Mitä tarkottaa?

halukastietämäänettämitä

Eli olen mies/poika 17-vuotias ja näin viime yönä unen että:

Olin jossakin tapahtumassa ja huovutuskoukut olivat loppuneet :D niin lupasin lähteä hakemaan niite pyörällä kaupasta!
Sain kuulla joltain matkan varell, että kyseinen kauppa olisi muuttamassa eri tiloihin niin että sielä on nyt lopputyhjennys.
Kun pääsin kauppaan niin kaikki koukut olivat loppuneet ja huomasin seinällä jonkun listan missä kerrottiin että tänään kello 18 koko kauppa on ohi ja suljettu. Samalla esimies tulee morjenstamaan minua (siis olen ihan oikeassa elämässä menossa töihin kyseiseen ketjuun ja oli tuleva työesimies unessani). Hän esittelee minulle hänen uuden työntekijänsä jonkun about varmaan ikäiseni pojan ja meistä tulee heti ekassa kättelyssä parhaita kavereita. Huomaan heti että tämä poika on kuuro mutta se ei haittaa kun ymmärrän häntä koko ajan ilman mitään viittomankieltä tai muuta tulkintaa. Hän kertoo olevansa hollannista kotoisin mutta samaan aikaa kaikki kääntyy oudoksi. Hän näyttää jonkun lehden missä lukee että esimies on kidnapannu hänet hänen vaimonsa kanssa. Alkaa kauhea huuto sota mulla niiden kahden kanssa jonka jälkee tämä poika josta olin unessa saanut korvaamattoman kaverin hyppää ikkunasta alas tappaen itsensä. Tulen niin vihaseksi että kidutan ekakasi tätä miestä ja naista jonka jälkeen tiputan molemmat samasta ikkunasta kuolemaan. Sen jälkeen lähden sairaalaan päin katsomaan miten kaverini voi jos olisi siellä! Tähän päättyy uni. Toivottavasti joku sai selvää ja voisi kertoa että mitä tarkoitti...

2

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou-hätä

      Purku-uni. Jossa unesi käsittelee sisimpäsi tuntoja tulevan työpaikkasi suhteen. Vaikkakin ihan seko ;-D

    • Unen kaupasta haemme usein asioita, joita tarvitsemme elääksemme tasapainoista elämää.. . Mutta sinun unesi kaupasta et niitä löytänyt.. Tämä voisi kuvata tilannetta jossa haluat toteuttaa omia sinulle tärkeitä juttujasi, mutta et löydä niihin keinoja.
      Toki kauppa unessa kuvaa myös ajatuksia tulevasta työpaikastasi..

      Kaverisi tuo unen kuuro poika voisi kuvata myös sinua itseäsi, tuntuuko joskus siltä että suljet itsesi asioiden ulkopuolelle, koska pelkäät mitä muut sanovat tekemisistäsi.
      Unessasi ymmärsit tuota unen kuuroa kaveria ja hänestä tulee korvaamaton ystäväsi.

      Ehkäpä unesi kertasi sitä, että luota itseesi ja tee asiat omalla tavallasi. Älä mieti liikaa mitä muut sinusta ajattelevat. Toteuta ne asiat, joista saat iloa ja jolla annat iloa myös muille.
      Varmaankin tuo taistelusi unessa kuuron kaverisi puolesta kertoo siitä että olet valmis puolustamaan omia oikeuksiasi ja omaa tapaasi elää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe