Kateus on kavala syöpä, joka tuhoaa

SivustaSeurannut

Kateus ei auta ketään, vaan sillä saadaan paljon surua ja ikävää aikaan. En ymmärrä ihmisten kateutta työttömyydestä, sairaudesta, työkyvyttömyydestä, köyhyydestä ja leskeydestä.
Outoa kun itse näen heidän menettäneen jotain oleellisen tärkeää elämässä ja tarvitsevan taloudellisen avun lisäksi läheisten ja ympäristön tukea, sekä myötäelämistä.

0

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
        Suomalaiset julkkikset
        7
        3033
      2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
        Ikävä
        166
        2809
      3. Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?

Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava
        Maailman menoa
        89
        2157
      4. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
        Kotimaiset julkkisjuorut
        15
        1662
      5. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
        Ikävä
        171
        1002
      6. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
        Ikävä
        53
        970
      7. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
        Maailman menoa
        241
        809
      8. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        58
        795
      9. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        32
        781
      10. Mies, kudoin sulle villahaalarin

Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️
        Ikävä
        110
        737
      Aihe