Microcommander

Vanhauggi

Oliskos kellään kokemuksia kahden moottorin veneen hallintajärjestelmän muuttamisesta sähköiseksi? Messuilla alkoi kiinnostamaan ZF:n systeemi.
Luistoventtiilit järjestelmään asentamalla kuulemma pystyy myös hillitsemään tyhjäkäynnin vauhtia (veneeni tapauksessa nykyisin 4-5 solmua). Kokemuksia?
Hinta on aika suolainen, joten rohkaisua/järkipuhetta kaipaisin!

7

1664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkipuhetta

Eikös sama merkki tee muutakin moottori elektroniikkaa...ai niin, halusit järkipuhetta: luovu kahdesta moottorista. Ei ole niin kiire. Viis heppaa riittää.

• Twinit

Vain sellainen, jolla ei ole kaksimoottorista venettä ollut, kehottaa siitä luopumaan ja väittää yhden riittävän - ei riitä.

• Mikä on ensisijainen syy, että haluat järjestelmäsi microcommandereille? Jos siellä on jo toimiva mekaaninen hallintalaitteisto, jossa ei ole toiminnallista kankeutta tai mekaanista vikaa, en näe järkisyytä siirtyä microcommandereihin. Jos taas haluat lisätä vaikka kolmannen hallintalaitteen takakannelle tai kaukosäätimen, on ne jo selviä perusteita. Luistoventtiilin saa toimimaan myös mekaanisesti. Vaatii kyllä vaihteen, jossa se on jo valmiina.

• Vanhauggi

Kyllä tavoite lähinnä tuntuman parantaminen hallintakahvaan. vanhat toimii kyllä, mutta joskus tiukoissa paikossa kaipaisi parempa tuntumaa. Tuo mekaaninen luistoventtiiliasia kiinnostaa. Veneessä on ZF:n vaihteet IRM 220 A. Mahtaako olla venttiiliä? Tuon luistoventtiilin periaatteen voisi joku asiantuntija myös avata. Kiitos!

• Microcommander

Minulla olisi myynnissä 2kpl microcommander 585 hallintabokseja ja kahva jossa ohjaus molemmille koneille https://www.flickr.com/photos/robert_43/5991595072

IRM 220 A kytkimessä ei ole venttiiliä valmiiksi enkä ole tavannut (pieniä) kytkimiä mihin saisi mekaanisella ohjauksella luistoneston.

Laita s-postiosoite tähän jos kiinnostaa noi ohjauslaitteet.

• Acegi

Tuntuma kyllä huononee sähköllä, mekaanisessa parempi.

• Anonyymi

Höpö höpö, tuntuma kyseisissä on ohjaimissa on hyvä ja piippauksella ja mekaanisella vasteella tiedät vaihteen olevan vapaalla ja oikealla käsi otteella mötikästä ja kahvasta saa herkästi säädettyä kierrokset....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3682
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3063
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      89
      2619
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2368
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      54
      2361
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2317
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      118
      2227
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2224
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2060
    Aihe