Rinkka lyhyelle naiselle 2

rinkan osto suunnitteilla

Olen ostamassa rinkkaa ensi kesän interrailille. Aikaisemmista keskusteluista sainkin jo paljon hyviä vinkkejä rinkan ostosta lyhyelle naiselle, mutta näin ensimmäistä rinkkaa ostaessa ja täysin aiheesta mitään tietämättömänä olisi syytä perehtyä aiheeseen vielä lisää. Olen käynyt hieman katselemassa rinkkoja urheilu- ja retkiliikkeistä ja niissä myyjät tuntuivat tietävän rinkoista vaihtelevasti. Mihin muihin asioihin olisi syytä kiinnittää huomiota kuin istuvuuteen? Mistä seikoista voin ennustaa tuntuuko rinkka hyvältä vielä 100 km jälkeen?

Palstalla on annettu paljon kehuja eri rinkkamalleille, mutta onko jollain huonoja kokemuksia jostain mallista ja minkälaisia. Mitä mallia et suosittelisi minulle.

Onko jollain kokemusta Deuterin Futura 50 10 Variosta? Se tuntui näin pikaisesti sovitettuna hyvältä selkään. Entä Dueterin Quantum 55 10? Myyjä kertoi jonkun sanoneen sen olevan reilaajan unelmarinkka.

4

1668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. partiolainen

Käy kokeilemassa Retken 60 L anatomirinkkaa, pitäis kuulemma sopia hyvin myös lyhyemmälle (edullinen ja siksi paljon käytetty partiossa, myös tosi lyhyillä). Itelläkin on ja hyväks havainnu (en kyllä ole kovin lyhyt enkä nainen, säädöt melki toisessa laidassa, mutta riittää). Hinta viidenkympin tienoilla, tosi halpa mutta yllättävän laadukas. Siinon lisäks vielä lämpöeristetty tasku termarille tai muulle juomapullolle, pitää todistetusti kylmän kylmempänä ja kuuman kuumempana.
      Saa ostettua netistä os. http://www.timberplus.fi/tuotteet/46/ tai monista urheilutarv. liikkeistä.
      Nyrkkisääntönä vois sanoo että jos saat säädettyä niin että melki kaikki paino tulee lantiovyölle, pitäs tuntua hyvältä vielä 100 km jälkeenkin.

• wanterer

Deuterit laadukkaita mutta myös erittäin hintavia.
      itse olen ostanut tuolta www.bearwater.fi sta Pocatello 60 ltr rinkan retkiluisteluun sekä satunnaiseen viikonloppu reissailuun. Hinta sekä laatu ovat kohdallaan:-)

• helllänä

www.urheilutukku.net

• paacha

Ospreylla on naisille suunniteltuja rinkkoja. Tyttöystävä on ylistänyt omansa maasta taivaisiin.
      Partiovaruste (www.scandinavianoutdoorstore.com) myy ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe