Onko nuori nainen Keski-Suomessa tarjonnut sinulle seksiä vastineeksi kyydistä? Tai oletko ostanut seksiä nuorelta naiselta?
Onko kyseinen nainen myöhemmin kiristänyt sinua ja uhannut kertoa asiasta vaimollesi tai tehdä ilmoituksen poliisille seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai muusta rikoksesta?
Oletko kenties jopa maksanut?
Tällainen nainen on liikkunut Keski-Suomen alueella noin vuosina 2004-2014. Suuri osa jutuista on jo syyteoikeudellisesti vanhentuneita, niistä ei voi nostaa juttua, vaikka jompi kumpi haluaisikin, toisaalta voit siksi vapaasti kertoa myös seksin ostosta.
Ainakin yksi mies on joutunut vankilaan perättömän ilmiannon takia, mutta etsin muitakin uhreja.
Kerro kokemuksesi luottamuksella [email protected]
Mies, onko sinua kiristetty?
HemppaKoo
2
135
Vastaukset
- tulijameni
Joo, jospa näin julkisesti kerron enkä tuon sähköpostiviestin kautta, joo, tarjosin kyytiä kerran ja matka sujui ihan normaalisti, juteltiin niitä näitä ja eikä minulla ole vaimoa.
- Viestittäjä
Laitoin viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1182361En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761658Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1981178- 471078
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491073- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 105755