Onko nuori nainen Keski-Suomessa tarjonnut sinulle seksiä vastineeksi kyydistä? Tai oletko ostanut seksiä nuorelta naiselta?
Onko kyseinen nainen myöhemmin kiristänyt sinua ja uhannut kertoa asiasta vaimollesi tai tehdä ilmoituksen poliisille seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai muusta rikoksesta?
Oletko kenties jopa maksanut?
Tällainen nainen on liikkunut Keski-Suomen alueella noin vuosina 2004-2014. Suuri osa jutuista on jo syyteoikeudellisesti vanhentuneita, niistä ei voi nostaa juttua, vaikka jompi kumpi haluaisikin, toisaalta voit siksi vapaasti kertoa myös seksin ostosta.
Ainakin yksi mies on joutunut vankilaan perättömän ilmiannon takia, mutta etsin muitakin uhreja.
Kerro kokemuksesi luottamuksella [email protected]
Mies, onko sinua kiristetty?
HemppaKoo
2
181
Vastaukset
- tulijameni
Joo, jospa näin julkisesti kerron enkä tuon sähköpostiviestin kautta, joo, tarjosin kyytiä kerran ja matka sujui ihan normaalisti, juteltiin niitä näitä ja eikä minulla ole vaimoa.
- Viestittäjä
Laitoin viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1204540Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv662619Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91146- 66872
- 21853
- 41835
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67807Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789