Rinkka lyhyelle naiselle 2

rinkan osto suunnitteilla

Olen ostamassa rinkkaa ensi kesän interrailille. Aikaisemmista keskusteluista sainkin jo paljon hyviä vinkkejä rinkan ostosta lyhyelle naiselle, mutta näin ensimmäistä rinkkaa ostaessa ja täysin aiheesta mitään tietämättömänä olisi syytä perehtyä aiheeseen vielä lisää. Olen käynyt hieman katselemassa rinkkoja urheilu- ja retkiliikkeistä ja niissä myyjät tuntuivat tietävän rinkoista vaihtelevasti. Mihin muihin asioihin olisi syytä kiinnittää huomiota kuin istuvuuteen? Mistä seikoista voin ennustaa tuntuuko rinkka hyvältä vielä 100 km jälkeen?

Palstalla on annettu paljon kehuja eri rinkkamalleille, mutta onko jollain huonoja kokemuksia jostain mallista ja minkälaisia. Mitä mallia et suosittelisi minulle.

Onko jollain kokemusta Deuterin Futura 50 10 Variosta? Se tuntui näin pikaisesti sovitettuna hyvältä selkään. Entä Dueterin Quantum 55 10? Myyjä kertoi jonkun sanoneen sen olevan reilaajan unelmarinkka.

4

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. partiolainen

Käy kokeilemassa Retken 60 L anatomirinkkaa, pitäis kuulemma sopia hyvin myös lyhyemmälle (edullinen ja siksi paljon käytetty partiossa, myös tosi lyhyillä). Itelläkin on ja hyväks havainnu (en kyllä ole kovin lyhyt enkä nainen, säädöt melki toisessa laidassa, mutta riittää). Hinta viidenkympin tienoilla, tosi halpa mutta yllättävän laadukas. Siinon lisäks vielä lämpöeristetty tasku termarille tai muulle juomapullolle, pitää todistetusti kylmän kylmempänä ja kuuman kuumempana.
      Saa ostettua netistä os. http://www.timberplus.fi/tuotteet/46/ tai monista urheilutarv. liikkeistä.
      Nyrkkisääntönä vois sanoo että jos saat säädettyä niin että melki kaikki paino tulee lantiovyölle, pitäs tuntua hyvältä vielä 100 km jälkeenkin.

• wanterer

Deuterit laadukkaita mutta myös erittäin hintavia.
      itse olen ostanut tuolta www.bearwater.fi sta Pocatello 60 ltr rinkan retkiluisteluun sekä satunnaiseen viikonloppu reissailuun. Hinta sekä laatu ovat kohdallaan:-)

• helllänä

www.urheilutukku.net

• paacha

Ospreylla on naisille suunniteltuja rinkkoja. Tyttöystävä on ylistänyt omansa maasta taivaisiin.
      Partiovaruste (www.scandinavianoutdoorstore.com) myy ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4187
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2994
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2558
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2177
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1949
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1939
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      392
      1511
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe