rakastunut kaverin muijaan.

markusss99

Mä en helvetti tiedä enää mitä teen... Ollu jo jonkin aikaa sutinaa mun yhen parhaimman kaverin muijan kaa. Meillä oli jotai sutinaa ennen ku mun kaveri sillon alkoi seurustelemaan hänen kanssaan. Nyt tuossa yksi viikonloppu pienissä sitten päädyttiin suutelemaan sun muuta ja tää muija sano et haluais olla mun kaa ja jättää tää mun frendi. Mitä helvettiä mä teen? En haluais menettää mun kaveria mutta samalla rakastan erittäin paljon tätä kaverin muijaa... ei saatana

8

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neeker1

      bros over hoes

    • assss

      bros before hoes

    • Bros before hoes.
      Se muija VOI aina jättää sut, mut hyvät kaverit pysyy sun kanssa.

      • justiinsajuujes

        No onhan tuo hankala tilanne. Luultavasti toisen menetät joka tapauksessa, teet niin tai näin. Mieti tarkkaan, kumpi suhde on tärkeämpi.


    • wattihattivatti

      Jos se muija on valmis jättää sun kaveris on se valmis jättää sut

    • teemitäteet

      Veä sitä viikseen. Kato et se tulee raskaaksi. Ainoastaan silloin kannattaa uhrata ystävä jos seurauksena on oman suvun jatkuminen. :)

      Onks sun kaveri sun kaveri muuten kaveri muutenki ku sillo kun tarvii jotain\teettekö muutaki ku juotte?

      Jos sä kerta oot jo käpälöiny kaverisi muijaa niin helvettiäkö enää täällä kyselet.. ;D

      Eiköhän se e kaveruus ole jo menny.

      Ja mä vähän epäilen et toi muija on pettävää sorttia.

    • jupa69

      käyt hakee kortsuja kaupasta ja eikuvaa höylää

    • Jupa69

      Ole homo ja haista ite piip

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe