Homeesta poskiontelotulehdus?

voiko

Olen altistunut edellisessä työpaikassa homeelle tai ties mille, vaihdoin työtä koska ketään ei kiinnostanut selvittää miksi kaikki sairastelivat. No muutama kuukausi meni hyvin. Kuukausi sitten olin pojan pelissä jäähallissa, seurauksena oli kova poskiontelokipu ja päänsärky, kolme päivää myöhemmin sain antibiootit poski- ja otsaontelotulehdukseen ja olo paranikin. Nyt kuitenkin kävi sama juttu, kolme tuntia toisessa hallissa ja poskea on särkenyt siitä lähtien. Nenäkannua oon käyttänyt ja allergialääkettäkin otin varmuuden vuoksi. Aina vaan sattuu. Voiko home aiheuttaa poskiontelotulehduksen vaikkei nuhaa ole ollenkaan? Tunnen vaan kun lima valuu nielussa, mutta nenästä ei oo tuu mitään. Hermo menee kun oon taas ihan vetämätön ja kipeä.

5

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esfeer

Kannattaa pysyä pois jäähalleista, jotka todistetusti ovat homeen saastuttamia.

• homesairas

Mulle on ainakin toistuvasti tullut poskiontelotulehdus nimenomaan homealtistuksen takia.

• Helpottaa

Olen käyttänyt sisäilmaoireiluihin liittyviin nenäoireisiin Dymista-nenäsumutetta, on ollut tosi hyvä! Avaa tukkoista nenääni ja sitä kautta helpottaa oireita. Dymista ainoa nenäsumute, jonka käyttöohjeissa olen nähnyt maininnan homeallergiasta.

Lääkkeettömästä avusta homeoireisiin olen kirjoittanut täällä https://helpottaa.wordpress.com

Suosittelen kartoittamaan lääkkeettömiäkin keinoja, voitte yllättyä iloisesti - minulle kävi niin! Sain elämänilon ja huolettomuuden takaisin kovan epätoivon jälkeen.

• hyihome

Minulle tuli kovaa väsymystä, päänsärkyä ja poskiontelotulehduksen kaltaisia oireita poltttopuista ja homeelta haisseet matotkin olivat syyllisiä. Mattojen peseminen ei sitten auttanut, vaikka homeen haju katosi. Saunominen leppeässä löylyssä auttoi poskiontelotulehdus oireesiin.

• Anonyymi

Voi aiheuttaa ja kun on varmaan paljon ihmisiä niin on pölyä jota menee hengittäessä sieraimiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe