ei tule loppua!

kohtamiljoonia

Eikö nämä suvakit ja kukkahattutadit millään ymmärrä, että ei näitä pakolaisia pidä ollenkaan hyysätä! Eivät he ole hätää kärsimässä. Minua niin raivostuttaa lukea kun näille mamuille annetaan vaikka mitä. Montakohan mamua sopisi eduskunttataloon asumaan? Tai presidentinlinnaan. Tai mihin tahansa julkiseen rakennukseen? Nyt kurjuudesta kärsii vain ja taas köyhät. Mamut saavat raiskata mielin määrin ja vain harvoin joutuvat siitä edesvastuuseen. Jos rikkaille alueille mamuja majoitetaan, siellä kyllä on vaikka minkä näköisiä vartijoita rikkaita suojelemassa. Minusta mamut pitäisi jättää selviytymään omin voimin, Ostakoot ruokansa ja valmistakoon myös. Maksakoot asumisestaan vuokraa kuten kantasuomalaisetkin.
Eilen oli telkkarissa irakilaisesta ruuasta. Sen voin jo kättelyssä sanoa, etten ikinä sitä tule syömään. On paljon muitakin ruokia lähi-idästä, joita ei ole salakuljetuttu tänne. Onneksi eivät ole lupia vielä saaneet. No suvakit ja kukkahattutädit varmaan ruokia sitten syövät.

10

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "No suvakit ja kukkahattutädit varmaan ruokia sitten syövät".

Taas yksi valittaja lisää, jolta on viety tikkari suusta.

• Väki-rauhoitettava

Eihän tuo vielä mitään. Mutta jos vietäisiin tupakkikin suusta, sitten se vasta metakka syntyisi.

• Väki-rauhoitettava kirjoitti:

Eihän tuo vielä mitään. Mutta jos vietäisiin tupakkikin suusta, sitten se vasta metakka syntyisi.

Hah, haa! Aamun naurut. Olet oikeassa, onneksi, ainakin minun kohdalla. Varppina tulisi tappelu, jos minulta tupakit vietäisiin!

Kuinka voisin aamuni alkaa, koska se nyt alkaa ensimmäisellä tupakilla, tietsikka päälle, sitten WC, ja kahvi tulemaan, jolloin teen voileivän lisukkeineen.

Vihdoin on myös kone rullannut itsensä auki, jolloin pelaan ensimmäisen Spider-pasianssin ja katson, tuleeko "hyväkakku" vai "pahakakku", riippuen siitä, meneekö peli voitokseni.

"Pahakakku" päivinä luen vain kirjoituksia palstalta ja "hyväkakku" päivinä" voin jopa vastailla satunnaisesti, mikäli sikäli aina onnistun kopioimaan hunkzia? On se vain ihme jätkä, kun minun kaikki ajatukseni tuntee?

Aloittajan kirjoitukseen viitaten, että myös kateus aiheuttaa masennusta, jota ketjua olen seurannut mielenkiinnolla, että pääsevätkö ratkaisuun koskaan tuosta salaperäisestä taudista?

Minulta ei ole pakolaiset (mamut) vieneet mitään. Ne rahat, joita tämä operaatio vaatii, ei kuitenkaan sataisi minun laariini mitään ja ei sinne enää sovikkaan!:DDD

• Väki-rauhoitettava

Juuri tuota olen yrittänyt täsmentää ja kysellä (valittajilta), että onko se heidän pankkitililtään, kukkarostaan, etuisuuksista vai mistä pois, vaikka mamuihinkin sitä yhteishyvä rahaa uppoaa? Siitäkös ovat saaneet kierroksia lisää ja yksikään ei ole vastannut kysymykseen. Sen sijaan minut on luokiteltu suvakiksi ja miksi vielä ja mamujen perseiden nuolijaksi ja panopatjaksi. Olen yrittänyt korostaa, että sorry, olen kyllä mies ja kaukana suvakista.
        Tehköön politiikot mitä lystäävät, toistaiseksi se ei ole näkynyt miinuksena taloudessani ja tuskin näkyykään niin isona miinuksena, että äläkkä pitäisi nostaa. Joka aamu teen kahvit, juon rauhassa jonkun syötävän kanssa ja otan toisenkin kupillisen eli tupakkikahvit jotka nautin liesituulettimen alla kun parvekkeella on turhan vilpoista istua alushoususillaan. Vielä vilpoista.

• aloittaja.hei

Yleensä aamulla sanotaan hyvää huomenta, nukuitko hyvin, toivotan teille hyvää päivää ja iloista mieltä.

• mmuriesa

Mamutajat löyhpäinä ei tajua riesaa!

• Seniiliensetiensodat

Voisitko aloittaja ystävällisesti matkustaa ja muuttaa sinne mistä pakolaiset tulevat. Pysy siellä myös niin kauan, että käsität miksi ja mitä he lähtevät pakoon. Jutellaan aiheesta sitten lisää.

• Väki-rauhoitettava

Mitenhän aloittaja uskaltaisi matkustaa Syyriaan tai Irakiin, jos kotimaassakin on Iisalmi näkemättä, paitsi jos asuu siellä, jossain mummonmökin metsänpuoleisessa huoneessa.

• Seniilitpoisjohtamasta

No niiinpä, juurikin noin. Pelko on se avainsana, joka saa metsätontut takajaloilleen kun luulevat, että kohta metsä on täynnä tummia vieraita ihmisen näköisiä, jotka eivät kuitenkaan puhu ja sano mitään metsätontun kielellä, ovatko silloin ihmisiäkään.

En itsekään ole mikään maailmanmatkaaja, mutta ihmisiä en suostu pelkäämään. Se kuulostaa jotenkin brutaalilta, kehittymättömältä, alkukantaiselta ... Sen sijaan kaikkien pakolaisten paremman elämän etsimisen ja hakemisen ymmärrän, se on inhimillistä toimintaa. Niinhän me tekisimme kaikki täälläkin, jos päämiehemme ajaisivat maamme tilanteen sellaiseksi, että pyssyt ja muut astalot alkaisivat 'laulaa'.

• TiKorhonen

Ja rasistitko ymmärtävät vaikka puhuvat suomalaisista lapsista näin nätisti! Julkiselta boikottisivulta otettu 5.1.206:
      Juha Plump: "Ja jos ininästä puhutaan niin teikäläisethän täällä puolustatte näitä todistetusti pari evoluutiota väliin jättäneitä luolamatuja joille ainut oikea tapa lähestyä muita on joko raiskata tai katkoa päitä. Sairasta sakkia mamut ja niiden puolustajat. Ja muuten tuosta kasvatuksesta, minun ei tarvitse pojalle kertoa näistä elukoista mitään,nämä kyllä hoitaa raiskausuutisten kautta itse sen kuvanluomisen. Mitenkäs itse olet myynyt tyttäresi näille? Montako kamelia sait? Ja jos kerran on blondi ja ei oo vielä kelvannut edes kamelikuskille niin pitäisköhän huolestua tyttären ulkonäöstä?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      38
      5409
    2. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      70
      4079
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      35
      3498
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      100
      3287
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      54
      3272
    6. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      74
      2708
    7. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      56
      2190
    8. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      126
      2189
    9. Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti

Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit
      Tv-sarjat
      27
      1520
    10. Listaa syitä mikä

Estää asioiden eteenpäin menemisen.
      Ikävä
      191
      1356
    Aihe