Nainen, haluatko olla haluttava

Anonyymi-ap

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset, mielenkiinnon kohteet? Ok.

Luontoihminen. Iso plussa. Toimelias. Tosi hyvä juttu. Huumorintaju? Osuu yksiin ja lisää kiinnostusta. Avoin ja sosiaalinen? Vetää minua puoleensa. Muuta? Paljon muutakin, yksityiskohtia ja rrityispiirteitä.

Olet hyvin haluttava. 💝🔥

44

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minkä niminen ? 😘 etunimi?

• Anonyymi
        UUSI

Juu olipa sangen ylimalkainen ja varsin moniin naisiin sopiva kuvaus.😂 Mitäs Ap nyt oikein hakee kun ei halua enempää yksilöidä kaivattuansa? Ehkä mahd. paljon naisia jonoon.😆 joopa joo täällä on niin moneen junaan näitä kaipailoita…🤨

• Anonyymi
      UUSI

Ohi.

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan toimeliaisuudessa on parannettavaa ja avoimuus pitää sulkea koska olen paska toksinen stalkkeri

• Anonyymi
        UUSI

Etkä edes ole nainen vaan koitat saada uhrisi näyttämään syyliseltä sun juttuihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä edes ole nainen vaan koitat saada uhrisi näyttämään syyliseltä sun juttuihin.

- olen nainen
        - vihaan itseäni
        - olen oikeastaan huono ihminen koska vellon omassa kärsimyksessä siitä koituu toisille ongelmia
        - ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä mitään uhria ole, sitäkin roolia se esittää itse. Wake up and smell apathic antisosial

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä mitään uhria ole, sitäkin roolia se esittää itse. Wake up and smell apathic antisosial

Ja toisekseen- syylliseltä jonkun uuvatin juttuihin kuulostaa absurdilta missään suhteessa. Kuha kiinnitin klangiin huomion

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan totuuden ja minut tuomitaan paremmaksi. Ei helvetti tää palsta on sekaisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- olen nainen
        - vihaan itseäni
        - olen oikeastaan huono ihminen koska vellon omassa kärsimyksessä siitä koituu toisille ongelmia
        - ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialle

No voi että, koita mies sitten olla uskottavampi tässä katkeruuden täytteisessä roolissas. Tällä kertaa tuli oikein ranskalaisia viivoja, että me voisimme mälvätä tätä tarinallisuutta paremmin. Se on ymmärrettävää jos olet pienenä pudonnut hoitopöydältä liian monta kertaa, mutta koita päästä siitä ja äidistäs ikäänkuin yli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisekseen- syylliseltä jonkun uuvatin juttuihin kuulostaa absurdilta missään suhteessa. Kuha kiinnitin klangiin huomion

Maybe i smell antisocial even twice here. Just saying this dude weird too

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maybe i smell antisocial even twice here. Just saying this dude weird too

Ei tällainen todella kokonaisvaltainen eläytyminen nimittäin kovin normoa ole sekään että

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No voi että, koita mies sitten olla uskottavampi tässä katkeruuden täytteisessä roolissas. Tällä kertaa tuli oikein ranskalaisia viivoja, että me voisimme mälvätä tätä tarinallisuutta paremmin. Se on ymmärrettävää jos olet pienenä pudonnut hoitopöydältä liian monta kertaa, mutta koita päästä siitä ja äidistäs ikäänkuin yli

Mitä jos koittasit päästä yli uskomuksesta että internetissä ei ole tyttöjä tai naisia.
        Oot ihan samanlainen kuin mun ihana ihastus. Haluat uskoa omiin mielipiteisiin.
        Ei mulla oo energiaa diilata näiden kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- olen nainen
        - vihaan itseäni

Olet arvokas. Voimia!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- olen nainen
        - vihaan itseäni

Vellotko sinä kärsimyksessä? Olisko aika päästää siitä irti ja lopettaa tuo joutava larppaaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- olen nainen
        - vihaan itseäni

Ei naura. Ymmärtää sen miksi toimit niin kuin toimit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan totuuden ja minut tuomitaan paremmaksi. Ei helvetti tää palsta on sekaisin.

Me taidetaan olla ihan sekaisin rakkaudesta. Oot ihana!😘🔥

• Anonyymi
      UUSI

Olis ihanaa tutustua sinuun vihdoin☺️ Ihanaa että olen tehnyt vaikutuksen😘

• Anonyymi
      UUSI

Ohi. Koska en pidä kasvojani mitenkään kauniina. Eloisat ja ilmeikkäät ehkä joskus. Silmät isot. sielun peili? Mutta kaikissa on jotain kaunista. Nuoret ihmiset ovat kaikki kauniita.

Mutta en toivokaan minua noin kylmän rationaalisesti melkein kuin pisteytettävän. Yksinkertainen vetovoima tai ihastuminen on jotenkin söpömpää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei, kun yritän ymmärtää, kun se veto on aivan valtava. Isot silmät rakkaallani on, totta. Mutta myös tosi kaunis, kauniit kasvot, minun mielestä on. Jotain alkukantaisen vastustamaton, joten se voit olla juuri sinä.

• Anonyymi
        UUSI

Unohdin myös mainita, että hänen kasvonsa ovat myös eloisat ja ilmeikkäät. Sekin saa pääni pyörälle.

• Anonyymi
        UUSI

Siis mitä, sinähän puliset mies ja aloittaja naisista ihanasti kuin ravihevosista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin myös mainita, että hänen kasvonsa ovat myös eloisat ja ilmeikkäät. Sekin saa pääni pyörälle.

Oletko ihan persoonallisuuden piirteitäkin löytänyt? Toisille nääs riittää kun katsoo vaikka valokuvaa. Hymähdys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan persoonallisuuden piirteitäkin löytänyt? Toisille nääs riittää kun katsoo vaikka valokuvaa. Hymähdys

Olen kyllä naisen kanssa ollut tekemisissä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän osuvan kuvauksen osasit musta tehdä, mutta kukahan sinä olet? Kaivattuni on kyllä jo kertonut näistä livenä

• Anonyymi
      UUSI

Ihana ♥️ ja toi yks kohta 😍 Kiitos Kultaseni 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Nyt annat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt annat?

Täällä ollaan🥰

• Anonyymi
      UUSI

Sait mut hymyilemään ❤️

• Anonyymi
      UUSI

En ole erityisen sosiaalinen mutta kiitos sinulle

• Anonyymi
        UUSI

En gubbe minäkään, mutta vikahan ei ole minussa ainakaan tällä kertaa

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki sopii, joten kiitos ja kumarrus ❤️
      Ennen ujostelin kun joku kehui, mutta nyt olen itsevarmempi kun kuulen sitä edelleen niin pakko uskoa.
      Ei muuta kuin lähennytään 😘

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, että osui. Onni jos suosii, niin lähennytään.

• Anonyymi
        UUSI

No niin simuloihan mies täällä internetissä itsesi kanssa tosi tilannetta, eli sitä lähentymistä varten

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin simuloihan mies täällä internetissä itsesi kanssa tosi tilannetta, eli sitä lähentymistä varten

Tarinaniskijä-gubbekin ilmestyi. Hyvää iltaa!

• Anonyymi
      UUSI

Oot kulta niin rakas ❤️

• UUSI

Uuuh.. Onpas sulla haluttava nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Upea nainen on hän. Unelma.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kun olisin minä mutta en oo. Onnea että saat hänet. Ikuisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Eipä hän minusta näin ajattele...ei kai halua edes jutella, poistuu takavasemmalle.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä hän harrastaa, entä sinä?

• Anonyymi
      UUSI

Oonko mä Tinderissä? Äkkiä pois 🏃

• Anonyymi
      UUSI

Ohi. Mulla ei todellakaan ole hyvä kroppa. Et voisi kirjoittaa minusta noin, vaikka kroppani ei sinua olekaan häirinnyt..

• Anonyymi
      UUSI

Vaikken usko moiseen humpuukiin, niin tämä humpuuki pitää likimain täydellisesti paikkansa: googlaa "arkkitehti persoonallisuus" ja avaa ensimmäinen hakutulos. Se olen minä.
      Se on se suurin asia, mikä vetää puoleensa. Ja yhtälailla, ellei jopa enemmän, se karkoittaa.
      P.S. tämä on ainoa teksti tänne tänään ja ainoaksi jääkin.

Miehelle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      414
      2726
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      146
      1393
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      82
      1068
    4. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      930
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      921
    6. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      901
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      882
    8. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197