1. Kotivideot kuvattu Sony HDR-11 kameralla. Tyhjensin 4 kertaa tietsikkaan. Nyt haluaisin ne Tv:n ruudulle. Tietsikassa WIN 7 käyttis. Olen kuvannut osittain full hd asetuksella sekä sd. Vanha DVD-soittimeni ei enää tallenna mitään ainoastaan toistaa? 2. Mikä soitin tulevaisuuteen, onko se Panasonicin DMP- UB 900, kun kaikki kehuvat sitä, vaikkei kenelläkään toimittajalla ole siitä näyttöä ? 3. Jotkut kertoivat, että ainoa tapa saada nämä kotiteräväpiirtovideot tv:lle on se ,että ne muunnetaan tv:lle sopivaan muotoon? 4. Jos näin, niin mikä tiedostomuoto ( esim. avi, wmv . mp4. ) antaa parasta kuvanlaatua, kun ja jos sen onnistun muuttamaan? 5. Olen kokeillut videon siirtoa langattomasti telkkariini, mutta hetken päästä "pyörylä" pyörii ja ilmoitus: muisti loppu? 6.Nero ohjelma teki myös saman tempun, vaikka pienen videon se toimittikin.
7. Laitteistoni : Tv: LG 47LM760T-ZB, modeemi: ZyXEL P-661HNU-F1. Tietsikka muutaman vuoden vanha HP. Kiitos, jos osaatte vastata tähän minulle vaikeaan ongelmaan ja siihen liittyvine vaikeisiin kysymyksiin , mutta Teille asiantuntioille nämä ovat helppoja kysymyksiä. Kiitos jos autatte minua, olen ostamassa sitä blu ray soitinta vaikka sitten 4k versiona.
Miten kotivideot (AVCHD) saisin blu ray soittimeen
5
111
Vastaukset
- apina3424
Videoiden pakkaus/tallennusmuodoista en osaa sanoa kovinkaan paljoa. TV:n ohjekirjasta pitäisi ainakin ilmetä, mitä muotoja se tukee.
Nykyisin kaikissa telkkareissa ja blu-ray soittimissa on USB-liitäntä. Ehkä helpoin ja halvin tapa olisi laittaa videot USB-tikulle ja tikku sitten kiinni telkkariin (tai tulevaisuudessa uuteen blu-ray soittimeesi). Tämä edellyttää tietysti sitä, että videot ovat sellaisessa muodossa, jota telkkari tai soitin osaavat toistaa. - ehkäkukaties
Jos tällä onnistuisi...
http://www.videohelp.com/software/AVCHDCoder- VPM
Kiitos ,(....kukaties) se toimii ilmaisena silleen, että keskellä tv ruutua on vain pieni neliö josta sen kuvan näkee. Tunnetko ilmaisia purkuohjelmia ja kannattaako niitä edes kokeilla? Miten mediasoitin, pitäs kaikkien mielestä siirtää Tk:lta videoita telkkariin. Onko kokemuksia tai tietoa ? Kiitos !
- hankalaakin
VPM kirjoitti:
Kiitos ,(....kukaties) se toimii ilmaisena silleen, että keskellä tv ruutua on vain pieni neliö josta sen kuvan näkee. Tunnetko ilmaisia purkuohjelmia ja kannattaako niitä edes kokeilla? Miten mediasoitin, pitäs kaikkien mielestä siirtää Tk:lta videoita telkkariin. Onko kokemuksia tai tietoa ? Kiitos !
PlayMemories ohjelmalla kamerasta tietokoneelle ja samalla ohjelmalla voi muuttaa filut mp4 muotoon. Seuraavaksi etsit ohjelman joka muuttaa mp4 filut bluray muotoon:))
http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/playmemories-home/en/qa/index.html
- huipputyytyväinen
Itselläni Panasonic DMR-BST 720 . Ostin muutama vuosi sitten suomalaisesta verkkokaupasta. Se tuli Saksasta. Sillä on erittäin hyvä kopioida mitä erilaisempia asioita. Olen videokuvannut sonyn kamrealla HD-kuvaukset: HDR-CX360.
Siinä on kiintolevy500 gigaa, uusissa 1 tera. Sillä voi nimenomaan tallentaa blu-ray-levyillekin joko suoraan tai kiintolevyltä. Myös tukee tavallista DVD-muotoa.
Viime viikolla myyjä Gigantissa sanoi,ettei Suomen hyllyistä vieläkään löydy näitä.
Liikkeet kyllä mainostavat Blu-ray-tallentimia harhauttavasti . Todellisuudessa ne ovat laitteita,joilla ei voi ulkopuolisesta laitteesta tallentaa ,puhumattakaan muuttaa ja kopioda tallenteita eri formaatteihin. Siinä ei ole suomi-tv:tä, mutta 2 huippusatelliittiviritintä. Hinta oli 625e joka ominaisuuksiin nähden ei paha. Uusien hintaa en nyt tiedä. Kertakaikkiaan kunnon laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875