Aviomies suostuttelee vaimonsa viettelemään oman isänsä ja kuumasta insestisessiosta tuleekin kiimaisempi kuin kukaan osaa odottaa http://runkkareille.com/s/seksinovellit/nussin-isani-kanssa-mieheni-pyynnosta/
Vastaukset 10
- isäitsekin
Oot ihanan kiimanen tytär, oispa omakin samanlainen
- haureuttavastustava
Älä ikinä ryhdy tuollaiseen haureuteen. Se on rangaistavaa. En suosittele.
- irstou
No jo on irstasta touhua
- haureuttavastustava
Sanoppa muuta.
- lastilasse
Tälle lensi lastit
- haureuttavastustava
Hölmöläinen tekee mitä tahtoo. Terve järkinen ei tie tälläistä. Herran nuhteessa on hyvä olla.
- iskäitsekin
Hyvä tarina
- jotainrajaa
Sairasta tollanen insesti
- kyrpämirja
Ihan parasta fantasiaa
- haureuttavastusta
Insesti on vastoin ihmisyyttä. Se on rangaistavaa. Insestiä ei sovi kenenkään tekevän. En suosittele kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673