Se riittää

Se riittää kun vain olemme.
Yhteys välillämme
täyttää kaiken tyhjyyden.
Läsnäolon tunne
niin vahvaa
että se jää mukanani
kulkemaan pitkäksi aikaa.
Puhetta sydämestä sydämeen.
Hiljaisuuskin sitä täynnä.
Kaikilla sanoilla
suuri merkitys.
Katsomme syvälle,
melkein liian syvälle...
Sinulla on aina
paikka sydämessäni
ja ajattelen sinua lämmöllä
vaikka en tiedä
koska taas kohtaamme.
Vai kohtaammeko koskaan.

8

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parta

      kun näin sinut viimeksi.eikä enää silmälaseja...
      ja farkut jalassa.minulla oli musta nahkatakki päälläni.näimme kisahallin kohdalla nyt syksyllä,ei siitä niin kauaa ole.
      juteltaisko jotain täällä netissä?onko tämä liian paljastavaa..voiko joku tunnistaa...?en halua mitään pahaa,sinulle enkä minulle.

      • anteeksi

        olin liian tunkeileva liian paljastavalla viestilläni.minun on kertakaikkiaan lopetettava tämä.hyvää loppu elämän jatkoa!tätä olet varmaan jo odottanut;)
        T:sydän jonka rauhoitit,kauan sitten.


      • anteeksi kirjoitti:

        olin liian tunkeileva liian paljastavalla viestilläni.minun on kertakaikkiaan lopetettava tämä.hyvää loppu elämän jatkoa!tätä olet varmaan jo odottanut;)
        T:sydän jonka rauhoitit,kauan sitten.

        kelleköhän puhut? :o No, tsemppiä sinulle kuka oletkin. :)


    • naisväki

      Juttelisitko minun kanssani, vaikka minulla ei ole partaa? Eikä tule koskaan olemaankaan, mutta pitkät hiukset kyllä on...:)

    • itselleni

      minä olen taas niin surullinen,niin hämmentynyt.tuo runo on niin totta.niin totta.
      joka sana,käsittämätöntä miten se voikin olla niin elävän ja aidon tuntuinen.nyt menen nukkumaan.en osaa muuta sanoa...

      • sinua! =`( Niin, nuo tunteet on niin kovin voimakkaita, tiedän. Ja järki siinä lähtee jos ei pääse jonkinlaiseen tasapainoon asian kanssa.


      • tunteet<3

        molemmat pysyy,usko pois!tämän runon tulostan nyt itselleni ja laitan tyynyn alle.rakkaus on syvä.se sai alkunsa syvällä..toisen kanssa voin nauraa,kokea yhteyttäkin..
        mutta vain tämä yksi on päässyt syvemmälle kuin kukaan koskaan,tiedän sen.siellä hän pysyy,iäti..vaikka en häntä näkisi...


      • tunteet<3 kirjoitti:

        molemmat pysyy,usko pois!tämän runon tulostan nyt itselleni ja laitan tyynyn alle.rakkaus on syvä.se sai alkunsa syvällä..toisen kanssa voin nauraa,kokea yhteyttäkin..
        mutta vain tämä yksi on päässyt syvemmälle kuin kukaan koskaan,tiedän sen.siellä hän pysyy,iäti..vaikka en häntä näkisi...

        woe tuska! Sellaista syvänsyvää yhteyttä on todella harvassa. Melkein toivoisi että sitä ei olisi koskaan kokenutkaan... Eikä jäänyt sitä niin kaipaamaan. Kun mikään ei sen jälkeen oikein tunnu miltään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe