Olen ostamassa rinkkaa ensi kesän interrailille. Aikaisemmista keskusteluista sainkin jo paljon hyviä vinkkejä rinkan ostosta lyhyelle naiselle, mutta näin ensimmäistä rinkkaa ostaessa ja täysin aiheesta mitään tietämättömänä olisi syytä perehtyä aiheeseen vielä lisää. Olen käynyt hieman katselemassa rinkkoja urheilu- ja retkiliikkeistä ja niissä myyjät tuntuivat tietävän rinkoista vaihtelevasti. Mihin muihin asioihin olisi syytä kiinnittää huomiota kuin istuvuuteen? Mistä seikoista voin ennustaa tuntuuko rinkka hyvältä vielä 100 km jälkeen?
Palstalla on annettu paljon kehuja eri rinkkamalleille, mutta onko jollain huonoja kokemuksia jostain mallista ja minkälaisia. Mitä mallia et suosittelisi minulle.
Onko jollain kokemusta Deuterin Futura 50 10 Variosta? Se tuntui näin pikaisesti sovitettuna hyvältä selkään. Entä Dueterin Quantum 55 10? Myyjä kertoi jonkun sanoneen sen olevan reilaajan unelmarinkka.
Rinkka lyhyelle naiselle 2
4
1603
Vastaukset
- ent. partiolainen
Käy kokeilemassa Retken 60 L anatomirinkkaa, pitäis kuulemma sopia hyvin myös lyhyemmälle (edullinen ja siksi paljon käytetty partiossa, myös tosi lyhyillä). Itelläkin on ja hyväks havainnu (en kyllä ole kovin lyhyt enkä nainen, säädöt melki toisessa laidassa, mutta riittää). Hinta viidenkympin tienoilla, tosi halpa mutta yllättävän laadukas. Siinon lisäks vielä lämpöeristetty tasku termarille tai muulle juomapullolle, pitää todistetusti kylmän kylmempänä ja kuuman kuumempana.
Saa ostettua netistä os. http://www.timberplus.fi/tuotteet/46/ tai monista urheilutarv. liikkeistä.
Nyrkkisääntönä vois sanoo että jos saat säädettyä niin että melki kaikki paino tulee lantiovyölle, pitäs tuntua hyvältä vielä 100 km jälkeenkin. - wanterer
Deuterit laadukkaita mutta myös erittäin hintavia.
itse olen ostanut tuolta www.bearwater.fi sta Pocatello 60 ltr rinkan retkiluisteluun sekä satunnaiseen viikonloppu reissailuun. Hinta sekä laatu ovat kohdallaan:-)- helllänä
www.urheilutukku.net
- paacha
Ospreylla on naisille suunniteltuja rinkkoja. Tyttöystävä on ylistänyt omansa maasta taivaisiin.
Partiovaruste (www.scandinavianoutdoorstore.com) myy ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869