Osaisitko arvioida minkä arvoisia M39 vanhalla tavalla dekotut piippu kehykset ovat? Sain tarjouksen ostaa kaksi kappaletta 140 eurolla. Molemmat ovat venäläisistä 1937 piipuista muunnettuja, ja joista toisella on pyöreä lukon kehys.
M39 deko piippujen arvo?
6
104
Vastaukset
- dekoraattori
Itse en noita dekoja oikein arvosta kun toimivia joskun huonokuntoisia saa alle satasella.
- 080401200
Dekopiippujen arvoa tässä kyseltiin eikä sinun arvostuksijasi.
- vuorisenmamma
Romuraudan hinta. Dekoilla ei oikeasti tee mitään ja toimivia saa 50 eurosta ylöspäin, niin ei pelkästä romupiipusta kannata paljoa maksaa, ehkä vitosen jos niistä oikein tykkää.
- Halitulitittun
Niin niitä toimiviakinhan voi ostaa kuin tikkareita kaupanhyllyltä. Ei tarvitse mennä pyrokratian myllytykseen vai kuinka on...
- vuorisenmamma
Halitulitittun kirjoitti:
Niin niitä toimiviakinhan voi ostaa kuin tikkareita kaupanhyllyltä. Ei tarvitse mennä pyrokratian myllytykseen vai kuinka on...
Mitä ihmeellistä siinä byrokratiassa on? Normaalilla aseluvan hinnalla saat toimivia eikä tarvitse romuja ostaa.
- Mosininosia
Mitä ostaja tekee dekopiipuilla vai haluatko koota dekoaseen osista?Juuri itse löysin muuta tavaraa etsiessäni mosinin pikkutavaraa kuten ruuveja,etusäleitä,siderenkaita,salpajousia kaikennäköistä liipaisimesta asti sellasia johon nyt ei ainakaan vielä tarvita lupia.
Tukkeja ei kyllä löydy mutta ei näitäkään koskaan varmaankaan silti tarvitse en vaan viitsi poiskaan heittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783