Ei tullut Vestaa eikä Grantaa...

87_hevosvoimaa

18

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johtava_merkki

      Kyllähän me täällä tänään naureskelemme. Mutta huomenna Lada onkin edessämme, jonon ensimmäisenä...

    • fkfjhfhfdhd

      Venäjällä osataan tehdä "katumaasturi" riittävällä maavaralla ja kohtuullisella rengaskoolla.Myös tavaratila päihittää länsimaiset hapatukset.

      • kjoiljkuiioljkuiou

        Huumorjmiehii? Tuohan on tavallinen, mutta vanhahtava pikkuauto 15 tuuman renkaineen.


    • LadaGmbH

      Hui kauhistus mikä hinta! Saksassa tuota kaupitellaan alta 8000 eurolla.

      • veliuljanovits

        Suomessa on menossa ikuinen tuottavuusloikka, varmaan Sipilä tuosta nykyladan hinnasta aattelee, ettei se noin halpa voi olla, voivat keksiä sille Euroopan unionin ulkopuolelta tuodun lisäajoneuvoveron 3500€ (putinlisä)


      • kallislada
        veliuljanovits kirjoitti:

        Suomessa on menossa ikuinen tuottavuusloikka, varmaan Sipilä tuosta nykyladan hinnasta aattelee, ettei se noin halpa voi olla, voivat keksiä sille Euroopan unionin ulkopuolelta tuodun lisäajoneuvoveron 3500€ (putinlisä)

        Tuohon renun 1,5 tiisseli ja neliveto.Sitten vois ajatella.
        Eikös tuo 1.6 ole 30v ollut ladan nokalla?


    • laatokkamies

      Yks tuttu makso hiljattain 2006 länsiautosta 13k€. Kyllä minä tämän paljon mielummin ottaisin. Itseasiassa lisäisin ostoskoriin heti, jos olisi varallisuutta.

    • Täysin toivotonta kaupata Ladaa tuohon hintaan. Eipä siinä onnistunut edellinen maahantuoja Delta autokaan. Jos tuossa hintaluokassa pitäisi uutta autoa lähteä hankkimaan, olisi se Dacia.

      • VWukko

        Kunhan nuo kahdella pytyllä kulkevat autot alkaa olla joka merkillä on pakko ostaa lada, jos se vielä kulkee nelipyttyisellä koneella...

        luulisi jo noiden insinöörienkin tajuavan, ettei 4-T konetta kannata tehdä kulkemaan kahdella pytyllä, se kun ei ei käy nätisti vaikka olisi minkälaisia tasapainoakseleita


    • Kulukookose

      Mänöökö tuo rivakammin kun pyöreälamppuinen Breznevi ?

    • Sosiaali-Avustus

      Ladan kun virittää kuminauhalla siitä tulee lentokone...

    • UnoMirafioro

      Verrattuna kotimaansa hintoihin kallis. Tosin ne alkaen hinnat siellä taitaa koskea huomattavasti huonommin varusteltuja malleja.EU alueen pakolliset varusteet nostaa hintaa, ja korkeat päästöt veroja. Tolla hinnalla saa 1-2 vuoden ikäisiä samankokojsia länsiautoja, ja esim. Nissanilla,Mitsubishilla ja Opelilla on malleja samalla rahalla... ja verkostokin aivan toista kaliberia. Tietenkin jos Ladat noilla vanhahtavilla koneilla osoittautuu luotettaviksi ja varsinkin talviominaisuuksiltaan down-size koneita paremmiksi voi Ladallakin olla mahdollisuus. Katsotaan nyt mitä tulee tarjolle. Kotimaassaan Grantan Sedan ja Liftbackmalli ovat Kalinan farmarimallia halvempia...ja varsinkin LB varsin mukiinmenevän näköinen hieman vanhahtavasta muotokielestä huolimatta

      • UnoMirafiori

        ...pieni lisäys... hintojen vertailu ei tieten kaikkea kerro. Monen edullisen pienen länsiauton käytettävyydessä on rajoitteita, esim. peräkoukkua ei saa joihinkin malleihin, joka kuitenkin on ihan kätevä vaikkapa fillarin kuskaamiseen. Ja mikä ettei pientä peräkärryäkin voi tarvita pikkuautollakin vetää.. ei kovin mielellään tosin


      • unofirejet
        UnoMirafiori kirjoitti:

        ...pieni lisäys... hintojen vertailu ei tieten kaikkea kerro. Monen edullisen pienen länsiauton käytettävyydessä on rajoitteita, esim. peräkoukkua ei saa joihinkin malleihin, joka kuitenkin on ihan kätevä vaikkapa fillarin kuskaamiseen. Ja mikä ettei pientä peräkärryäkin voi tarvita pikkuautollakin vetää.. ei kovin mielellään tosin

        Joo. Kannattaa suhteuttaa auton mitat. Lada Kalina lienee samaa kokoluokkaa kuin esim. Ford Fiesta. Fiat 500 on jopa isompi auto kuin Kalina.


      • UnoMirafiori

        Kun tuota varustelistaa katsoo Manse Motorsin sivulla, huomaakin että autossa onkin kaikki perustarpeet talvirenkaita ja lohkolämmitintä lukuunottamatta. Luistonesto vakiona mm. Eikä metalliväristä tai kevytmetallivateita erikseen tarvi maksaa kun ne on vakiona .. joten siinä mielessä hintaero kilpailijoihin kasvaa Latan eduksi.


      • kuka.nyt.Ladaa
        UnoMirafiori kirjoitti:

        Kun tuota varustelistaa katsoo Manse Motorsin sivulla, huomaakin että autossa onkin kaikki perustarpeet talvirenkaita ja lohkolämmitintä lukuunottamatta. Luistonesto vakiona mm. Eikä metalliväristä tai kevytmetallivateita erikseen tarvi maksaa kun ne on vakiona .. joten siinä mielessä hintaero kilpailijoihin kasvaa Latan eduksi.

        Jopa varashälytin kuuluu hintaan....


    • lada.fi

      Lada.fi muuten menee edelleen Konelan (nyk. Delta) sivuille. Nykyinen maahantuoja (1 kpl autoja maassa ja sekin myymättä) on lähinnä vitsi. Aivan kuten Lada itsekin.

      • K.A.Lina

        Eivät varmaan halua myydä esittelyautoa. Halukkaat voivat tilata auton verkkokaupasta kuten minkä tahansa hyödykkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe