http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/vasasi-poliisin-nimissa-asiakirjoja/2240736
Myydään muumimukeja puoleen hintaa ;=)
Pielavesi pinnalle
11
322
Vastaukset
- kovakovaluu
Paula jatkaa aina vaan
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Muumimukinaisesta-uusia-rikosilmoituksia/724175- kökökökkönen
En minä ole Paula Hy....., minä olen Helka Haverinen ja ihmiset puhuvat pelkkää kökköä.
- The_F_B_With_You
Siunausta sinulle, kuka täällä nimeltä mainiten mustamaalaatkin.
- lainkoura
The_F_B_With_You kirjoitti:
Siunausta sinulle, kuka täällä nimeltä mainiten mustamaalaatkin.
No en mie ainakaan, vaikka netti pullistelee kirjoituksia asianomaisesta ja ihan nimellä. Raastuvanoikeuden pöytäkirjat ovat julkisia asiakirjoja ja kenen tahansa luettavissa paikanpäällä, tai tilattavissa, joten kyllä sieltä tapahtumat ja nimet käyvät esille. Turha on ihmisiä syyttää "kökön" puhumisesta, koska on ihan itse omalla toiminnallaan saanut kaiken aikaiseksi. En todellakaan tunne sääliä huijareita, valehtelijoita, tai hyväksikäyttäjiä kohtaan "niin makaa, kuin petaa". Yhteiskunnassa on omat pelisääntönsä, joita jokaisen pitää noudattaa ja jos ei noudata, niin sitten täytyy hyväksyä mahdolliset seuraamukset.
- häkkiheilumaan
Asiakirjoja "ontuvalla suomen kielellä" ;) Ei taida järki paljon päätä pakottaa?
- katkeriakokemuksia
Hei muumimukinainen! Ei taida olla heilaa helluntaina, jos kommentteja lukee tuolta jaetuista.
https://www.facebook.com/savonsanomat1/posts/967594259955440 - MaaninganMahti
On tolla uusi heila Maaningalla, ei taida Jarno T vielä tietää? Täytyy varoittaa, oman kylän poika kun on.
- JylänginJymyPaukku
Suorittaako tuo nyt jossakin yhdyskuntapalveluaan? Ei kait vain missään hoitotyössä, koska hänellä ei ole alan koulutusta loppuunkäytynä ja kaiken päälle vielä tuomio huijauksista, jotka nekin näyttävät lehtitietojen mukaan vain jatkuvan.
Miten ylipäätänsä voi ehdonalaisessa ja "poliisin seurannassa" vielä jatkaa rikoksiaan, joutumatta vankilaan? - LoistavaTulevaisuus2
Mitähän tuon pienille lapsille on tapahtunut? Omien sanojensa mukaan kaksi on synnyttänyt, vanhemmatko hoitavat?
- jahyvänäin
Vaikka kuinka kulkisi tyyny takin alla pitkin kyliä, ei siitä synny kuin "mielikuvituslapsia"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122269Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712143Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151349Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096