Jees. Vastaan rehellisesti, saa kysyy epämiellyttäviiki kysymyksiäki! :-D
Vastaukset 15
- Dhdhgsghsh
Maistuuko es?
- Jokin787
Ei,
- uteliaspoitsu
Ootko jo alkanu kiinnostuu muijist? :D
- Jokin787
Todellaki!!!
- 98597
Mp pitkät kalsarit?
- poikaverihakuses
Jokin787 kirjoitti:
Todellaki!!!
sinkku?
- Jokin787
Yep!
- HannaMal
Tuuks puhuu? Loja/espoo tai muutenvaa puhuu - 040 0274887 Hanna Malmstein :*
- moiiiiiii
Merkkejä että poika on ihastunut ja perse vai tissit
- njammm
Asutko Pohjois-,Keski- vai Etelä-Suomessa?
- Jokin787
Sori ku on vähä venähtäny! Ehottomasti perse! Ja asun pohjois suomessa
Pahin pelkosi?
Epämiellyttävin asia, joka sinulle on tapahtunut?- Jokin787
Pahin pelkoni on etten saisi (oikeanlaista) tulevaisuuta. Ja noloin hetki oli kun eräs tyttö kysyi voiko ottaa suihin( keskellä koulupäivää luokassa kysy ääneen) että tollane on mun noloin hetki
- uteliaspoitsu
Mitä vastasit tytölle?
- blondi-keski-suomest
onks sul ig?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518