Eka kertani.....

Kaappikellonkummitus

Elikkä tämä oli minun eka kertani ja se tapahtui kolme vuotta sitten jolloin olin 15 vuotias.

Päivä oli alkanut leppoisasti koulussa. Kun pääsimme koulusta Maija tuli kyläilemään kotiini.

Aluksi katselimemme telkkaria ja joimme kokista. Jonkisen ajan kuluttua isoveljeni tuli kotiin. Hän painui omaan huoneeseensa, hiljakseen. Meillä alkoi Maijan kanssa aika käydä pitkäksi kun ei telkkaristakaan tullut mitään.

Päätimme sitten lähteä kaupungille kiertelemään mutta emme ostelemaan, ainkaan mitään kovin kallista kun rahat olivat kummallakin aika tiukassa. Kaupungilla törmäsimme muutamiin meidän luokkalaisiin, Mattiin, Henkkaan, Sirpaan, Roosaan sekä Heidiin. Hekin olivat kuulemma päättäneet lähteä kiertelemään ja etsimään tekemistä.

Jokin aika siinä puhuttiin ja päätettiin lähteä Roosalle, koska heidän talonsa oli tyhjänä.

Roosalle saavuttaessamme mietimme mitä tekisimme....Jonkin ajan päästä keksimme olla pullonpyöritystä.

Kaikki asettuivat rinkiin lattialle istumaan ja pullo pistettiin pyörimään...Se osui tietenkin minuun...Minulle annettiin tehtäväksi juosta Matin kanssa talo kolmesti ympäri, alusvaatteet päällä ja huutaen: olen hullu!

No mikäs siinä, mutta minulla ei ollut päälläni rintsikoita. Kerroin sen heille ja he siihen vaan totesivat: sittenhän siitä vasta hauskaa tulekeekin.

No minä menin vähän syrjeenpään riisumaan vaatteitani, ja Matti tuli perässäni. Ensiksi pudotin alas mustan vekkihameeni...Alta paljastui stringit joita kuitenkin vähän peitti t-paitani. Huomasin kuinka Matti yritti katsoa muualle. Sitten käännyin ja otin paitani pois. Käännyin ja huomasin että Matilla oli enään päällään mustat bokserit, joissa alkoi pikkuhiljaa kohoamaan kumpu.

Minä yrintin peitellä paljaita rintojani, mutta melkeenpä turhaan.

Menimmi pihalle ja kaverit perässä. Lähdimme siitä sitten hölkkäämään, mutta emme sanoneet mitää.

Kun olimme talon takana niin Matti otti minua kädestä kiinni ja käski pysähtyä.

Hän sanoi minulle jotenkin näin: minun on jo kauan pitänyt kysyä tätä sinulta, mutta lähtisitkö joskus vaikka elokuviin tai kahville...Olin aivan hämilläni. Siinä minä sitten takertelin jotakin ja painauduin Mattia vasten aivan kuin vastomaistesti.

Kävelimme vähän matkaa siitä sivummalle ja tulimme Roosan varostolle joka oli toiminut vieraille yö sijana elikkä siellä oli sänky. Matti heitti minut sängylle ja otti housunsa poissa.

Minuäkin otin ja sitten hän hyppäsi sängylle ja kysyi: haluatko tätä nyt vai heti? HETI! vastasin ja sitten hän alkoi panna minua lähetys saarnaja asennossa..Minä voihin todella kovaa ja tunsin myös kuinka Matti nautti. Hän kiihdytti koko ajan vahtiaan. Koohta hän sanoi ettei pystyisi enään pitättelemään....No minäpä otin hänen munansa poissa pillustani ja otin hänen munansa suuhuni. Siinä sitten imeskelin sitä ja jonkin ajan päästä Matti purkautui...Siitä enempää en enään muistakkaan, mutta yhdessä ollaan vieläkin.



Mielipiteitä-

3

6501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamala

      Ei mitään juonta.

    • Mies

      Jatka vaan, kyllä kalu kovettui. =)

    • Riitta*

      Kaverit eivät sitten yhtään ihmetelleet, kun talon kiertäminen kestää vähän kauemmin... = ))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe