Homeesta poskiontelotulehdus?

voiko

Olen altistunut edellisessä työpaikassa homeelle tai ties mille, vaihdoin työtä koska ketään ei kiinnostanut selvittää miksi kaikki sairastelivat. No muutama kuukausi meni hyvin. Kuukausi sitten olin pojan pelissä jäähallissa, seurauksena oli kova poskiontelokipu ja päänsärky, kolme päivää myöhemmin sain antibiootit poski- ja otsaontelotulehdukseen ja olo paranikin. Nyt kuitenkin kävi sama juttu, kolme tuntia toisessa hallissa ja poskea on särkenyt siitä lähtien. Nenäkannua oon käyttänyt ja allergialääkettäkin otin varmuuden vuoksi. Aina vaan sattuu. Voiko home aiheuttaa poskiontelotulehduksen vaikkei nuhaa ole ollenkaan? Tunnen vaan kun lima valuu nielussa, mutta nenästä ei oo tuu mitään. Hermo menee kun oon taas ihan vetämätön ja kipeä.

5

3926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esfeer

Kannattaa pysyä pois jäähalleista, jotka todistetusti ovat homeen saastuttamia.

• homesairas

Mulle on ainakin toistuvasti tullut poskiontelotulehdus nimenomaan homealtistuksen takia.

• Helpottaa

Olen käyttänyt sisäilmaoireiluihin liittyviin nenäoireisiin Dymista-nenäsumutetta, on ollut tosi hyvä! Avaa tukkoista nenääni ja sitä kautta helpottaa oireita. Dymista ainoa nenäsumute, jonka käyttöohjeissa olen nähnyt maininnan homeallergiasta.

Lääkkeettömästä avusta homeoireisiin olen kirjoittanut täällä https://helpottaa.wordpress.com

Suosittelen kartoittamaan lääkkeettömiäkin keinoja, voitte yllättyä iloisesti - minulle kävi niin! Sain elämänilon ja huolettomuuden takaisin kovan epätoivon jälkeen.

• hyihome

Minulle tuli kovaa väsymystä, päänsärkyä ja poskiontelotulehduksen kaltaisia oireita poltttopuista ja homeelta haisseet matotkin olivat syyllisiä. Mattojen peseminen ei sitten auttanut, vaikka homeen haju katosi. Saunominen leppeässä löylyssä auttoi poskiontelotulehdus oireesiin.

• Anonyymi

Voi aiheuttaa ja kun on varmaan paljon ihmisiä niin on pölyä jota menee hengittäessä sieraimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe