Elikkä tämä oli minun eka kertani ja se tapahtui kolme vuotta sitten jolloin olin 15 vuotias.
Päivä oli alkanut leppoisasti koulussa. Kun pääsimme koulusta Maija tuli kyläilemään kotiini.
Aluksi katselimemme telkkaria ja joimme kokista. Jonkisen ajan kuluttua isoveljeni tuli kotiin. Hän painui omaan huoneeseensa, hiljakseen. Meillä alkoi Maijan kanssa aika käydä pitkäksi kun ei telkkaristakaan tullut mitään.
Päätimme sitten lähteä kaupungille kiertelemään mutta emme ostelemaan, ainkaan mitään kovin kallista kun rahat olivat kummallakin aika tiukassa. Kaupungilla törmäsimme muutamiin meidän luokkalaisiin, Mattiin, Henkkaan, Sirpaan, Roosaan sekä Heidiin. Hekin olivat kuulemma päättäneet lähteä kiertelemään ja etsimään tekemistä.
Jokin aika siinä puhuttiin ja päätettiin lähteä Roosalle, koska heidän talonsa oli tyhjänä.
Roosalle saavuttaessamme mietimme mitä tekisimme....Jonkin ajan päästä keksimme olla pullonpyöritystä.
Kaikki asettuivat rinkiin lattialle istumaan ja pullo pistettiin pyörimään...Se osui tietenkin minuun...Minulle annettiin tehtäväksi juosta Matin kanssa talo kolmesti ympäri, alusvaatteet päällä ja huutaen: olen hullu!
No mikäs siinä, mutta minulla ei ollut päälläni rintsikoita. Kerroin sen heille ja he siihen vaan totesivat: sittenhän siitä vasta hauskaa tulekeekin.
No minä menin vähän syrjeenpään riisumaan vaatteitani, ja Matti tuli perässäni. Ensiksi pudotin alas mustan vekkihameeni...Alta paljastui stringit joita kuitenkin vähän peitti t-paitani. Huomasin kuinka Matti yritti katsoa muualle. Sitten käännyin ja otin paitani pois. Käännyin ja huomasin että Matilla oli enään päällään mustat bokserit, joissa alkoi pikkuhiljaa kohoamaan kumpu.
Minä yrintin peitellä paljaita rintojani, mutta melkeenpä turhaan.
Menimmi pihalle ja kaverit perässä. Lähdimme siitä sitten hölkkäämään, mutta emme sanoneet mitää.
Kun olimme talon takana niin Matti otti minua kädestä kiinni ja käski pysähtyä.
Hän sanoi minulle jotenkin näin: minun on jo kauan pitänyt kysyä tätä sinulta, mutta lähtisitkö joskus vaikka elokuviin tai kahville...Olin aivan hämilläni. Siinä minä sitten takertelin jotakin ja painauduin Mattia vasten aivan kuin vastomaistesti.
Kävelimme vähän matkaa siitä sivummalle ja tulimme Roosan varostolle joka oli toiminut vieraille yö sijana elikkä siellä oli sänky. Matti heitti minut sängylle ja otti housunsa poissa.
Minuäkin otin ja sitten hän hyppäsi sängylle ja kysyi: haluatko tätä nyt vai heti? HETI! vastasin ja sitten hän alkoi panna minua lähetys saarnaja asennossa..Minä voihin todella kovaa ja tunsin myös kuinka Matti nautti. Hän kiihdytti koko ajan vahtiaan. Koohta hän sanoi ettei pystyisi enään pitättelemään....No minäpä otin hänen munansa poissa pillustani ja otin hänen munansa suuhuni. Siinä sitten imeskelin sitä ja jonkin ajan päästä Matti purkautui...Siitä enempää en enään muistakkaan, mutta yhdessä ollaan vieläkin.
Mielipiteitä-
Eka kertani.....
Kaappikellonkummitus
3
6760
Vastaukset
- kamala
Ei mitään juonta.
- Mies
Jatka vaan, kyllä kalu kovettui. =)
- Riitta*
Kaverit eivät sitten yhtään ihmetelleet, kun talon kiertäminen kestää vähän kauemmin... = ))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177