Siniset nikit pelkäävät

Minäpä-sen-sanoin

Kylmä totuushan on, että eräs näkyvä osa sinisistä nikeistä pelkää meidän mustien rekkautumista. Veisimme heiltä syömähammasta ja elintilaa palstalta. Tuo pelkuri osa on pieni otanta, mutta näkyvästi tullut esiin. He haluaisivat johtaa ja päsmäröidä mutta täsmäiskut heihin horjuttavat heidän asemaansa.

25

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näänmustaavaan

      Kyllä!
      Miksi pitäisi piiloutua raukkamaisesti rekatun nikkinsä taakse, kun voi rehdisti sanoa sanottavansa paljaan puskan takaa?
      Jos ihmisellä ei ole mitään salattavaa, niin hän pystyy ja rohkenee kommentoida ihan millä nimimerkillä tahansa.
      Ei se asia uskottavaksi muutu sinisen kirjoittamana.

      • Täyttä-totta

        ASIAA!!!


    • kohtatuuleelujasti

      Hiljaisuus raastaa korvia.
      Melko varmasti parhaillaan tuolla taustalla käydään kiivasta keskustelua asiasta.
      Kohta laaditaan yhdessä ovelaa sotasuunnitelmaa ja arvotaan, kuka käy syötin paikalle.
      Täytyyhän porukalta pian löytyä yksi kirjoittaja, joka astuu tuleen ja jota sitten porukan yhteisvoimin käydään puolustamaan.

      • kotkiusattu

        Haisisko syötti sen verran märränttynnel oikeinsta nappaa .


      • kot-kotkottelul

        en tierä hänt ko en oo hapan-silakka paatis sköneilly. Mut maar silli haisee ,,sillee lemuaa ,,piikkiön piki tiel ko lasti kaatusi


    • joskus00

      Lunta satelee ja hiljaisuus puhuttelee, nautinto on tämäkin.
      Kuutamokävelyt iltaisin ovat ollet kuin herkkujälkiruoka päivän päätteeksi.
      En laadi sotasuunnitelmia enkä kerää toisten ilkeyksiä taakakseni.
      Hyvästä päivästä ja tunnelmasta ei saa huonoa yrittämälläkään.

    • entinenrekattu

      Voi miten monta kertaa olen jo näiden 15 vuoden aikana nähnyt tämän rekatut vs rekkaamattomat taistelun. Samat kuviot toistuu vuodesta toiseen. Itse taisin olla jo ihan siinä ensimmäisessä mukana ;D silloin henkeen ja vereen rekattua puolustaen. Vaan kun rehdeiksi luulemani rekatut paljastuivatkin pahimmiksi puskailijoiksi ja selkäänpuukottajiksi kääntyi kelkkani ja heitin rekattuni roskiin.
      Jos tänne tulee rekisteröitymispakko niin silloin ei tarvitse näitäkään sivuja enää avata.

      • ent.siivoojaparka

        Kuka siinä valinnassa häviää ?


      • varmaankin

        Täällä olisi kymmekunta naista ja muutama hamepäällä olevaa miehenkuvatusta.


      • entinenrekattu

        Rekatut työntävät puskasta rekkaamattomien piikkiin sen tuuban mitä eivät voi rekatuillaan sanoa suoraan toisilleen.


      • entinenrekattu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kuka siinä valinnassa häviää ?

        missä valinnassa?


    • maapussi

      Kaikki olemme olleet rekattuja ja hyvin moni meistä on vieläkin jopa usealla nikillä. Kauan eläköön vapaus.

      • hooooomoilanen

        Olen oppinut minäkin sen, etten enää koskaan rekkaudu. Rekkautuneet ovat olevinaan aina rehellisiä, eivätkä koskaan puskaile. He ovat kumminkin pahimpia siinä hommassa. Aina valmiina puukottamaan kaveria selkään, kun sopiva tilanne tulee.


      • mielikki.neito

        Voin sanoa että en ole puukottanut ketään selkään, joskus aikaisemmin olen ärsyyntynyt siitä kun haukutaan turhaan ja kirjoittanut samalla mitalla puskasta. Nykyisin en viitsi harrastaa sitäkään.
        Kirjoitellaan vain jos jokin asia kiinnostaa. Jos joku on ilkeä niin oma häpeänsä.
        En välitä siitä olenko suosittu, olen muutenkin sellainen että en kaipaa huomiota. Kestäisin paremmin vaikka haukkumisen kun liiallisen mielistelyn.


      • näillämennään-
        mielikki.neito kirjoitti:

        Voin sanoa että en ole puukottanut ketään selkään, joskus aikaisemmin olen ärsyyntynyt siitä kun haukutaan turhaan ja kirjoittanut samalla mitalla puskasta. Nykyisin en viitsi harrastaa sitäkään.
        Kirjoitellaan vain jos jokin asia kiinnostaa. Jos joku on ilkeä niin oma häpeänsä.
        En välitä siitä olenko suosittu, olen muutenkin sellainen että en kaipaa huomiota. Kestäisin paremmin vaikka haukkumisen kun liiallisen mielistelyn.

        Minun täytyy kertoa että en koskaan ole puukottanut ketään selkään. Mutta useasti olen pahoittanut mieleni kun on räksytetty kun rakkikoirat perässä. Itse en siihenkään ole alistunut.

        Tässä on vain nyt se ero että olen päättänyt alkaa selkään puukottajaksi ja peesaajaksi. En anna armoa.


    • ainaainaaina

      voi teitä aikaihmiset!

      • takinvaihto

        voi voi, mitä voivottelet, iloitse siitä että jotkut osaavat kiorjoitella riitelemättä. Plussana vielä se etteivät esittele yksityiselämmäänsä.


      • aika.ihminen

        Kas kun ei margariini!


      • Sanos muuta, voi meitä, minusta on niin himskatin kivaa kun ei tartte noita rekkautumisia ajatella, kerran rekkautunut ja aina kun masiinan avaan, siinä se menee samoilla, menen sitten mihin vaan.
        Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Sanos muuta, voi meitä, minusta on niin himskatin kivaa kun ei tartte noita rekkautumisia ajatella, kerran rekkautunut ja aina kun masiinan avaan, siinä se menee samoilla, menen sitten mihin vaan.
        Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.

        Unohdin vielä kirjoittaa, että kiva kun kaikki kivat ja rehelliset tuutte ja valtaatte, mulla ei ole mitään valtaa täällä, mutta silloinhan sitä antaakin tosi paljon jos antaa sellaista mitä ei edes ole.


      • rehellinen.olen
        rosaliiin kirjoitti:

        Sanos muuta, voi meitä, minusta on niin himskatin kivaa kun ei tartte noita rekkautumisia ajatella, kerran rekkautunut ja aina kun masiinan avaan, siinä se menee samoilla, menen sitten mihin vaan.
        Kauhiaa jos pitäisi miettiä, olenko tänään hän , se vai tuo, aina samana pölvästinä vain pölläilen.

        Kauhiaa..... onneksi olet säästynyt kauhialta. Kyll kannatti tulla kertomaan noin tärkeä asia.


      • rehellinen.olen kirjoitti:

        Kauhiaa..... onneksi olet säästynyt kauhialta. Kyll kannatti tulla kertomaan noin tärkeä asia.

        Just, sä äkkäsit hienosti kauhian tärkeän kohdan tuossa kirjoituksessa ja varsinkin se on tosi tärkeää kun sen minulle vielä kerrot mitä siinä sinulle just kerroin. Näin pelastit loppupäiväni. Odotan jännityksellä sen valtauksen tuloa ja te rehelliset räiskäsette sen rehellisyyden, varmaan oikea ilotulitus. Hyvää päivän jatkoa sinulle.


      • koti-kuolattu
        rosaliiin kirjoitti:

        Just, sä äkkäsit hienosti kauhian tärkeän kohdan tuossa kirjoituksessa ja varsinkin se on tosi tärkeää kun sen minulle vielä kerrot mitä siinä sinulle just kerroin. Näin pelastit loppupäiväni. Odotan jännityksellä sen valtauksen tuloa ja te rehelliset räiskäsette sen rehellisyyden, varmaan oikea ilotulitus. Hyvää päivän jatkoa sinulle.

        Tyypillinen kirjoitus rekkautuneiden piilovittuilusta.


    • Huimiaootte

      Ootteko huomannu että siniset keskustelevat itsensä kanssa mustilla nimmareilla. Kaikkea sitä tääkin palsta päällään kantaa ja kun pitäisi olla keksuttelupalsta;D

      • tuttu.kirj.virhe

        "Keksustellaan" joooo ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe