kovasti kehuvat http://www.iltalehti.fi/autotestit/2016022521168741_at.shtml
MUTTA MUTTA ENTÄS NE SÄHKÖT JA ANTURIT??? Taitaa olla melkoinen murheenkryyni suomessa kun autolle kertyy muutama vuosi ikää...
uusi megane tulossa
12
77
Vastaukset
- ownwfrjne
Ensitestien mukaan jäämässä altavastaajaksi kilpailijoille.
- missä.linkki
Missähän tuollaisia testejä on? Autobildissä sanottiin että myynnillisesti ei tule pärjäämään Golffille mutta Astran kanssa voi olla tasaväkinen. Ominaisuuksiltaan varmaan aika samalla viivalla kuin pahimmat kilpailijat.
Eikä ole edellisessä Meganessakaan ollut pahemmin mitään anturivikoja tai sähkövikoja. Taisi olla vain kakkossukupolven harmeja. Kummasti niitäkin silti liikenteessä näkyy...
- hhjjyyg
Ei tunnu Rellut olevan murheengryynejä muutaman vuoden vanhana. Asiasta kiinnostuneena selasin keskustelufoorumeja sekä suomen että enkun kielisiä.
Ei löytynyt mitään pahempaa vikaa näistä uudemmista Relluista, vanhoista en ole edes kiinnostunut. Näyttäis olevan ketjulla nämä uudemmat bensakoneet. Rellu on näköjään osannut tehdä kestävän ketjukoneen. Jotain kai kertoo sekin että ainoana eurooppalaisena uudelle saa neljän vuoden takuun.- vapariPower
Haloo, ketjukoneet on turboja ja turbot on todistetusti susia. Markkinajohtaja VW ei osannut tehdä toimivaa ja kestävää turboa, niin miten sitten lilliputtivalmistaja Renault. Eikös turbot mene vaihtoon jo 50 000 km hujakoilla ja kone on kulunut pahasti kun 100 000 on mittarissa eli ei enää korjaus järkevää.
Fiksu ei minkään merkin pieniin turboihin sekaannu, vaan ostaa luotettavan vapaastihengittävän auton. Tällainen on Mazda tai Honda, joilla ei noita romuturboja ole ollenkaan.va - jhhgfj
Myös mersu käyttää joissakin malleissa Rellun koneita. Renault Nissan alianssi on muuten maailman neljänneksi suurin auton valmistaja. Relluissa on eri turbot kuin volkkareissa ja noita turbo valmistajia on maailmassa muutama. Kulutukset ja tehot ei noissa turbottomissa enää oikein ole tämän päivän tasolla.
- executive
vapariPower kirjoitti:
Haloo, ketjukoneet on turboja ja turbot on todistetusti susia. Markkinajohtaja VW ei osannut tehdä toimivaa ja kestävää turboa, niin miten sitten lilliputtivalmistaja Renault. Eikös turbot mene vaihtoon jo 50 000 km hujakoilla ja kone on kulunut pahasti kun 100 000 on mittarissa eli ei enää korjaus järkevää.
Fiksu ei minkään merkin pieniin turboihin sekaannu, vaan ostaa luotettavan vapaastihengittävän auton. Tällainen on Mazda tai Honda, joilla ei noita romuturboja ole ollenkaan.vaKäyttääkö Renu Carretin turboa. Vai olisiko Holsett. Ei ehkä KKK/BorgWarner. ?
- vapariPower
On aivan sama, minkä valmistajan turbo on pultattu pieneen koneeseen, kun terve järki sanoo, että sellainen on tosi lyhytikäinen ratkaisu. Ja pirun kallis omistajalle. Volkkari tuon hölmöyden aloitti ja Rellukin tuli perässä. Eiköhän aika monella ole vanhemmassa Golfissa jo kolmas turbo menossa, kun ei juuri 50 000 Km enempää kestä. Näin on parikin ammattimiestä kertonut tuosta kestosta.
Varmaan myy tuo uusi Megane vielä huonommin kuin vanha, kun kaikki mallit on turboja ja sellaista ei kukaan vähän pitempään pitävä edes uskalla harkita. Onneksi on nämä japsit, jotka eivät lähde kosiskelemaan ostajia harvoilla ja heikoilla ratkaisuilla. - lhggjkl
Ajoin edellisellä meganen 1.4 pikkuturbolla yli 200 tkm, ainakaan niillä kilometreillä moottorissa ei ollut mitään vikaa. Melko huoleton ja viaton peli oli muutenkin. Joten tuli hankittua myös uudempi samanlainen. Näissä uusissa on vesijäähdytetyt turbot, kestää ihan eri tavalla. Kyllähän muuten uusissa tojolootissakin on pikkuturbokoneet.
- gsbirotor
vapariPower kirjoitti:
On aivan sama, minkä valmistajan turbo on pultattu pieneen koneeseen, kun terve järki sanoo, että sellainen on tosi lyhytikäinen ratkaisu. Ja pirun kallis omistajalle. Volkkari tuon hölmöyden aloitti ja Rellukin tuli perässä. Eiköhän aika monella ole vanhemmassa Golfissa jo kolmas turbo menossa, kun ei juuri 50 000 Km enempää kestä. Näin on parikin ammattimiestä kertonut tuosta kestosta.
Varmaan myy tuo uusi Megane vielä huonommin kuin vanha, kun kaikki mallit on turboja ja sellaista ei kukaan vähän pitempään pitävä edes uskalla harkita. Onneksi on nämä japsit, jotka eivät lähde kosiskelemaan ostajia harvoilla ja heikoilla ratkaisuilla.Tiedä siitä, mutta tyoytalta ja hondalta on vasta tulleet markkinoille tuollainen pieni tilavuuksinen turbomoottori.
Tuo uusi megane tulee myymään selvästi enemmän kuin edeltäjänsä. - Prenault
vapariPower kirjoitti:
Haloo, ketjukoneet on turboja ja turbot on todistetusti susia. Markkinajohtaja VW ei osannut tehdä toimivaa ja kestävää turboa, niin miten sitten lilliputtivalmistaja Renault. Eikös turbot mene vaihtoon jo 50 000 km hujakoilla ja kone on kulunut pahasti kun 100 000 on mittarissa eli ei enää korjaus järkevää.
Fiksu ei minkään merkin pieniin turboihin sekaannu, vaan ostaa luotettavan vapaastihengittävän auton. Tällainen on Mazda tai Honda, joilla ei noita romuturboja ole ollenkaan.vaKuten joku kirjoitti yllä, Renault-Nissan on tällä hetkellä maailman neljänneksi suurin autovalmistaja, että se siitä "lilliputista". Resursseja konsernilla kyllä piisaa.
Renaultilla on ollut mallistossa pikkuturboja jo 7 vuotta, jos niiden suurvalmistuksen katsotaan alkaneen 3-koppaisen Meganen 1,4 tCE moottorista. Aika hiljaista on ollut suurien vikavyyhtien suhteen. Ensimmäisillä on ajettu ympäri Eurooppaa jo helposti 6-numeroisia kilometrimääriä.
Jos joku VW ryssii moottorinsa, eipä se tarkoittane, etteikö muut tekisi asioita paremmin. VW kusi kaksoiskytkinlootansakkin, Rellu sen sijaan osti valmiit lootat maineekkaalta ja kokeneelta voimansiirtovalmistajalta Getragilta ja pahoja ongelmia laatikoissa ei ole kuultu olevan. Kaikkea ei kannata alusta alkaen tehdä itse.
Jos kerran pääsee testaamaan terhakkaasti vetävää pikkuturboa, tuskin enää kaipailee vaparikierroskoneita. Kestävyysasiat eivät muutenkaan usein askarruta suht uusilla autoilla ajavia kun takuut on voimassa kilometrejä mittarissa vähän. - Käytetynkuski
Prenault kirjoitti:
Kuten joku kirjoitti yllä, Renault-Nissan on tällä hetkellä maailman neljänneksi suurin autovalmistaja, että se siitä "lilliputista". Resursseja konsernilla kyllä piisaa.
Renaultilla on ollut mallistossa pikkuturboja jo 7 vuotta, jos niiden suurvalmistuksen katsotaan alkaneen 3-koppaisen Meganen 1,4 tCE moottorista. Aika hiljaista on ollut suurien vikavyyhtien suhteen. Ensimmäisillä on ajettu ympäri Eurooppaa jo helposti 6-numeroisia kilometrimääriä.
Jos joku VW ryssii moottorinsa, eipä se tarkoittane, etteikö muut tekisi asioita paremmin. VW kusi kaksoiskytkinlootansakkin, Rellu sen sijaan osti valmiit lootat maineekkaalta ja kokeneelta voimansiirtovalmistajalta Getragilta ja pahoja ongelmia laatikoissa ei ole kuultu olevan. Kaikkea ei kannata alusta alkaen tehdä itse.
Jos kerran pääsee testaamaan terhakkaasti vetävää pikkuturboa, tuskin enää kaipailee vaparikierroskoneita. Kestävyysasiat eivät muutenkaan usein askarruta suht uusilla autoilla ajavia kun takuut on voimassa kilometrejä mittarissa vähän.Onko ne resurssit Nissanin? Mulle sillä kestävyydellä on merkitystä, kun uusia en osta ja turbovikoja on kuulunut niin paljon.
- Prööötti
Käytetynkuski kirjoitti:
Onko ne resurssit Nissanin? Mulle sillä kestävyydellä on merkitystä, kun uusia en osta ja turbovikoja on kuulunut niin paljon.
Tule pois sieltä abc kahvilasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4037266Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai886092Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2055573Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894329Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r173566Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673558Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta923511HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703469Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava193455SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha633236