Vaimo valitsi kaksi sakemannia 2

Kolmeamiestä

Palattuani ravintolaan tanssipari olis tulossa pöytää kohti. Vaimon askel oli jo hieman horjuva ja Gunther piti häntä tukevassa otteessa. Olin näkeväni Guntherin etumuksessa jo pullistelua.
Vaimo halusi mennä käväseen vessassa, just nyt. Guther istahti viereeni ja halaten kehui kuinka viehättävä vaimo minulla onkaan. ” Sanoisin että hän on erittäin seksikäs ja tällainen kuuskymppänen ukkokin innostuu.” hän kehui. Vasemmassa lahkeessa oli selvästi ahtautta. No, otettiin hänen minulle tilaamaa drinkkiä ja hän kertoi olleensa leski jo useamman vuoden, mutta ei ole kuitenkaan uutta vaimoa halunnut. ” Ethän tykkää huonoa että olen vaimoasi tanssittanut, on niin hyvä tanssimaan ja mukavaa seuraa muutenkin”. No sanoin antavani täyden luvan tanssittaa niin paljon kuin vaan. Mutta minun pitää nyt käydä kastomassa tytärtä huoneessa. Vaimo tuli takaisin pöytään, nyt Jörgenin kanssa ja lupasi tulla nukkumaan aivan kohta.
Kävin huoneessa, poika nukkui rauhallisesti. Kiirehdin takaisin ravintolaan, omakin askel jo hieman heitti sen verran oli kuitenkin maisteltu. Jörgen tuli käytävällä vastaan ja yritti houkutella minua ryypylle huoneeseen. Kiitin ettei taida nyt onnistua, sanoin meneväni hakemaan vaimoa.

Vaimo ja Gunther olivat loosissa vierekkäin keskittyneenä hyvin läheiseen keskusteluun. Mies kumartuneena ja kääntyneenä vaimoon päin, käsi jossakin vaimon hameen alla. Jäin hieman syrjemmälle katsomaan mikä tilanne oli menossa. Josku aikaisemmin olisin ollut kovasti mustasukkainen tästä, mutta vuosien varrella tilanteita on ollut muutamia, jotka ovat kiihoittaneet minuakin.
Gunther oli charmantti, nuorekkaan näköinen, hieman itseäni lyhempi mukava kaveri.
Aika intiimiltä tilanne näytti, mies pyrki vaimon kaulalle suutelemaan ja käsi liikkuen hameen alla. ” Ei. Ei me voida. Ei, älä sinne.” vaimo yritti estellä. Molemmat sopivasti jo nauttineena.
Menin pöytään sanoin että eiköhän me kaikki lähdetä jo nukkumaan. Gunther yllättyi tulostani ja irroittautui touhuistaan. ” Mennään meidän huoneeseen yömyssylle” hän innostui.

No sovittiin että käydään hänen huoneen kautta. Yllätykseksi huone oli meidän huoneen vieressä. Huoneiden välissä oli molemmin puolin lukittavat ovet. Heillä oli sviitti, jonka lisä makuuhuoneena meidän huone oli. Sviitissä oli korkea ja leveä parivuode, isossa kylpyhuoneessa poreallas. Jörgen oli nukahtanut vaatteet päällä sängylle ja heräsi meidän tuloon. Hän kaatoi isot Jägermaister-lasilliset. Yritin hieman estellä ettei enää näin myöhään...
Vaimo ilmoitti ehdottomasti haluamansa mennä porealtaaseen ja meni meidän huoneeseen riisuutumaan ja tuli sieltä valkoinen aamutakki yllään. Ja ilmoitti että hän haluaa kylpeä yksin.

Poika oli herännyt meidän ääniin ja puheeseen, menin rauhoittelemaan häntä. Istuin sängyn vierelle ja yritin saada häntä nukahtamaan uudestaan. Suljin välioven,jottei puheääneet kuuluisi.
Kesti varmaankin parikymmentä minuttia, kun menin takaisin saksalaisten huoneeseen molemmat miehet olivat vaihtaneet kylpytakkeihin. Jörgen sohvalla drinkkilasinsa kanssa huuteli että ” mennään altaaseen, hae sinäkin kylpytakki – ei mitään muita vaatteita ”.

Kylpyhuoneessa vaimo oli poreammeessa alasti, kikattaen ja kädellä muka peittäen rintojaan. Guther aukinaisessa kylpytakissa kumartuneena hänen puoleensa, puolikova paksu kalu tuuhean karvapehkon keskeltä sopivasti näytillä. Tuon vaikuttavan elimen vaimo oli tuntenut tanssilattialla ja nyt ilmeisesti nähnyt sen juhlakuntoon valmistumassa. Lopputulos oli arvattavissa; pidättyvästä perheenäidistä alkoholi sai esiin seksinälkäisen villin naisen.

Tiesin mitä oli tulossa ja itselläkin tuntui housuissa ahtaalta. Menin riisuutumaan ja vaihtamaan sen aamutakin jotenkin suojaksi. Gunther tuli drinkkilasia tuoden, kun olin riisuutumassa. ” Oletko vihainen”, hän kysyi. ” Tule meidän kanssa altaaseen, ei tapahdu mitään jos sinä et halua” hän yritti rauhoitella. ”Mitä sinä haluat, haluatko mennä sänkyyn humalaisen vaimoni kanssa,” kysyin. ”Tiedät että haluan - jos hän haluaa ja sinä annat luvan” hän vielä yritti ikään kuin saada minulta lupaa. Oikeastaan olin aika halukas itsekin. Koko homma oli mennyt niin kiihoittavaksi meille kaikille. Eikä tuossa vaiheessa enää ollut humalaisten ajattelussa mitään mahdollisuutta pysäyttää haluja.

Sillä aikaa vaimo olikin tullut porealtaasta pois ja heittänyt kylytakin sängylle ja mennyt peitteen alle ja sanoi haluavansa nukkua. Kuten näissä kuvioissa ennenkin, hän oli minulle vihainen ja halusi että minä menisin pois huoneesta.
Näytin Guntehrille että ole hyvä. Menin omaan huoneeseen katsomaan oliko lapsella kaikki hyvin. Väsynyt matkalainen nukkui sikeästi tietämättä mitään aikuisten touhuista. Koko porukka oli jo siinä vaiheessa odottavassa tunnelmassa että, isoon ääneen ei enää puhuttu.

Jörgen oli saanut jonkun musiikkilaitteen päälle ja lillui altaassa ja naukkaillen drinkkiään ja viittoillen minulle että tulisin altaaseen. Vaimo ”nukkui” kylellään selkä meihin päin, Gunther oli häne

0

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1665
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        19
        1525
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        69
        1434
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        45
        1401
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        50
        1323
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        15
        1268
      7. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        9
        1147
      8. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1130
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1114
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1105
      Aihe