Koulutusleikkaukset ehkä sittenki ok

MrJuha82outolintu

En oo varma, mut ku luin siitä lehdestä, miten asiat menee, niin kaipa se on sittenki laskettu oikein.
Ainaha, melkein aina suomalaiset ovat olleet talousguruja maailmalla ja koulutuksen kärkipäätä.
Nyt koulutukseen isot leikkaukset, mut maailma kehittyy ja opettajia ei tarvita enää niin paljoa, koska teknologia kehittyy paljon, kun tulee tablettitietokoneita ja robotiikkaa.
Maailma ei oo enää samanlainen kuin 20 vuotta sitten.

Tässä kevennykseksi vitsi(no onhan tämä vitsipalsta) ;
Ai vieläkö leikataan lisää?
Pah leikatkaa päänne poikki sanon mä.
Älä viitsi nyt olla sarkastinen.
No kyllä toi touhu on meinaan syvältä anuksesta.
Se on tarkkaan mietitty veliseni.
Ihanko tosi?
Kyllä.
No miten tarkkaan?
Insinöörin tarkkuudella.
Mut eikös insinöörillä oo putkiaivot?
XD

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysätpois

      Leikkaukset ovat oikein! Korkeakoulut voivat tehostaa ja kehittää toimintojaan siinä missä muutkin suomalaiset joutuvat kiristämään vyötään. Opiskelijat saavat ruokailuedun, terveyden- ja hammashoidon palvelut. Opiskeluun saa opintolainaa. Valmistuttuaan he voivat maksaa sen hyvillä tuloillaan pois.

      • MrJuha82outolintu

        Silti vaikka samaa mieltä leikkausasioissa hallituksen kaa, niin silti oikeistopuolueilla se ongelmakohta, että kiusaavat pienituloisia siten, että suosivat tasaveroa, joka ei ole oikeudenmukainen.
        Jos pakko äänestää, niin ihan mahdoton sanoa, mut sanon että vasemmisto, koska se kirjan mukaan on pienituloisten puolella myös.
        Nyt ahneet päättäjät (KAIKKIA KOSKEE) voisivat pudottaa palkkojaan reilustikin alemmas.
        Eikö vain?
        Sama koskee lähinnä kaikkia suomalaisia.
        Toki kaikkein köyhiempien palkkoja ei pijä laskea.
        Matala veroaste järkevä juttu, mutta ei taas liian mtalakaan viisasta, koska pitää olla rahaa pitääkseen palvelut pystyssä ja maksamaan sossutuet.
        Talouteni on tarkkaa taoloudenpitoa.
        Rakastan rahaa ja sitä pitää olla tililläni ainaki se 6000-10 000 euroa, jotta sitä rahaa on ns pahan päivän varalle.

        Loppupelissä on aika sama mitä /ketä äänestää.
        Juice Leskinen aikoinaan ei äänestäny, oli ns toisinajattelija.
        Minä oon samanlainen kuin Juice.
        Paras poliittinen järjestelmä ois puolueeton, joka katsoo koko maan tilannetta ja kaikkien etua.
        Se ei yksisilmäisesti tuijota omaansa, se näkee kaiken.
        Semmosta puoluetta ei tosin ole.
        Semmonen järjestelmä pitäs olla.
        Fuck the system.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe