Ducaton käynistysongelma

Ducatolainen

Vanha 1996 Ducato Diesel asuntoauton käynistysongelma. Lopetti yksinkertaisesti yht'äkkiä lähtemästä käyntiin. EDnnen erittäin varma käynistymään myös pakkasessa. Kaikki suodattimet ovat uusia, kuten polttoaine- ilma ym. Starttaa hyvin ja jakopää (uusi) on kohdallaan, mutta ei edes lupaa...

Mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa?? Kiitollinen vcastauksista piakkoin, ennenkuin asunatoautosesonki taas alkaa.

4

453

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ducatolainen2

Onko päässyt ilmaa syöttöpumppuun? Letku rikki, suodattimen vaihdon jälkeen jäänyt ilmaa järjestelmään jne.

Minulla on myös matkailuauto, Fiat Ducato 1.9TD 1996. Lähtee vähän huonosti käyntiin ja tuntuisi ettei käy aluksi kaikilla pytyillä. Noin 5 sek jälkeen kaikki pytyt mukana, mutta käy kylmänä aika kovilla kierroksilla ja lähtee todella kova dieselin terävä ääni. Noin 20km jälkeen kun moottori on lämmin niin kierrokset vähän tippuu ja ääni vaimenee hieman. Ei savuttele, eikä huohota. En ole vielä keksinyt syytä tähän.

• OkDucato

Oli sama juttu, mikä selvisi uusilla suuttimilla. Ensin yritin käyttää lisäaineita polttoaineessa. Parani hiukan, mutta tli hyvä vasta suuttimien vaihdon jälkeen.

• lavetille

Loppuun ajettu pommi, mökki kannatta siirtää trailerille!

• elliteval

Miten pommin voi ajaa loppuun? Lappeenrannassa oli huonokuntoisen näköisiä pommeja, vaikka niillä ei oltu ajettu.
        Trailerimökin saa helpommalla kun ostaa asuntovaunun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe