Tarvisin asianajajan apua ja sellaista joka hoitaisi homman kunnolla!
Onko millaisia kokemuksia tarjolla?
Ainakin Eevaa monet kehuu.
Kokemuksia asianajaja?
32
6574
Vastaukset
- zxcqåc
Asianajotoimisto Eeva Lehtonen Oy.
[email protected]
0400595699.- witunpaskanakki
esko osaa hoitaa hommatkuhomman kotiin
- Euueuwqa
Olisiko tästä kokemuksia?
http://www.aavk.fi - Eki_hoita
Koskaan kuulutkaan mistään Eevasta :D
Hanki kunnon juristi! Valitse Erkki Viita.- Anonyymi
Erkki Viita on vaan paras, tekee eläkkeelläkin vielä toimeksiantoja.
- porin_paras
Asianajotoimisto Harri Peltonen Oy on yksi Porin parhaista. Kannattaa käydä tutustumassa. Toimisto on Eteläkauppatorilla, Airion talossa.
- asioidenhoitotoimisto
Veikko Kilkenblad hoitaa homman kotiin.
- hyvä_huomio
Suurin osa meistä porilaisista varmaankin muistaa tämän Pulttibois-ohjelman legendaarisen "Menkääpä käymään Pärnäsen korjaamolla, molla, molla ja molla, moooooolla"-sketsin.
Kysymys kuuluukin: Onko jollain tietoa, mistä tämä "Pärnäsen korjaamo" -juttu on lähtöisin?
- Oikeushaveristi
Erkki on hyvä mies mutta tietääkseni on eläköitynyt.
Kukahan on Veikko Kilkenbad ? Aivan outo nimi.- vitsi_ilmeisesti
Huumorikommentti.
- asiakkaitapiisaa
Jaa ei veikkoa tunneta? On hoitanut vaikka mitä asioita kuntoon kertaheitolla.Ei veikolle turhaan ole tunkua.
- Juristeria
Mitä jos kaivaisit "jolee" Jouni Lehtimäen naftaliiinista. Tahattoman komiikan mestari.
- dxqd
Sampsa Kataja. Rehti ja reilu - ei horju ei heilu.
- KokoomuksetonLakimies
Kataja ja Lehtimäki ovat evp kansanedustajia Kokoomuksesta.
Onko Porissa muita kuin kokoomuslaisia asianajajia tai lakiasiaintoimistoa pitäviä ? Minulle kelpaavat SDP, KD, Keskusta, Vihreät ja Perussuomalaiset. Kommunisteja ei varmasti Porissa ole. - fanässä
Jaakko Tuutti ajelee Poriin,riippuu asiasta?
- huonominkähuono
ewerdcets on ainakin paska,,havisin juuri 20'000€ vaika piti tulla voito
- mää-olisi-laittanu
kaik raha kii siihe ori-masturboihi mutko se oli just sillon tukinajossa.
kylny harmitta.
oike vietävästi
- salostaporiin1
olen pettynyt kun he pakottavat minua edunvalvonta vaik en laitanut nimeeni paperi ja lähettivät minulle päätös täynnä valehtelua.
en ole vammainen enkä ole hullu ja mu kanssio on sairalassa sieltä löytyy kaikki mu lausunnot kun mä yritin ottaa yhteyttä joku asianajaja minä olen yllätynyt kun ketäään ei haluuu autaa porissa - Jioobelis
Ylikahri tai Jylli!!!!
- Tiörän
Ylikahri on ihan paska.
- Moro
Jylli on paskin koko universumista
- Anonyymi
Todellakin on
- 123u
kuka hoitaisi maatalousasiat?
- päkäonparas
Päivi Nerg kuulemma on utaretutkijoiden eliittiä ja hänen erityistaitoihinsa kuuluu myös kaikkien maahamme tulijoiden taustojen tunteminen.
- osaasitihakaikki
tunnen yhden hyvän maatalouslomittajan
paino sanalla hyvä - 123u
Eikö kukaan osaa neuvoa?
- Oikeusmurha
Jos olet tehnyt rikoksen niin Raumalainen lakimies J.S. kyllä puhuu sinut vapaaksi ja rikoksen uhri taas tuomitaan maksamaan korvaukset ja oikeudenkäyntikulut.
- Pevkeve
Nimi on nyt vähän hakusessa mutta joku sontavuo se on. Hallitsee asiakkaan tilien tyhjentämisen koko lounais-Suomen parhaiten.
- Anonyymi
Huotelinin Repa. Se hoisi hovissa aina tuomioistani puolet pois.
- Anonyymi
Ailahtava-Korhonen
- Anonyymi
Lakimies on hyvä sille joka maksaa eniten.
- Anonyymi
Kannattaa ottaa uuninpankkopoika lukemaan lakia!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36831Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6784Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.146732- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690