Olen työtön nelikymppinen kuulokojeita käyttävä mies ja vuoden työttömänä olleena olen useasta paikasta työtä hakeneena miettinyt onko kuulokojeet este työn saannille.Puhelimessa kun kyseisestä työpaikasta puhutaan niin kaikki vaikuttaa lupaavalta mutta paikanpäällä ääni muuttuu kellossa täysin kun kuulovamma tulee esille vaikka se ei vaikuttaisi tulevaan työhön millään tavalla.Tulee tunne kuin olisi eri lähtöviivalla muiden työttömien kanssa kun paikkoja aukeaa.Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Työtä hakeva
3
150
Vastaukset
- kuuluuko-vain-työhön
no ei oo kokemusta!!??
kun vain kuulo "vamma" viennyt "oravan pyörän" ulko puolelle...??
ja ei tarvi selitällä??/ kuulostella!!! "töitä" ??? niitä on... ilman "kuulokojettakin"... - Kojemies
Se on kyllä ikävä tosiasia kun työnhakutilanteessa on silmälasit siihen tuskin edes kiinnitetään huomiota.Kuulolaitteiden kanssa asia on päinvastainen,Kuulolaitteiden vuoksi ei työtä helposti saa.Eihän kukaan sitä syyksi sano mutta katseet sen yleensä kertovat.
- monazzz
Samanlaisia kokemuksia, itellä työttömyyttä takana 2v ja vihdoin ja viimein pääsin edes koulutukseen. Tutkintoja on kyllä takana, mutten pysty tekemään kuulonvarassa olevia ammatteja. Tsemppiä ja varmasti vielä löytyy työnantaja, joka ei anna kojeiden haitata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876