Olen paljon parempi, kuin Onni, olenhan mies, aito, testosteronia puhkuva, ison miehisyyden omaava Karjalan männyn kaltainen vahva metsien mies.
Minä olen Sonni
19
207
Vastaukset
- Kiusan-henki
Varokaa käytettyjä miehiä. Niissä vaanii vaara!!!
- OootkohanSama
Meillä oli kotona aikoinaan siitossonni, se puhu just tuolla samalla tavalla.
Nenärengas voisi hyvinkin pukea sinua?
- Ystävänlaulu
"Jo Karjalan kunnailla lehtipuu.
Jo Karjalan koivikot tuuhettuu.
Sonni mylvii siellänja kevät on,
vie sinne mun kaiho ponneton.
Mä tunnen vaaras ja vuoristvyös
ja kaskiennsauhut ja uinuvat yös.
Ja synkkäin metsien aarniopuut
ja siintävät salmes ja vuonojes suut......."- melkeinkuinonni
Kulta <3
Ihana sonni! - Llueskelija
Mistä sun kirjoitus kumpuaa, vttuiluna tuskin ansaittua.
- Sivustakirjoitan
Llueskelija kirjoitti:
Mistä sun kirjoitus kumpuaa, vttuiluna tuskin ansaittua.
Mää ymmärsin tuon leikkinä?
- tätiBesserwisser
Se mitä se puu tekee keväällä Karjalan kunnailla ja muuallakin on lehtimistä. Puu lehtii eli kasvattaa uudet lehdet.
- Onkotietoa
tätiBesserwisser kirjoitti:
Se mitä se puu tekee keväällä Karjalan kunnailla ja muuallakin on lehtimistä. Puu lehtii eli kasvattaa uudet lehdet.
Kukahan muuten on sanoittanut tuon Karjalan kunnailla biisin?
- Ihanvaankuriositeetiksi
Karjalan koivikot tuuhettuu, DDT vai joku muu?
(Sielun veljet)- Ystävänilaulu
Rakkautta kirkku puu, suuri suu, vai joku muu?
- Söössessös
DDT.n käyttö lopetettiin. Aikoinaan sitä käytettiin jopa kotioloissa nimimerkilä täystuho, jolla tapettiin kaikenmaailman öttiäisiä huushollissa. Täit ihmisten päistä ja luteet nurkista.
Varmaan sonnin kirputkin olis saanu kyytiä, ellei koko sonni! Kaattua kupsahtanu. Karjalan kunnaiden tanner tömähtäen, vaikka olisi kuinka uljas.
- Juurettomallaheittää
Säästin muutama vuosi sitten lehden, jossa kerrottiin USA:ssa tehdystä massiivisesta DDT-myrkytyksestä 1950-luvulla. Valtion toimesta tehty operaatio tuhosi käytännössä myrkytysalueiden ekosysteemin sekä hyönteiset siten että ne eivät ole vieläkään toipuneet siitä. Myrkky kertyy ihmistenkin DNA:han ja vaikutukset kertautuvat myös siellä. Juttu julkaistiin Suomessa iltapäivälehdissä, lehdessä kuva myrkkyastiasta josta sumutetaan myrkkyä (pyöreä purkin näköinen esine). Muistaako kukaan, juttu julkaistu ehkä 2013 alkuvuonna.
Kuinka jos Suomessa lähdettäisiin moiseen operaatioon, kävisi? Luulen että ei menisi läpi.- Söössesös
Vielä tuosta "täystuho" hynteismyrkystä. Äitini joskus kertoi, että sitä myytiin pulverina, jota ravisteltiin opiskelijoille asuntoloissa päähän, niin että rapisi joka paikkaan. Tuo oli ihan normaalia ja tehtiin oppilashuollon toimesta. ihan surutya kodeissakin sitä tupsuteltiin luteiden häätämiseen sohvien sisältä yms. ei sitä osattu pelätä, eikä eläimiä ja lapsia suojattu mitenkään. se oli vain hyvä ja tehokas aine, DDT...
Eli jonkin asteisesta laajamittaisesta käytöstä voidaan puhua.. - tätiBesserwisser
Round uppi ei ole kovin terveellistä tavaraa sekään, vaikka sitä huoletta kylvetään ympäriinsä.
- NiinOnkii
tätiBesserwisser kirjoitti:
Round uppi ei ole kovin terveellistä tavaraa sekään, vaikka sitä huoletta kylvetään ympäriinsä.
Se on hirveetä myrkkyä, muttei sitä kyllä ihmisten päähän laiteta. Vois lähtee tukka, kuin ruoho pensaan alta..
- mitänytrahaa
Annikki-lehmä täällä, sinut luvattiin minulle.
Se pustapäälettiakka hihihihihihihihihhiiiiiiiiiiiiiiXXXXDDDDD
lupasi.
Ei kuulema lypsä enää. - eimullamuuta
https://www.matto-keskus.com/index.php?info=p13821-etelae-amerikan-lehmaennahka-210-x-170-cm.html
Minusta nuo nahkat ovat tosi kivoja, tuollaisia ysärityylin edustajia. - kommer_du_ihåg
Kuules, mitä olen jauhanut nöyryydestä... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361