Eka kertani.....

Kaappikellonkummitus

Elikkä tämä oli minun eka kertani ja se tapahtui kolme vuotta sitten jolloin olin 15 vuotias.

Päivä oli alkanut leppoisasti koulussa. Kun pääsimme koulusta Maija tuli kyläilemään kotiini.

Aluksi katselimemme telkkaria ja joimme kokista. Jonkisen ajan kuluttua isoveljeni tuli kotiin. Hän painui omaan huoneeseensa, hiljakseen. Meillä alkoi Maijan kanssa aika käydä pitkäksi kun ei telkkaristakaan tullut mitään.

Päätimme sitten lähteä kaupungille kiertelemään mutta emme ostelemaan, ainkaan mitään kovin kallista kun rahat olivat kummallakin aika tiukassa. Kaupungilla törmäsimme muutamiin meidän luokkalaisiin, Mattiin, Henkkaan, Sirpaan, Roosaan sekä Heidiin. Hekin olivat kuulemma päättäneet lähteä kiertelemään ja etsimään tekemistä.

Jokin aika siinä puhuttiin ja päätettiin lähteä Roosalle, koska heidän talonsa oli tyhjänä.

Roosalle saavuttaessamme mietimme mitä tekisimme....Jonkin ajan päästä keksimme olla pullonpyöritystä.

Kaikki asettuivat rinkiin lattialle istumaan ja pullo pistettiin pyörimään...Se osui tietenkin minuun...Minulle annettiin tehtäväksi juosta Matin kanssa talo kolmesti ympäri, alusvaatteet päällä ja huutaen: olen hullu!

No mikäs siinä, mutta minulla ei ollut päälläni rintsikoita. Kerroin sen heille ja he siihen vaan totesivat: sittenhän siitä vasta hauskaa tulekeekin.

No minä menin vähän syrjeenpään riisumaan vaatteitani, ja Matti tuli perässäni. Ensiksi pudotin alas mustan vekkihameeni...Alta paljastui stringit joita kuitenkin vähän peitti t-paitani. Huomasin kuinka Matti yritti katsoa muualle. Sitten käännyin ja otin paitani pois. Käännyin ja huomasin että Matilla oli enään päällään mustat bokserit, joissa alkoi pikkuhiljaa kohoamaan kumpu.

Minä yrintin peitellä paljaita rintojani, mutta melkeenpä turhaan.

Menimmi pihalle ja kaverit perässä. Lähdimme siitä sitten hölkkäämään, mutta emme sanoneet mitää.

Kun olimme talon takana niin Matti otti minua kädestä kiinni ja käski pysähtyä.

Hän sanoi minulle jotenkin näin: minun on jo kauan pitänyt kysyä tätä sinulta, mutta lähtisitkö joskus vaikka elokuviin tai kahville...Olin aivan hämilläni. Siinä minä sitten takertelin jotakin ja painauduin Mattia vasten aivan kuin vastomaistesti.

Kävelimme vähän matkaa siitä sivummalle ja tulimme Roosan varostolle joka oli toiminut vieraille yö sijana elikkä siellä oli sänky. Matti heitti minut sängylle ja otti housunsa poissa.

Minuäkin otin ja sitten hän hyppäsi sängylle ja kysyi: haluatko tätä nyt vai heti? HETI! vastasin ja sitten hän alkoi panna minua lähetys saarnaja asennossa..Minä voihin todella kovaa ja tunsin myös kuinka Matti nautti. Hän kiihdytti koko ajan vahtiaan. Koohta hän sanoi ettei pystyisi enään pitättelemään....No minäpä otin hänen munansa poissa pillustani ja otin hänen munansa suuhuni. Siinä sitten imeskelin sitä ja jonkin ajan päästä Matti purkautui...Siitä enempää en enään muistakkaan, mutta yhdessä ollaan vieläkin.

Mielipiteitä-

3

7254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamala

Ei mitään juonta.

• Mies

Jatka vaan, kyllä kalu kovettui. =)

• Riitta*

Kaverit eivät sitten yhtään ihmetelleet, kun talon kiertäminen kestää vähän kauemmin... = ))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe