tasapuolisuuden nimissä.
Myös Venäjälle oikeus pitää sotaharjoituksia Suome
14
88
Vastaukset
- Hippasille_vai
No, 39 - 45 meillä oli heidän kanssaan harjoitukset. Eiköhän se piisais.....
- muistinpalauttaja
Jenkit ja Neuvostoliitto oli 39-45 Suomen ja Natsi-Saksan vastustajia.
- ukkoukki
Näinpä. Mutta se jenkinimentä päättäjissä voivoi.
Toisen maailmansodan aikana Suomi oli ainoa maa maailmassa, joka soti molempia sen ajan totalitäärisiä suurvaltoja vastaan. Siihen eivät yltäneet edes "vapaan maailman puolustajat" Iso-Britannia ja USA.
- ettäsesiitävapaudesta
Hyvä että laitoit vapaan maailman puolustajat lainausmerkkeihin. USA ja Britanniahan ovat kaikkea muuta kuin vapaita,ne ovat talousdiktatuurin pääpahiksia. Suuta kyllä saa soitella ja huutaa ja tehdä sopimattomia ihan täyteen moraalittomuuteen saakka.
Laitoin lainausmerkit, koska toisen maailmansodan loppuvaiheessa USA:lta ja Iso-Britannialta tosiaan unohtui vapaan maailman puolustus. Ne antoivat Neuvostoliiton alistaa koko Itä-Euroopan kansat kommunismiin.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Kun amerikkalaiset tulevat tänne kalistelemaan aseitaan Venäjän lähelle, on niiden tarkoituksena nimenomaan provosoida Venäjää ja lietsoa sotaa Suomen ja Venäjän välille. Siksi Suomen olisi tasapuolisuuden vuoksi pidettävä yhteiset merisotaharjoitukset Venäjän kanssa New Yorkin edustalla. Olisi kiva nähdä, mikä meteli siitä syntyisi.
- lassemoi
Hyvä kommentti.
- eimitäänuutta
Et ole sitten kuullut, että venäläisetkin käyvät Suomessa harjoituksia tarkkailemassa. Ja Suomi tietenkin myös rajan toisella puolella. Tällaisesta luottamusta lisäävästä toiminnasta on sovittu Etyjissä.
- ukki7
Ehdottomasti näin. Muuten Suomen liittoutumattomuus näyttää sangen oudolta.
- Harjoitukset_peruttu
Venäläiset pitivät muiden neukkujen ja USA:n ja Brittien kanssa sotaharjoituksensa Suomen maaperällä 1939-1944. Joten se optio on jo käytetty heidän osaltaan.
Kyllä suomensyöjä USA ja sen idiootti sotilaat saisivat pyssytellä myös ihan vaan kotonaan crack-kokkelia pössyttelemässä. - jklä
Nyt natopaskojen harjoituksissa on selvä Venäjän vastaisuus. Se on uutta ja vaarallista Suomelle.
- Osta_peili
Suomi toimii ja vastaa vain Venäjän tekosiin ja uhoon. Ei sen kummempaa...
- välittömästi
euhun ja natoon etc liittymisen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398