin luottavainen ja sinisilmäinen. Hain turvaa jostain, missä sitä ei ollut. Ja vaikka järjellä ajateltuna olen ymmärtänyt asian, on tunnepuoli vielä sekaisin. Ehkä sekin joskus laantuu ja saan rauhan asioiden ja ihmisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhunkin yleisellä tasolla siitä, millaista kumppania haetaan. Ei sellaiseen kunnolliseen tai vastuulliseen elämään pyrkiviä arvosteta. Kaikki on vaan rahan tai seksin perässä. Irtirevittävän hyödyn perässä. Ihmiset on toisiaan saalistavia petoeläimiä. Haluan jonnekin yksinäiseen metsämökkiin kauas ihmisistä.

Mä olin nuorempana varma, ettei kukaan voi kiinnostus musta muun kuin seksin takia. Sen vuoksi varmaan en ikinä nauttinut siitä lainkaan, kun piti vaan miellyttää sitä toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin nuorempana varma, ettei kukaan voi kiinnostus musta muun kuin seksin takia. Sen vuoksi varmaan en ikinä nauttinut siitä lainkaan, kun piti vaan miellyttää sitä toista.

Siksi olin niin hanakasti työntämässä häntäkin toisen luokse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaan kanssasi saman ajatuksen. Raha tai seksi ja kaikenlainen muu hyöty on jota saalistetaan, tuntuu pahalta kun paljastuu olleensa vain pelinappula ihmis-shakissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi olin niin hanakasti työntämässä häntäkin toisen luokse.

Tuohan on todella typerää. Siis olettaa toinen samanlaiseksi josta on ollut huonoja kokemuksia..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaan kanssasi saman ajatuksen. Raha tai seksi ja kaikenlainen muu hyöty on jota saalistetaan, tuntuu pahalta kun paljastuu olleensa vain pelinappula ihmis-shakissa

Niin ja kun elää yksinäisenä naisena, niin jotkut luulee että on kamalan miehenkipeä ja että kuka vaan kelpaa. Ja sitten tehdään niitä tökeröitä lähestymisyrityksiä, ängetään seuraan kysymättä onko ok ja sitten mahdollisesti pyydetään treffeille p*llun kiilto silmissä. Ystävällisyyskin alkaa olla aika vaarallista itseltä, joten melkein alan toteuttamaan sellaista linjaa, että kuule kun nyt ei ole tähän yhtään aikaa.

• Anonyymi

Vaikea sanoa kun en tiedä tilanteesta sen enempää mutta järjetön ikävä mulla on ❤️😢

• Anonyymi

Niin minullakin on ja on ollut jo vuosia. Tähänkin tulee joku sekoittamaan, mut hän tietää, jos tietää. Muilla ei ole väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minullakin on ja on ollut jo vuosia. Tähänkin tulee joku sekoittamaan, mut hän tietää, jos tietää. Muilla ei ole väliä.

Täällä on varmasti paljon heitä, jotka eivät pääse yli jostain ihmissuhteesta. Jokin raja on ylittynyt siinä kohtaa, kun ollut vielä toiveikas. Miksi jotkut saavat maksaa enemmän niitä oppirahoja, kuin joku muu? En tiedä sitä, sen tiedän ettei elämä ole reilu, kun elämä vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on varmasti paljon heitä, jotka eivät pääse yli jostain ihmissuhteesta. Jokin raja on ylittynyt siinä kohtaa, kun ollut vielä toiveikas. Miksi jotkut saavat maksaa enemmän niitä oppirahoja, kuin joku muu? En tiedä sitä, sen tiedän ettei elämä ole reilu, kun elämä vaan on.

Minä pääsen yli ihmissuhteista kun näen hänet toisen kanssa ,sen ketä inhoa yli kaiken kanssa.Se on ihan sama ovatko he pelkkiä kavereita kuitenkin lopetan heti rakastamasta kaivattuani.
        Hän tietää tämän ja estää minun näkevän tämän.En tiedä motiiveja miksi näin tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuu onneksi piakkoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pääsen yli ihmissuhteista kun näen hänet toisen kanssa ,sen ketä inhoa yli kaiken kanssa.Se on ihan sama ovatko he pelkkiä kavereita kuitenkin lopetan heti rakastamasta kaivattuani.
        Hän tietää tämän ja estää minun näkevän tämän.En tiedä motiiveja miksi näin tekee.

Ehkä hän ei ole ollut toisen kanssa sinun jälkeesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heillä selvästi on suhde

• Anonyymi

Jos olet ollut sen mun kauheen siskon kans , nii sitten en.

Jos se on ollu mulle joku täysin tuntematon,niin sitten ei haittaa.

• Anonyymi

Ei sillä nyt niin väliä ole. Kaikki kaikkien kanssa. Kivasti.

• Anonyymi

En tiedä haluanko sitten enää

• Anonyymi

En huoli.

• Anonyymi

En helvetissä.

Ihan tarpeeksi nähnyt tuollaisia narsistinaisia.

• Anonyymi

Mut jos on kavereita ollut vaan?

• Anonyymi

Sen yhden kanssa ei saa missään tekemissä olla. Kaikkien muiden saa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen yhden kanssa ei saa missään tekemissä olla. Kaikkien muiden saa.

Toisen ihmisen ihmissuhteiden määrääminen ja kontrollointi on henkistä väkivaltaa

• Anonyymi

En usko, että huolisin.

• Anonyymi

Ottaisin selvää tarkoitusperistäsi minua kohtaan ja ratkaisisin sen perusteella.

• Anonyymi

En varmasti.

• Anonyymi
      UUSI

En, olet saastunut.

• Anonyymi
      UUSI

No hyi vitttu, en todellakaan

• Anonyymi
      UUSI

Oletkohan kuollut? Näitä miettiessä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän aika moni varmaan on pysyvää suhdetta ennen joskus vaikka seurustellut. Ei varmaan tuo ole niin paha juttu.

• Anonyymi
      UUSI

Entä huolisitko jos olen 64 vuotias ?

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin jos siihi päällekäisyys sattui sen yleensä niin nainen kuin mieskin useimmiten katsoo pettämisenä

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä se että valehtelit siitä. Ja muutkin jutut,

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      418
      2770
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      146
      1403
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      82
      1078
    4. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      931
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      930
    6. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      921
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      892
    8. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      861
    9. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      9
      837
    10. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      176
      773
    Aihe