Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset, mielenkiinnon kohteet? Ok.
Luontoihminen. Iso plussa. Toimelias. Tosi hyvä juttu. Huumorintaju? Osuu yksiin ja lisää kiinnostusta. Avoin ja sosiaalinen? Vetää minua puoleensa. Muuta? Paljon muutakin, yksityiskohtia ja rrityispiirteitä.
Olet hyvin haluttava. 💝🔥
Nainen, haluatko olla haluttava
44
921
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minkä niminen ? 😘 etunimi?
- AnonyymiUUSI
Juu olipa sangen ylimalkainen ja varsin moniin naisiin sopiva kuvaus.😂 Mitäs Ap nyt oikein hakee kun ei halua enempää yksilöidä kaivattuansa? Ehkä mahd. paljon naisia jonoon.😆 joopa joo täällä on niin moneen junaan näitä kaipailoita…🤨
- AnonyymiUUSI
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Varmaan toimeliaisuudessa on parannettavaa ja avoimuus pitää sulkea koska olen paska toksinen stalkkeri
- AnonyymiUUSI
Etkä edes ole nainen vaan koitat saada uhrisi näyttämään syyliseltä sun juttuihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä edes ole nainen vaan koitat saada uhrisi näyttämään syyliseltä sun juttuihin.
- olen nainen
- vihaan itseäni
- olen oikeastaan huono ihminen koska vellon omassa kärsimyksessä siitä koituu toisille ongelmia
- ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä mitään uhria ole, sitäkin roolia se esittää itse. Wake up and smell apathic antisosial
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä mitään uhria ole, sitäkin roolia se esittää itse. Wake up and smell apathic antisosial
Ja toisekseen- syylliseltä jonkun uuvatin juttuihin kuulostaa absurdilta missään suhteessa. Kuha kiinnitin klangiin huomion
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan totuuden ja minut tuomitaan paremmaksi. Ei helvetti tää palsta on sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- olen nainen
- vihaan itseäni
- olen oikeastaan huono ihminen koska vellon omassa kärsimyksessä siitä koituu toisille ongelmia
- ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialleNo voi että, koita mies sitten olla uskottavampi tässä katkeruuden täytteisessä roolissas. Tällä kertaa tuli oikein ranskalaisia viivoja, että me voisimme mälvätä tätä tarinallisuutta paremmin. Se on ymmärrettävää jos olet pienenä pudonnut hoitopöydältä liian monta kertaa, mutta koita päästä siitä ja äidistäs ikäänkuin yli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen- syylliseltä jonkun uuvatin juttuihin kuulostaa absurdilta missään suhteessa. Kuha kiinnitin klangiin huomion
Maybe i smell antisocial even twice here. Just saying this dude weird too
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maybe i smell antisocial even twice here. Just saying this dude weird too
Ei tällainen todella kokonaisvaltainen eläytyminen nimittäin kovin normoa ole sekään että
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi että, koita mies sitten olla uskottavampi tässä katkeruuden täytteisessä roolissas. Tällä kertaa tuli oikein ranskalaisia viivoja, että me voisimme mälvätä tätä tarinallisuutta paremmin. Se on ymmärrettävää jos olet pienenä pudonnut hoitopöydältä liian monta kertaa, mutta koita päästä siitä ja äidistäs ikäänkuin yli
Mitä jos koittasit päästä yli uskomuksesta että internetissä ei ole tyttöjä tai naisia.
Oot ihan samanlainen kuin mun ihana ihastus. Haluat uskoa omiin mielipiteisiin.
Ei mulla oo energiaa diilata näiden kanssa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- olen nainen
- vihaan itseäni
- ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialleOlet arvokas. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- olen nainen
- vihaan itseäni
- ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialleVellotko sinä kärsimyksessä? Olisko aika päästää siitä irti ja lopettaa tuo joutava larppaaminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- olen nainen
- vihaan itseäni
- ja kyllä olen paska toksinen stalkkeri niin kuin sanoin. alkaa mennä jakeluun. toivottavasti "kaivattu" siellä jossain nauraa itsensä lattialleEi naura. Ymmärtää sen miksi toimit niin kuin toimit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan totuuden ja minut tuomitaan paremmaksi. Ei helvetti tää palsta on sekaisin.
Me taidetaan olla ihan sekaisin rakkaudesta. Oot ihana!😘🔥
- AnonyymiUUSI
Olis ihanaa tutustua sinuun vihdoin☺️ Ihanaa että olen tehnyt vaikutuksen😘
- AnonyymiUUSI
Ohi. Koska en pidä kasvojani mitenkään kauniina. Eloisat ja ilmeikkäät ehkä joskus. Silmät isot. sielun peili? Mutta kaikissa on jotain kaunista. Nuoret ihmiset ovat kaikki kauniita.
Mutta en toivokaan minua noin kylmän rationaalisesti melkein kuin pisteytettävän. Yksinkertainen vetovoima tai ihastuminen on jotenkin söpömpää.- AnonyymiUUSI
Ei, kun yritän ymmärtää, kun se veto on aivan valtava. Isot silmät rakkaallani on, totta. Mutta myös tosi kaunis, kauniit kasvot, minun mielestä on. Jotain alkukantaisen vastustamaton, joten se voit olla juuri sinä.
- AnonyymiUUSI
Unohdin myös mainita, että hänen kasvonsa ovat myös eloisat ja ilmeikkäät. Sekin saa pääni pyörälle.
- AnonyymiUUSI
Siis mitä, sinähän puliset mies ja aloittaja naisista ihanasti kuin ravihevosista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin myös mainita, että hänen kasvonsa ovat myös eloisat ja ilmeikkäät. Sekin saa pääni pyörälle.
Oletko ihan persoonallisuuden piirteitäkin löytänyt? Toisille nääs riittää kun katsoo vaikka valokuvaa. Hymähdys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan persoonallisuuden piirteitäkin löytänyt? Toisille nääs riittää kun katsoo vaikka valokuvaa. Hymähdys
Olen kyllä naisen kanssa ollut tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän osuvan kuvauksen osasit musta tehdä, mutta kukahan sinä olet? Kaivattuni on kyllä jo kertonut näistä livenä
- AnonyymiUUSI
Ihana ♥️ ja toi yks kohta 😍 Kiitos Kultaseni 🥰
- AnonyymiUUSI
Nyt annat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt annat?
Täällä ollaan🥰
- AnonyymiUUSI
Sait mut hymyilemään ❤️
- AnonyymiUUSI
En ole erityisen sosiaalinen mutta kiitos sinulle
- AnonyymiUUSI
En gubbe minäkään, mutta vikahan ei ole minussa ainakaan tällä kertaa
- AnonyymiUUSI
Kaikki sopii, joten kiitos ja kumarrus ❤️
Ennen ujostelin kun joku kehui, mutta nyt olen itsevarmempi kun kuulen sitä edelleen niin pakko uskoa.
Ei muuta kuin lähennytään 😘- AnonyymiUUSI
Hyvä, että osui. Onni jos suosii, niin lähennytään.
- AnonyymiUUSI
No niin simuloihan mies täällä internetissä itsesi kanssa tosi tilannetta, eli sitä lähentymistä varten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin simuloihan mies täällä internetissä itsesi kanssa tosi tilannetta, eli sitä lähentymistä varten
Tarinaniskijä-gubbekin ilmestyi. Hyvää iltaa!
- AnonyymiUUSI
Oot kulta niin rakas ❤️
Uuuh.. Onpas sulla haluttava nainen.
- AnonyymiUUSI
Upea nainen on hän. Unelma.
- AnonyymiUUSI
Voi kun olisin minä mutta en oo. Onnea että saat hänet. Ikuisesti.
- AnonyymiUUSI
Eipä hän minusta näin ajattele...ei kai halua edes jutella, poistuu takavasemmalle.
- AnonyymiUUSI
Mitä hän harrastaa, entä sinä?
- AnonyymiUUSI
Oonko mä Tinderissä? Äkkiä pois 🏃
- AnonyymiUUSI
Ohi. Mulla ei todellakaan ole hyvä kroppa. Et voisi kirjoittaa minusta noin, vaikka kroppani ei sinua olekaan häirinnyt..
- AnonyymiUUSI
Vaikken usko moiseen humpuukiin, niin tämä humpuuki pitää likimain täydellisesti paikkansa: googlaa "arkkitehti persoonallisuus" ja avaa ensimmäinen hakutulos. Se olen minä.
Se on se suurin asia, mikä vetää puoleensa. Ja yhtälailla, ellei jopa enemmän, se karkoittaa.
P.S. tämä on ainoa teksti tänne tänään ja ainoaksi jääkin.
Miehelle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4142726- 1461393
- 821068
Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40930Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44921Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37901- 102882
- 197839
- 9827
- 49769