Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
Mua kyl se
94
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Oikean ihmisen läheisyys. Rakkaus häneltä, jota itsekin rakastan.
Kiva tuo huoli.- Anonyymi
Meinaatko sitten nukkua
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko sitten nukkua
Juu, jos ei herätetä taas.
- Anonyymi
Tuolla tavalla itsekin asian näen. Kun on vuosia ollut ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja seksiä, tuo se todella pahan olon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla itsekin asian näen. Kun on vuosia ollut ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja seksiä, tuo se todella pahan olon.
Ja mun kommentti oli sivusta ja ainoa kommentti tähän. Kohta laitan laitteen pois ja rauhoitun kirjan äärelle.
- Anonyymi
Sun vieressä makoisimmat unet ❤️
Tätä se rakkaus teettää
Ihmisen ikävä toisen luo👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Ja aloiittaja vastaa jälleen itselleen... iltalääkkeen aika...
- Anonyymi
Ei voi nukkua levollisesti jos ei ole kaikki hyvin
- Anonyymi
Lopeta valhet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valhet
Miksi olisi vale?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi vale?
Koska ihminen voi kyllä nukkua levollisesti vaikka asiat olisi millä tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi vale?
Älykäs ihminen tämän ymmärtää. Ihminen ei voi ratkaista asioita ilman toimintakykyä
Väitteesi ei pidä ollenkaan paikkaansa
- Anonyymi
Rakkauspakkaus toisi avun.
- Anonyymi
Täällä🥰🤩💋💫💫💫💫kiinni sinussa lämpöisen peiton alla joka solulla olisin Rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä🥰🤩💋💫💫💫💫kiinni sinussa lämpöisen peiton alla joka solulla olisin Rakas
Juu neljä tähtilasta tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu neljä tähtilasta tulee.
Miksi sä puhut tähtilapsista??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä puhut tähtilapsista??
Juu no meitä on jo ainaki miljoona tääl. Täytyy tulla lisää...
- Anonyymi
Äskeinen viesti poistettiin joten otetaan uusiksi:
mä en mee nukkumaan ennenkuin oikea prinssi on pussannut mua ensin😂
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Miks esität täällä toista? Ajelet sillä beigellä skodalla ja punasella pikkuatolla. Sullahan on ne kaks miestä jo…?taidat kuulua kiusaajarinkiin?😳
- Anonyymi
Joko on oikea prinssi löytynyt sinulle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks esität täällä toista? Ajelet sillä beigellä skodalla ja punasella pikkuatolla. Sullahan on ne kaks miestä jo…?taidat kuulua kiusaajarinkiin?😳
Ei ole skodaa eikä kahta pyörää eikä lootaa
🚗punainen porche vain köyhästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on oikea prinssi löytynyt sinulle..
Joo
- Anonyymi
🫅😚
- Anonyymi
Sinun lämmin kainalo ja silitys pusulla terästettynä😘.... ☺️🥱😴
🚬🧔- Anonyymi
🤭kuulemiin rakas, sua ajattelen
Oot ihana ja osaat aina yllättää
ILY
xoxo
❤️:lla Verkku (Veronika, aka röökimuija😂)
🚬👩🏻🦳
~~C:>
- Anonyymi
🥰🤗 Ehkä jos oisit vierässä, tai sitten ei nukuttais senkään vertaa 😘💕
- Anonyymi
Jos huolestuttaa aidosti ja välitisit,
niin luulis sun ihan suoraan kertovan sen.
Ei se ainakaan auta että tänne höpöttelet. - Anonyymi
Kiitos, siihen varmasti auttaisi se etten kaivaisi aina puhelinta esiin nukkumaan mentäessä tai herätessä.. Mutta minkä sille voi kun kaveri häiritsee ja ig vetää mukaansa.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Et ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään
- Anonyymi
Palkka-asiat piti olla hoidettu ja kunnossa jo vuosi takaperin.
Hups vaan, eipäs ollutkaan!
Olen jo muuttanut sen vuoksi pienempään asuntoon ja yhä vaino ja epäkohdat jatkuvat.
Miten tästä eteenpäin?- Anonyymi
Treffit.
- Anonyymi
Nukkuu parhaillaan.
- Anonyymi
Miksi? Miten treffit auttaisivat palkka-asioiden virheisiin? Asioihin, joihin olen täysin syytön ollut koko ajan ?
- Anonyymi
Toinen asia, esimiehen epäasiallinen käytös, joka jatkunut vuosia. Syönyt työiloni, luottamukseni ja ammatillisen mielenkiintoni kehittyä.
Teetättää paljon töitä, jonka jälkeen toteaa, ettei pitäisi tehdä niin tunnollisesti ja lähettelee kaikenmaailman höpöhöpöaforismeja joka viikko, kuinka mitään ongelmia ei ole kuin työntekijöiden omassa päässä.
Hyvin ristiriitaisia toimintoja ja jos asiasta sanoo, niin yllättäen onkin työpaikkakiusaaja itse. 😳- Anonyymi
Oletko sä väsynyt työhösi
- Anonyymi
Höpöhöpöaforismeja 🤭
- Anonyymi
Vaihda työpaikkaa jos tommosta kerran on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa jos tommosta kerran on.
En oo töis. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä väsynyt työhösi
Pomoni on väsyttänyt minun työintoni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko useampikin pomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko useampikin pomo
Sori, meni väärin.Me ollaan ne pomot...
- Anonyymi
Minkä esimiehen?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sun pomo on?
- Anonyymi
Niin. Rakastan silti työtäni, johto vaan mennyt vuosi vuodelta hullummaksi. Olen ammatissa, jossa merkityksen antaa ihan joku muu kuin huono esimies ja hänen toimimattomat visiona. Itse ei jaksa hoitaa käytännönasioita kunnolla ja työtekijät saavat syyt niskoille.
Toisaalta vielä ylempi johto, on vielä enemmän sekaisin koko järjestelmässä.Mutta kaikkien muidenkin puolesta olen järkyttynyt siitä, millaista sotkua yksi henkilö voi huonolla joutamisellaan saada aikaan.
Ei työpaikka ole yhden ihmisen visiopankki ja koelaboratorio.
Sekin, että silmät loistaen hoetaan valhetta, että lähdetään siitä, ettei ongelmia ole!
Hyvin pian sen jälkeen niitä on. Ja niitähän on, mutta tapahtuuko niihin mitään muutosta?!?- Anonyymi
Mistä lautasta sä puhuta? Onko ihminen saanut okoertteen suun kautta?! Ihmisen täyttyy saada tietoj jos aska on näin jotta voit hoitaa omaa elämääsi ja terveyttäsi??!
- Anonyymi
Miten ihmeessä ihmisen puhetta/käytösä oikein tulkitaan? Eihän kukan voi tulkit tsavertaisena tällaisessa tila tesa. Ihmiset ei todellakaan ymmärrä että tilanne on todella helppo ratkaisut. Nyt ihmiset ei todellakaan ymmärrä, esimerkiksi nyt kuluvaa aikaa, tätä hetkeä
- Anonyymi
Kannattaa silti vaihtaa työpaikkaa.
- Anonyymi
Eipä tapahdu. Tunnolliset työntekijät ovat silmätikkuna, kun eivät ole aina niin hauskoja ja mukavia, sattuneesta syystä.
Kivat ja niin joustavat ja niin ihailevat alaiset ovat niin hyviä, taitavia ja mukavia yhteishengenluojia.
Sellaiset eivät vaan valitettavasti aina hoida hommiaan asiallisesti vitsinkerronnan lomassa.
Mutta hygge, se on poikaa se!
Olen joo väsytetty.- Anonyymi
Et ymmärrä YHTÄÄN millainen toimija ihminen on. Millainen ihminen on menettänyt ja mitä. Sinä olet ongelma. Etkö ymmärrä?!
- Anonyymi
Ihmiset laajasti todella hölmöjä. Ei ymmärrä ettei mitään syytä tulkita asioita näin tai näin, koska ei sellaisesta tilanteessa tai ihmisestä kyse jossa tulkinta olisi sellainen. Yhteishengenluija? Millaisessa tilanteessa älykäs ihmkebn syttyy yhteishebgenluojaksk, jos ihmisellä kaiken keskellä ei ole ESES ihmisen statusta?! Kuin ei olisi kösity ään ihmisestä ja e lä stä
- Anonyymi
Ei yksinäinen unta saa...
- Anonyymi
❤️❤️❤️onko niin kova kaipuu? Huomenta
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
😭💔🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️onko niin kova kaipuu? Huomenta
🚬👩🏻🦳Mun kaipuuni on valonasi sun🌟
❤️
🚬🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaipuuni on valonasi sun🌟
❤️
🚬🧔Tää ei oo sulta, mut toivoisin, et ois ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei oo sulta, mut toivoisin, et ois ollu.
Okei.
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Vaik on niin mukava sohva,et saa unta?
Luulitko, etten tiedä mis nukut. Näen iltaisin valoja kun olen jo sängys. Heitä se känny pois ja nuku koko yö rauhassa Aamulla tupakin haju eteises oli. Piti mennä Vaasaan. Tulit vastaan tulles sieltä.a.
- Anonyymi
Naista sait kumminkin?
- Anonyymi
Eiku miestä sain.
- Anonyymi
No, mene vaikka messuille nukkumaan.
- Anonyymi
🤗🥀💖🥰🎗
- Anonyymi
Voih kenelles nämä on?
AMieskö se siellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih kenelles nämä on?
AMieskö se siellä?J-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-mies.
Kellehän mahtaa tuo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih kenelles nämä on?
AMieskö se siellä?hei, ja oikein paljon kiitoksia viestistä 🥰 oon tosiaan a mies, en tiiä oonko kaivattusi, kun täällä useempi a:lla alkava mies 😔 nyt kun palstapsykooseista selvitty, ikävä hiukan hellitti, hetkellisesti niin pystyn kirjoittamaankin. voi kun oisin kaivattuni 😥 aika usein ajattelen että kaikki viestit ovat kaivatultani 💔 ja sit kun näin eioo on se valtava pettymys, kuin taivas nisksaan putoaa 💘 rauhallista 🙏 siunattua kevättä rakas ystävä 🤗 paljon haleja 🥀 💖 ystäväsi Antti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, ja oikein paljon kiitoksia viestistä 🥰 oon tosiaan a mies, en tiiä oonko kaivattusi, kun täällä useempi a:lla alkava mies 😔 nyt kun palstapsykooseista selvitty, ikävä hiukan hellitti, hetkellisesti niin pystyn kirjoittamaankin. voi kun oisin kaivattuni 😥 aika usein ajattelen että kaikki viestit ovat kaivatultani 💔 ja sit kun näin eioo on se valtava pettymys, kuin taivas nisksaan putoaa 💘 rauhallista 🙏 siunattua kevättä rakas ystävä 🤗 paljon haleja 🥀 💖 ystäväsi Antti
Älä valehtele mulle.
Selkäänpuukottava ystävä.
☹ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele mulle.
Selkäänpuukottava ystävä.
☹ei viestit sulle olekkaan, eikä oo koskaan ollu! sä tulit nyt taas sotkemaan, haastamaan riitaa ja vihapuhumaan, Suomi24ssä ei sallita minkäänlaista uhkailua, tai vihapuhetta tai muuten uhkaavaa käytöstä, viestisi ovat suomi24n sääntöjen vastaisia. lähetän kaikki vihapuheesi poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih kenelles nämä on?
AMieskö se siellä?samille on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei viestit sulle olekkaan, eikä oo koskaan ollu! sä tulit nyt taas sotkemaan, haastamaan riitaa ja vihapuhumaan, Suomi24ssä ei sallita minkäänlaista uhkailua, tai vihapuhetta tai muuten uhkaavaa käytöstä, viestisi ovat suomi24n sääntöjen vastaisia. lähetän kaikki vihapuheesi poliisille.
Tuota noin, kukahan niitä mahtoikaan kirjoitella?
- Anonyymi
Tiltu
- Anonyymi
Tää vainoo mua. Ei tunnu muuta löytyvän...😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää vainoo mua. Ei tunnu muuta löytyvän...😜
Voin auttaa jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin auttaa jos haluat.
Hyvä, lopeta ne piipitykset. Kaikilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin auttaa jos haluat.
Auta ihmeessä .
- Anonyymi
Zombina. Energiajuomat ovat ystäviä.
- Anonyymi
En juo niitäkään enää. Kaffetta meneekyl...☕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juo niitäkään enää. Kaffetta meneekyl...☕
Sama. Koska sumpille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Koska sumpille
Iha koska vaan sulle sopii...😜😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha koska vaan sulle sopii...😜😘
Tuun messiin maksan kulut tietty.Oisko 04.02 hyvä aamu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuun messiin maksan kulut tietty.Oisko 04.02 hyvä aamu .
Sopii mulle hyvin.
- Anonyymi
En tiiä itsekkään. Haluaisin kyl tietää, mutta tuntuu, että mikään ei auta. Miksi oot huolissaan siitä asiasta?
- Anonyymi
https://youtu.be/wBWLv1cyYKY?feature=shared Voihan sitä päivälläkin nukkua
- Anonyymi
Olet oppinut tuntemaan minut unettomuuden mukanaan tuomien piirteiden kautta. Jos nukkuisin enemmän olisin jotain muuta. Pienet hallusinaatiot leikkivät silmieni edessä ankarassa päivänvalossa, ne menevät korviin sisältä ulospäin ja villit ajatukset vievät yhä kauemmas järjestä. Sitä ei ole aivan oma itsensä tai liikaa pahintaan. Ja omaan mieleen ei voi luottaa paljoakaan.
- Anonyymi
Talviaika ja pimeys valvottaa. Jos joka päivä liikkuu pari tuntia raittiissa ulkoilmassa, uni tulee ellei ole liian stressaantunut ja herää aamuyöstä. En ole basaari-ihmisiä. Haluaisin asua luonnon lähellä.
- Anonyymi
Millä tavalla stressaantunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei stressaa enää mikään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen muljahtelua, vatsa sekaisin ja kipeänä, huimauksia.
On projekti, mitä pitää jaksaa tehdä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen muljahtelua, vatsa sekaisin ja kipeänä, huimauksia.
On projekti, mitä pitää jaksaa tehdä.Mulla samankaltaisia ongelmia. Ollaanko samiksii?🔥
- AnonyymiUUSI
Menehän sänkyyn ja minäkin taidan jo olla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644885Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543100- 122041
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1881614- 1041313
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201292Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157