Se riittää

Se riittää kun vain olemme.
Yhteys välillämme
täyttää kaiken tyhjyyden.
Läsnäolon tunne
niin vahvaa
että se jää mukanani
kulkemaan pitkäksi aikaa.
Puhetta sydämestä sydämeen.
Hiljaisuuskin sitä täynnä.
Kaikilla sanoilla
suuri merkitys.
Katsomme syvälle,
melkein liian syvälle...
Sinulla on aina
paikka sydämessäni
ja ajattelen sinua lämmöllä
vaikka en tiedä
koska taas kohtaamme.
Vai kohtaammeko koskaan.

8

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parta

      kun näin sinut viimeksi.eikä enää silmälaseja...
      ja farkut jalassa.minulla oli musta nahkatakki päälläni.näimme kisahallin kohdalla nyt syksyllä,ei siitä niin kauaa ole.
      juteltaisko jotain täällä netissä?onko tämä liian paljastavaa..voiko joku tunnistaa...?en halua mitään pahaa,sinulle enkä minulle.

      • anteeksi

        olin liian tunkeileva liian paljastavalla viestilläni.minun on kertakaikkiaan lopetettava tämä.hyvää loppu elämän jatkoa!tätä olet varmaan jo odottanut;)
        T:sydän jonka rauhoitit,kauan sitten.


      • anteeksi kirjoitti:

        olin liian tunkeileva liian paljastavalla viestilläni.minun on kertakaikkiaan lopetettava tämä.hyvää loppu elämän jatkoa!tätä olet varmaan jo odottanut;)
        T:sydän jonka rauhoitit,kauan sitten.

        kelleköhän puhut? :o No, tsemppiä sinulle kuka oletkin. :)


    • naisväki

      Juttelisitko minun kanssani, vaikka minulla ei ole partaa? Eikä tule koskaan olemaankaan, mutta pitkät hiukset kyllä on...:)

    • itselleni

      minä olen taas niin surullinen,niin hämmentynyt.tuo runo on niin totta.niin totta.
      joka sana,käsittämätöntä miten se voikin olla niin elävän ja aidon tuntuinen.nyt menen nukkumaan.en osaa muuta sanoa...

      • sinua! =`( Niin, nuo tunteet on niin kovin voimakkaita, tiedän. Ja järki siinä lähtee jos ei pääse jonkinlaiseen tasapainoon asian kanssa.


      • tunteet<3

        molemmat pysyy,usko pois!tämän runon tulostan nyt itselleni ja laitan tyynyn alle.rakkaus on syvä.se sai alkunsa syvällä..toisen kanssa voin nauraa,kokea yhteyttäkin..
        mutta vain tämä yksi on päässyt syvemmälle kuin kukaan koskaan,tiedän sen.siellä hän pysyy,iäti..vaikka en häntä näkisi...


      • tunteet<3 kirjoitti:

        molemmat pysyy,usko pois!tämän runon tulostan nyt itselleni ja laitan tyynyn alle.rakkaus on syvä.se sai alkunsa syvällä..toisen kanssa voin nauraa,kokea yhteyttäkin..
        mutta vain tämä yksi on päässyt syvemmälle kuin kukaan koskaan,tiedän sen.siellä hän pysyy,iäti..vaikka en häntä näkisi...

        woe tuska! Sellaista syvänsyvää yhteyttä on todella harvassa. Melkein toivoisi että sitä ei olisi koskaan kokenutkaan... Eikä jäänyt sitä niin kaipaamaan. Kun mikään ei sen jälkeen oikein tunnu miltään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe