Mitä olette mieltä toiminnasta?
Itse siellä joskus työtä tehneenä voin sanoa että kaikki ei ole hyvin!!!tosin
Nykyään en pääse taloon edes sisälle.
Sain jostain syystä porttikiellon!!
Mutta eipä sitä Uusitalo ja rautamaa paljon selvittänyt
ravimäkiyhdistys
21
5851
Vastaukset
- Eienäätakaisin
Olitko kuntouttavas? Itse siellä olin kuntouttavas aikoinaa ja moni asia päin honkia
- rautatalo
Olin siinä ja sitten työllistettynä.
Ja piti pitää huoli että sain palkan joka minulle kuului.
Tosin oikeus teitse
- Hämmästynyt
Mikä paikka se ravimäkiyhdistys oikeen on mitä tekee!?
- vak
paikka ihan kiva työntekijät myös..mutta hallitus rautamaa ja johtajat rosenback ja uusitalo ne jakaa ihmisille kieltoja eivätkä asiaa perustele
- saaaaa
niinpä ja työntekijät kärsii ja palavat loppuun ...
- kaikenlaistasontaa
Onko se jokin vajakkien suojatyö paikka kun ei muualle kelpaa
- einimim
Kannattais ottaa asioista selvää eikä kirjoitella täällä missä ei ole mitään kontrollia. Yhdistys on reilun 30 vuotta tarjonnut sosiaalisia palveluita niitä tarvitseville ihmisille. Työntekijöitä on parhaimmillaan ollut yli sata (nyt noin 60). ovathan nämä luvut aikamoisia - vai.
Erkki RautamaaOn miten on herra rautamaa
Mutta tosi asia oli se että palkka
Olisi jäänyt maksamatta jos
En olisi hakenut sitä lakiteitse!!
Ja mikä se porttikielto on???
- HuonoMaine
Sen perusteella mitä julkisuudessa ja entisten työntekijöiden taholta on kerrottu, en todellakaan menisi sinne töihin tai laittaisi omaisiani sinne hoidettavaksi. Haminassa on useita muitakin, paljon inhimillisempiä paikkoja joissa toimitaan rehellisin periaattein.
- HYVÄ2
Täällä ravimäkiyhdistyksen entinen työntekijä kirjoittaa. Minun mielestä ihmisillä, jotka siellä asuivat, oli todella hyvät oltavat. Henkilökuntaa oli asukasmäärään nähden hyvin ja hoito myös ihmisarvoa kunnioittavaa. Yhdistys tukee monenlaista ihmistä, myös kuntouttavassa mielessä laadukasta sosiaalista toimintaa. Aina löytyy ihmisiä, joille ei mikään riitä ja haukutaan huhupuheiden perusteella tai yksittäisten ihmisten kommentteihin perustuen.
- temit
En missään vaiheessa ole sanonut mitään huonoa henkilö kunnasta!!he todella osaava porukkaa ja mukava ilmapiiri.asukkaat saavat hyvää ja hellää hoitoa!!sen näin omin silmin!!ja nautin siellä olosta!!mutta tapa miten minua kohdeltiin sen jälkeen oli ala-arvoista!!!kyllä minä asioitten laidan tiedän Erkki hyvä
- Anonyymi
Haluan sanoa julkisesti, että Ravimäen Riimu kodissa oli ja on varmaan edelleenkin erittäin hyvä ja ihmisläheinen hoitohenkilökunta. 👍❤️👍❤️👍❤️👍 Mieheni sain sinne hänen elämänsä viimeisiksi kuukausiksi, ❤️👍❤️ja hän sai erittäin hyvää hoitoa ja huolenpitoa siellä ❣️❣️❣️❣️
Ja se mikä tärkeintä, siellä TODELLAKIN OLI HENKILÖKUNTA MITOITUS PAIKALLAAN.. Asukasmäärään verraten 🥰🥰🥰🥰
Kiitos vielä kerran, mieheni ja minun hyvästä hoidosta koko henkilökunnalle 🥰❣️👍🥰
Eva Pukkila perheineen.
- temit
Kyse oli siitä miten kohdallaan työllistettyjä!!jaetaan porttia kieltoja!!ei perustella!!vielä vuosien jälkeen ei edes kaupassa voida tervehtiä!! Moitin talon hallitusta puheenjohtaja rautamaata johtaja M.R ja silloista esimiestäni T.uusitaloa
Minäkin jouduin hakemaan palkan virkamiesten avulla!!!
- Anonyymi
Kovasti ravimäkeä kehutaan netissä mm. Polkupyörä huoltoa ja atk apua mutta kerran kävin kysymässä polkupyörän huoltoa ja hintahaarukkaa sille. Autolla menin pihaan pyörän ollessa silloin vielä kotonani niin heti sanottiin ^Ai sä oot taas sitä porukkaa et varmasti ole edes selvinpäin, mitä kaikkea olet vetänyt? onko sinulla edes ajokorttia ja miksi pyörähuoltoa kyselet eihän sinulla ole edes pyörää, kenen autolla olet ja mistä olet auton saanut^
- Anonyymi
oliko oma pyörä ja olitko kännis? vie illille siälähää ne laittaa pyörät hyvää kuntoo ja halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko oma pyörä ja olitko kännis? vie illille siälähää ne laittaa pyörät hyvää kuntoo ja halvalla.
Tottakai olin selvinpäin. Oma pyörä oli vielä kotona ku kävin vaa hintoi kyselemässä. Illi on aika kallis ja suositteli tietty uutta pyötää
- Anonyymi
Nythän sillä yhdistyksellä hyvin menee😂😂 ilmaset ja varastetut pyörät kelpaa ja myydään eteenpäin
- Anonyymi
Vuokra-asunnoissa ainakin korkea hinta kun joutuu itse vielä maksamaan lämmityksen.
- Anonyymi
Voi voi. Ennen kaikki oli vielä hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768