Mitä tarkottaa?

halukastietämäänettämitä

Eli olen mies/poika 17-vuotias ja näin viime yönä unen että:

Olin jossakin tapahtumassa ja huovutuskoukut olivat loppuneet :D niin lupasin lähteä hakemaan niite pyörällä kaupasta!
Sain kuulla joltain matkan varell, että kyseinen kauppa olisi muuttamassa eri tiloihin niin että sielä on nyt lopputyhjennys.
Kun pääsin kauppaan niin kaikki koukut olivat loppuneet ja huomasin seinällä jonkun listan missä kerrottiin että tänään kello 18 koko kauppa on ohi ja suljettu. Samalla esimies tulee morjenstamaan minua (siis olen ihan oikeassa elämässä menossa töihin kyseiseen ketjuun ja oli tuleva työesimies unessani). Hän esittelee minulle hänen uuden työntekijänsä jonkun about varmaan ikäiseni pojan ja meistä tulee heti ekassa kättelyssä parhaita kavereita. Huomaan heti että tämä poika on kuuro mutta se ei haittaa kun ymmärrän häntä koko ajan ilman mitään viittomankieltä tai muuta tulkintaa. Hän kertoo olevansa hollannista kotoisin mutta samaan aikaa kaikki kääntyy oudoksi. Hän näyttää jonkun lehden missä lukee että esimies on kidnapannu hänet hänen vaimonsa kanssa. Alkaa kauhea huuto sota mulla niiden kahden kanssa jonka jälkee tämä poika josta olin unessa saanut korvaamattoman kaverin hyppää ikkunasta alas tappaen itsensä. Tulen niin vihaseksi että kidutan ekakasi tätä miestä ja naista jonka jälkeen tiputan molemmat samasta ikkunasta kuolemaan. Sen jälkeen lähden sairaalaan päin katsomaan miten kaverini voi jos olisi siellä! Tähän päättyy uni. Toivottavasti joku sai selvää ja voisi kertoa että mitä tarkoitti...

2

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou-hätä

Purku-uni. Jossa unesi käsittelee sisimpäsi tuntoja tulevan työpaikkasi suhteen. Vaikkakin ihan seko ;-D

• Unen kaupasta haemme usein asioita, joita tarvitsemme elääksemme tasapainoista elämää.. . Mutta sinun unesi kaupasta et niitä löytänyt.. Tämä voisi kuvata tilannetta jossa haluat toteuttaa omia sinulle tärkeitä juttujasi, mutta et löydä niihin keinoja.
      Toki kauppa unessa kuvaa myös ajatuksia tulevasta työpaikastasi..

Kaverisi tuo unen kuuro poika voisi kuvata myös sinua itseäsi, tuntuuko joskus siltä että suljet itsesi asioiden ulkopuolelle, koska pelkäät mitä muut sanovat tekemisistäsi.
      Unessasi ymmärsit tuota unen kuuroa kaveria ja hänestä tulee korvaamaton ystäväsi.

Ehkäpä unesi kertasi sitä, että luota itseesi ja tee asiat omalla tavallasi. Älä mieti liikaa mitä muut sinusta ajattelevat. Toteuta ne asiat, joista saat iloa ja jolla annat iloa myös muille.
      Varmaankin tuo taistelusi unessa kuuron kaverisi puolesta kertoo siitä että olet valmis puolustamaan omia oikeuksiasi ja omaa tapaasi elää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      144
      5403
    2. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      56
      4794
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      33
      3737
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      13
      3081
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      46
      3008
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      147
      2760
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      86
      2603
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      69
      2347
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      63
      1994
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      167
      1860
    Aihe