Hei
Itseltäni löytyy sellainen vuoden 2001 Lahden MM-kisojen juhlaraha, jonka etupuolella on Salpausselän hyppyrimäet, sekä sen päällä teksti LAHTI 2001 ja päivämäärä 15-25.2 ja joita ympäröi teksti FIS NORDIC WORLD SKI SHAMPIONSHIPS FINLAND.
Toisella puolella on puolestaan kyseisten kisojen maskotti Harri-ilves? hyppäämässä suksilla. Kolikko on väriltään kutakuinkin samanlainen kuin 10mk kolikko.
Yritin pitkään, mutta tuloksetta etsiä kyseistä kolikkoa netistä, mutta missään ei ole ainuttakaan mainintaa tai kuvaa kyseisestä kolikosta!
Olisiko kellään minkäänlaista tietoa tästä kyseisestä juhlarahasta vai onko vain ns turistikrääsää? Vaikuttaa kuitenkin viralliselta juhlarahalta, joka on alkuperäisessä paketissa.
Lahden mm 2001 Harri-ilves juhlaraha!
Lasbindeerus
1
210
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno muisto lahti 2001. Kisojen kisat. Kyllä mä maksan euron posteineen heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960