Ripulin paineen johdosta aivan palasiksi, soitin jo ambulanssin.
Perseeni räjähti
15
367
Vastaukset
- hanurillamennään
vai perse räjähti. äijäst ei jääny jäljelle kun hooli.
- Avaruusprofessori_
Kun tähti räjähtää avaruudessa, niin siitäkin jää jäljelle vain musta-aukko.
- justsoochgenau
Avaruusprofessori_ kirjoitti:
Kun tähti räjähtää avaruudessa, niin siitäkin jää jäljelle vain musta-aukko.
Tavallaan näin. Persereiät syntyvät juuri näin. Paine käy niin kovaksi, että se syntyy.
Kaveri rauhoittuu kohta ja rupeaa tutkimaan uutta ihmeellistä leluaan.
Turha ambulanssi taas.
- Buhahahahaaa
Miksi hintti mainostat täällä lempiharrastuksiasi.
- KylmätKädet
Älä hintti jaksa vikistä vaan juokse pääsi betoniin.
- buahhaha
Päivystävä raitistelijahintti taas ulisemassa.
- Haaa-haha
KylmätKädet kirjoitti:
Älä hintti jaksa vikistä vaan juokse pääsi betoniin.
Ja pieraise mennessäsi.
- KylmätKädet
Älä hintti jaksa vikistä vaan juokse pääsi betoniin
- Haaaaa
Ja pieraise mennessäsi
- buahhaha
Päivystävä raitistelijahintti taas ulisemassa
- KKnUndulaatti
Päivystävä raitistelijahintti taas Päivystävä raitistelijahintti taas ulisemassa
- Anonyymi
Miten voit
- Anonyymi
Ennen wanhaan palstalla oli kovaa kamaa, nyt vain jotain ulinaa :)
Asd Maailman perse taisi räjähtää 800 sataa miljardia valovuotta sitten kun muutama vuosi sitten löydettiin musta aukko avaruudesta. Ja vielä kuvattiin.Perseen räjähtelyt alkoholista ovat tietysti mukavampia kuin alkoholista johtuvat vatsakivut. Tai maailman räjähtelyt. Ei mitään uutta auringon alla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519