Olen työtön nelikymppinen kuulokojeita käyttävä mies ja vuoden työttömänä olleena olen useasta paikasta työtä hakeneena miettinyt onko kuulokojeet este työn saannille.Puhelimessa kun kyseisestä työpaikasta puhutaan niin kaikki vaikuttaa lupaavalta mutta paikanpäällä ääni muuttuu kellossa täysin kun kuulovamma tulee esille vaikka se ei vaikuttaisi tulevaan työhön millään tavalla.Tulee tunne kuin olisi eri lähtöviivalla muiden työttömien kanssa kun paikkoja aukeaa.Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vastaukset 3
- kuuluuko-vain-työhön
no ei oo kokemusta!!??
kun vain kuulo "vamma" viennyt "oravan pyörän" ulko puolelle...??
ja ei tarvi selitällä??/ kuulostella!!! "töitä" ??? niitä on... ilman "kuulokojettakin"... - Kojemies
Se on kyllä ikävä tosiasia kun työnhakutilanteessa on silmälasit siihen tuskin edes kiinnitetään huomiota.Kuulolaitteiden kanssa asia on päinvastainen,Kuulolaitteiden vuoksi ei työtä helposti saa.Eihän kukaan sitä syyksi sano mutta katseet sen yleensä kertovat.
- monazzz
Samanlaisia kokemuksia, itellä työttömyyttä takana 2v ja vihdoin ja viimein pääsin edes koulutukseen. Tutkintoja on kyllä takana, mutten pysty tekemään kuulonvarassa olevia ammatteja. Tsemppiä ja varmasti vielä löytyy työnantaja, joka ei anna kojeiden haitata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671008
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o47838- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567- 50549
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30545- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439