Rinkka lyhyelle naiselle 2

rinkan osto suunnitteilla

Olen ostamassa rinkkaa ensi kesän interrailille. Aikaisemmista keskusteluista sainkin jo paljon hyviä vinkkejä rinkan ostosta lyhyelle naiselle, mutta näin ensimmäistä rinkkaa ostaessa ja täysin aiheesta mitään tietämättömänä olisi syytä perehtyä aiheeseen vielä lisää. Olen käynyt hieman katselemassa rinkkoja urheilu- ja retkiliikkeistä ja niissä myyjät tuntuivat tietävän rinkoista vaihtelevasti. Mihin muihin asioihin olisi syytä kiinnittää huomiota kuin istuvuuteen? Mistä seikoista voin ennustaa tuntuuko rinkka hyvältä vielä 100 km jälkeen?

Palstalla on annettu paljon kehuja eri rinkkamalleille, mutta onko jollain huonoja kokemuksia jostain mallista ja minkälaisia. Mitä mallia et suosittelisi minulle.

Onko jollain kokemusta Deuterin Futura 50 10 Variosta? Se tuntui näin pikaisesti sovitettuna hyvältä selkään. Entä Dueterin Quantum 55 10? Myyjä kertoi jonkun sanoneen sen olevan reilaajan unelmarinkka.

4

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. partiolainen

Käy kokeilemassa Retken 60 L anatomirinkkaa, pitäis kuulemma sopia hyvin myös lyhyemmälle (edullinen ja siksi paljon käytetty partiossa, myös tosi lyhyillä). Itelläkin on ja hyväks havainnu (en kyllä ole kovin lyhyt enkä nainen, säädöt melki toisessa laidassa, mutta riittää). Hinta viidenkympin tienoilla, tosi halpa mutta yllättävän laadukas. Siinon lisäks vielä lämpöeristetty tasku termarille tai muulle juomapullolle, pitää todistetusti kylmän kylmempänä ja kuuman kuumempana.
      Saa ostettua netistä os. http://www.timberplus.fi/tuotteet/46/ tai monista urheilutarv. liikkeistä.
      Nyrkkisääntönä vois sanoo että jos saat säädettyä niin että melki kaikki paino tulee lantiovyölle, pitäs tuntua hyvältä vielä 100 km jälkeenkin.

• wanterer

Deuterit laadukkaita mutta myös erittäin hintavia.
      itse olen ostanut tuolta www.bearwater.fi sta Pocatello 60 ltr rinkan retkiluisteluun sekä satunnaiseen viikonloppu reissailuun. Hinta sekä laatu ovat kohdallaan:-)

• helllänä

www.urheilutukku.net

• paacha

Ospreylla on naisille suunniteltuja rinkkoja. Tyttöystävä on ylistänyt omansa maasta taivaisiin.
      Partiovaruste (www.scandinavianoutdoorstore.com) myy ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      136
      4704
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      175
      3867
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      115
      3576
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2891
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      136
      1826
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      40
      1648
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1279
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      50
      1257
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1251
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1193
    Aihe